logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjny serwis podbija świat marketingu

  PR 10.03.2010, przeczytano 4653 razy
ilustracjastrzałka

Serwis Reklama.pl działa niespełna dwa miesiące, a już zyskał popularność na skalę kraju. Stworzony przez młodych, zapalonych mieszkańców sądecczyzny, ma coraz większe szanse zyskać popularność równą Allegro.pl i podobnym serwisom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjny-serwis-podbija-swiat-marketingu,10334,artykul.html

W przyszłym tygodniu będzie się prezentować na największych i najbardziej medialnych branżowych targach w Polsce - EUROREKLAMA 2010. Tuż po tym zespół Reklama.pl planuje z jeszcze większym impetem ruszyć na podbój Internetu.

- Długo szukałem niszy na rynku usług internetowych. Chciałem stworzyć coś nowego, na wysokim poziomie. Okazało się, że istniejące e-katalogi firm z branży reklamowej są niewystarczające i nie dają wykonawcom i klientom tylu możliwości, ile by mogły - tłumaczy Tomasz Rozmus, dyrektor zarządzający serwisu reklama.pl.

Typowa wizytówka wykonawcy została więc wzbogacona o możliwość prezentowania swojego portfolio oraz gromadzenia referencji od klientów. Potem pojawił się kolejny pomysł. Serwis reklama.pl daje możliwość ogłaszania przetargów na wykonanie usług i zlecanie ich tym, których oferta i wizytówka najbardziej przypadnie nam do gustu. Wszystko za jednym tylko kliknięciem myszki.

- Połowa naszego zespołu studiowała na Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. Tam też przy okazji rozmaitych inicjatywach studenckich pojawiły się pierwsze plany o podbiciu Internetu – podkreśla Dariusz Florek, dyrektor handlowy serwisu.

Serwis stawia na ludzi młodych, ambitnych i żądnych sukcesu. Nieustannie poszukuje też kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Przygotowania do dwóch nowych projektów są już na zaawansowanym poziomie.

Pierwszy to portal dla poszukujących pracy i pracodawców z branży marketingowej, reklamowej i public relations. Drugi to projekt szczególny, realizowany przy współpracy ze studentami WSB-NLU. Pod szyldem serwisu reklama.pl ma powstać gazeta internetowa o treści spójnej z obszarem pozostałych działań serwisu. Redagujący ją studenci będą zajmować się tym w ramach praktyk, a tym samym nabędą cenne doświadczenie.

- Obserwujemy, że zainteresowanie naszym serwisem nieustannie rośnie. Tylko na styczniowych targach branżowych RemaDays w Warszawie rozdaliśmy około pięć tysięcy zestawów materiałów reklamowych, a liczby osób, z którymi rozmawialiśmy wtedy o naszym serwisie, nawet nie próbuję oszacować, bo było ich zatrzęsienie. Spodziewamy się, że w przyszłym tygodniu podbijemy też targi EUROREKLAMA2010 w Poznaniu – mówi Tomasz Rozmus.

Źródło: Agencja e-biznes SYMBRION

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764