logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjny serwis podbija świat marketingu

  PR 10.03.2010, przeczytano 4633 razy
ilustracjastrzałka

Serwis Reklama.pl działa niespełna dwa miesiące, a już zyskał popularność na skalę kraju. Stworzony przez młodych, zapalonych mieszkańców sądecczyzny, ma coraz większe szanse zyskać popularność równą Allegro.pl i podobnym serwisom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjny-serwis-podbija-swiat-marketingu,10334,artykul.html

W przyszłym tygodniu będzie się prezentować na największych i najbardziej medialnych branżowych targach w Polsce - EUROREKLAMA 2010. Tuż po tym zespół Reklama.pl planuje z jeszcze większym impetem ruszyć na podbój Internetu.

- Długo szukałem niszy na rynku usług internetowych. Chciałem stworzyć coś nowego, na wysokim poziomie. Okazało się, że istniejące e-katalogi firm z branży reklamowej są niewystarczające i nie dają wykonawcom i klientom tylu możliwości, ile by mogły - tłumaczy Tomasz Rozmus, dyrektor zarządzający serwisu reklama.pl.

Typowa wizytówka wykonawcy została więc wzbogacona o możliwość prezentowania swojego portfolio oraz gromadzenia referencji od klientów. Potem pojawił się kolejny pomysł. Serwis reklama.pl daje możliwość ogłaszania przetargów na wykonanie usług i zlecanie ich tym, których oferta i wizytówka najbardziej przypadnie nam do gustu. Wszystko za jednym tylko kliknięciem myszki.

- Połowa naszego zespołu studiowała na Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. Tam też przy okazji rozmaitych inicjatywach studenckich pojawiły się pierwsze plany o podbiciu Internetu – podkreśla Dariusz Florek, dyrektor handlowy serwisu.

Serwis stawia na ludzi młodych, ambitnych i żądnych sukcesu. Nieustannie poszukuje też kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Przygotowania do dwóch nowych projektów są już na zaawansowanym poziomie.

Pierwszy to portal dla poszukujących pracy i pracodawców z branży marketingowej, reklamowej i public relations. Drugi to projekt szczególny, realizowany przy współpracy ze studentami WSB-NLU. Pod szyldem serwisu reklama.pl ma powstać gazeta internetowa o treści spójnej z obszarem pozostałych działań serwisu. Redagujący ją studenci będą zajmować się tym w ramach praktyk, a tym samym nabędą cenne doświadczenie.

- Obserwujemy, że zainteresowanie naszym serwisem nieustannie rośnie. Tylko na styczniowych targach branżowych RemaDays w Warszawie rozdaliśmy około pięć tysięcy zestawów materiałów reklamowych, a liczby osób, z którymi rozmawialiśmy wtedy o naszym serwisie, nawet nie próbuję oszacować, bo było ich zatrzęsienie. Spodziewamy się, że w przyszłym tygodniu podbijemy też targi EUROREKLAMA2010 w Poznaniu – mówi Tomasz Rozmus.

Źródło: Agencja e-biznes SYMBRION

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764