logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjna reklama na tylnej szybie

   19.01.2011, przeczytano 7323 razy
ilustracjastrzałka

Firma Dyskret wprowadziła do sprzedaży nośnik reklamowy ADFrame, przeznaczony do samochodów. Rozwiązanie to może być stosowane na tylnej szybie i usuwane w ciągu kilku sekund, bez użycia kleju i innych permanentnych środków mocujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjna-reklama-na-tylnej-szybie,11902,artykul.html

Zastosowanie folii perforowanej umożliwiać ma optymalną widoczność kierowcy do tyłu, zaś sam system gwarantować ma możliwość szybkiej zmiany grafiki, bez konieczności wyłączania samochodu z użytkowania na czas aplikacji folii.

ADFrame stanowić ma optymalne medium reklamowe dla każdej floty pojazdów. Skierowany jest do dużych klientów flotowych, małych i rodzinnych firm usługowych i handlowych, taksówek, hurtowni i agencji reklamowych.

Jak informuje producent, podstawowe cechy systemu to:

  • Łatwa wymiana grafiki reklamowej
  • Montaż i demontaż w 30 sekund
  • Optymalny, niezakłócony widok do tyłu
  • Dobra efektywność cenowa


Źródło: Dyskret

www.adframe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mural i 2,5 tysiąca wystaw plakatowych na setną rocznicę Bitwy Warszawskiej
Gigantyczny mural w stylu komiksów Marvela i wystawa plakatowa „1920 Wojna Światów” – m.in. tak KGHM Polska Miedź włącza się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764