Serwis Reklama.pl działa niespełna dwa miesiące, a już zyskał popularność na skalę kraju. Stworzony przez młodych, zapalonych mieszkańców sądecczyzny, ma coraz większe szanse zyskać popularność równą Allegro.pl i podobnym serwisom.
W przyszłym tygodniu będzie się prezentować na największych i najbardziej medialnych branżowych targach w Polsce - EUROREKLAMA 2010. Tuż po tym zespół Reklama.pl planuje z jeszcze większym impetem ruszyć na podbój Internetu.
- Długo szukałem niszy na rynku usług internetowych. Chciałem stworzyć coś nowego, na wysokim poziomie. Okazało się, że istniejące e-katalogi firm z branży reklamowej są niewystarczające i nie dają wykonawcom i klientom tylu możliwości, ile by mogły - tłumaczy Tomasz Rozmus, dyrektor zarządzający serwisu reklama.pl.
Typowa wizytówka wykonawcy została więc wzbogacona o możliwość prezentowania swojego portfolio oraz gromadzenia referencji od klientów. Potem pojawił się kolejny pomysł. Serwis reklama.pl daje możliwość ogłaszania przetargów na wykonanie usług i zlecanie ich tym, których oferta i wizytówka najbardziej przypadnie nam do gustu. Wszystko za jednym tylko kliknięciem myszki.
- Połowa naszego zespołu studiowała na Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. Tam też przy okazji rozmaitych inicjatywach studenckich pojawiły się pierwsze plany o podbiciu Internetu – podkreśla Dariusz Florek, dyrektor handlowy serwisu.
Serwis stawia na ludzi młodych, ambitnych i żądnych sukcesu. Nieustannie poszukuje też kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Przygotowania do dwóch nowych projektów są już na zaawansowanym poziomie.
Pierwszy to portal dla poszukujących pracy i pracodawców z branży marketingowej, reklamowej i public relations. Drugi to projekt szczególny, realizowany przy współpracy ze studentami WSB-NLU. Pod szyldem serwisu reklama.pl ma powstać gazeta internetowa o treści spójnej z obszarem pozostałych działań serwisu. Redagujący ją studenci będą zajmować się tym w ramach praktyk, a tym samym nabędą cenne doświadczenie.
- Obserwujemy, że zainteresowanie naszym serwisem nieustannie rośnie. Tylko na styczniowych targach branżowych RemaDays w Warszawie rozdaliśmy około pięć tysięcy zestawów materiałów reklamowych, a liczby osób, z którymi rozmawialiśmy wtedy o naszym serwisie, nawet nie próbuję oszacować, bo było ich zatrzęsienie. Spodziewamy się, że w przyszłym tygodniu podbijemy też targi EUROREKLAMA2010 w Poznaniu – mówi Tomasz Rozmus.
Źródło: Agencja e-biznes SYMBRION