Firma Dyskret wprowadziła do sprzedaży nośnik reklamowy ADFrame, przeznaczony do samochodów. Rozwiązanie to może być stosowane na tylnej szybie i usuwane w ciągu kilku sekund, bez użycia kleju i innych permanentnych środków mocujących.
Zastosowanie folii perforowanej umożliwiać ma optymalną widoczność kierowcy do tyłu, zaś sam system gwarantować ma możliwość szybkiej zmiany grafiki, bez konieczności wyłączania samochodu z użytkowania na czas aplikacji folii.
ADFrame stanowić ma optymalne medium reklamowe dla każdej floty pojazdów. Skierowany jest do dużych klientów flotowych, małych i rodzinnych firm usługowych i handlowych, taksówek, hurtowni i agencji reklamowych.
Jak informuje producent, podstawowe cechy systemu to:
- Łatwa wymiana grafiki reklamowej
- Montaż i demontaż w 30 sekund
- Optymalny, niezakłócony widok do tyłu
- Dobra efektywność cenowa
Źródło: Dyskret