logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjny serwis podbija świat marketingu

  PR 10.03.2010, przeczytano 4395 razy
ilustracjastrzałka

Serwis Reklama.pl działa niespełna dwa miesiące, a już zyskał popularność na skalę kraju. Stworzony przez młodych, zapalonych mieszkańców sądecczyzny, ma coraz większe szanse zyskać popularność równą Allegro.pl i podobnym serwisom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjny-serwis-podbija-swiat-marketingu,10334,artykul.html

W przyszłym tygodniu będzie się prezentować na największych i najbardziej medialnych branżowych targach w Polsce - EUROREKLAMA 2010. Tuż po tym zespół Reklama.pl planuje z jeszcze większym impetem ruszyć na podbój Internetu.

- Długo szukałem niszy na rynku usług internetowych. Chciałem stworzyć coś nowego, na wysokim poziomie. Okazało się, że istniejące e-katalogi firm z branży reklamowej są niewystarczające i nie dają wykonawcom i klientom tylu możliwości, ile by mogły - tłumaczy Tomasz Rozmus, dyrektor zarządzający serwisu reklama.pl.

Typowa wizytówka wykonawcy została więc wzbogacona o możliwość prezentowania swojego portfolio oraz gromadzenia referencji od klientów. Potem pojawił się kolejny pomysł. Serwis reklama.pl daje możliwość ogłaszania przetargów na wykonanie usług i zlecanie ich tym, których oferta i wizytówka najbardziej przypadnie nam do gustu. Wszystko za jednym tylko kliknięciem myszki.

- Połowa naszego zespołu studiowała na Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. Tam też przy okazji rozmaitych inicjatywach studenckich pojawiły się pierwsze plany o podbiciu Internetu – podkreśla Dariusz Florek, dyrektor handlowy serwisu.

Serwis stawia na ludzi młodych, ambitnych i żądnych sukcesu. Nieustannie poszukuje też kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Przygotowania do dwóch nowych projektów są już na zaawansowanym poziomie.

Pierwszy to portal dla poszukujących pracy i pracodawców z branży marketingowej, reklamowej i public relations. Drugi to projekt szczególny, realizowany przy współpracy ze studentami WSB-NLU. Pod szyldem serwisu reklama.pl ma powstać gazeta internetowa o treści spójnej z obszarem pozostałych działań serwisu. Redagujący ją studenci będą zajmować się tym w ramach praktyk, a tym samym nabędą cenne doświadczenie.

- Obserwujemy, że zainteresowanie naszym serwisem nieustannie rośnie. Tylko na styczniowych targach branżowych RemaDays w Warszawie rozdaliśmy około pięć tysięcy zestawów materiałów reklamowych, a liczby osób, z którymi rozmawialiśmy wtedy o naszym serwisie, nawet nie próbuję oszacować, bo było ich zatrzęsienie. Spodziewamy się, że w przyszłym tygodniu podbijemy też targi EUROREKLAMA2010 w Poznaniu – mówi Tomasz Rozmus.

Źródło: Agencja e-biznes SYMBRION

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764