logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjna reklama na tylnej szybie

   19.01.2011, przeczytano 7669 razy
ilustracjastrzałka

Firma Dyskret wprowadziła do sprzedaży nośnik reklamowy ADFrame, przeznaczony do samochodów. Rozwiązanie to może być stosowane na tylnej szybie i usuwane w ciągu kilku sekund, bez użycia kleju i innych permanentnych środków mocujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjna-reklama-na-tylnej-szybie,11902,artykul.html

Zastosowanie folii perforowanej umożliwiać ma optymalną widoczność kierowcy do tyłu, zaś sam system gwarantować ma możliwość szybkiej zmiany grafiki, bez konieczności wyłączania samochodu z użytkowania na czas aplikacji folii.

ADFrame stanowić ma optymalne medium reklamowe dla każdej floty pojazdów. Skierowany jest do dużych klientów flotowych, małych i rodzinnych firm usługowych i handlowych, taksówek, hurtowni i agencji reklamowych.

Jak informuje producent, podstawowe cechy systemu to:

  • Łatwa wymiana grafiki reklamowej
  • Montaż i demontaż w 30 sekund
  • Optymalny, niezakłócony widok do tyłu
  • Dobra efektywność cenowa


Źródło: Dyskret

www.adframe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764