logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMM: Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym medium w lipcu

  PR 16.08.2018, przeczytano 3055 razy
ilustracjastrzałka

W lipcowym rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajął dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając m.in. portal Onet.pl i TVN24 – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się Wirtualna Polska oraz radio RMF FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imm%3A-rzeczpospolita-najbardziej-opiniotworczym-medium-w-lipcu,37592,artykul.html

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik „Rzeczpospolita”, wyprzedzając  „Gazetę Wyborczą” i „Dziennik Gazeta Prawna”. „Rzeczpospolita” zawdzięcza swoją wysoką pozycję informacjom na temat referendum konstytucyjnego oraz afery GetBack, która to spółka miała mieć wgląd w adresy Polaków z chronionej bazy PESEL.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem były „Sieci Prawdy”. Pozycję lidera tygodnik zawdzięcza wywiadowi z Jarosławem Kaczyńskim. Na drugim miejscu znalazł się dwutygodnik „Wspólnota”, a trzecie miejsce zajął „Newsweek”.

ilustracjastrzałka

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należy kolejno do miesięczników „Press” oraz „Playboy”.

ilustracjastrzałka

Telewizja

TVN24 zajęła pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz TVPInfo.

ilustracjastrzałka

Radio

RMF FM, zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych dzięki echom wypowiedzi Kornela Morawieckiego, informacjom na temat ustawy IPN i sporu o Sąd Najwyższy. Radio wyprzedziło PR1 oraz TOK FM.

ilustracjastrzałka

Portale internetowe

Najbardziej opiniotwórczym portalem internetowym został Onet.pl za sprawą informacji o reformie sądownictwa w Polsce.  Kolejne pozycje zajęły Wirtualna Polska oraz wPolityce.pl.

ilustracjastrzałka

Media ekonomiczne

„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Wyprzedził m.in. „Puls Biznes” oraz Forbes.

ilustracjastrzałka

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Kraków. Kolejne miejsca należą do Gazety Krakowskiej oraz Głosu Wielkopolskiego.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instyt Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

Badanie przeprowadzono na podstawie 26 008 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 lipca 2018 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 26 727 razy (21 184 razy w portalach, 3 305 razy w prasie, 1 665 w telewizji i 573 w radio).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764