logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integracyjna wizja równości w kampanii Poly „All Together”

  PR 17.02.2022, przeczytano 914 razy
ilustracjastrzałka

Firma Poly uruchamia kampanię „All Together”, która ma inspirować firmy do wyjścia poza ograniczenia przestrzeni fizycznej i umożliwienia zespołom współpracy, niezależnie od ich lokalizacji. Kampania będzie prowadzona na platformach cyfrowych oraz społecznościowych, aby podkreślić, że każda osoba w zespole może być wyraźnie widziana i słyszana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integracyjna-wizja-rownosci-w-kampanii-poly-_all-together_,394811,artykul.html

W ramach kampanii Poly stworzy bibliotekę zasobów, w tym webinaria i infografiki, które pomogą liderom zespołów i działom IT przekształcić interakcje hybrydowe w bezproblemowe doświadczenia współpracy. Pierwszym z nich jest ebook „Meeting Equality - the Key to Your Hybrid Work Environment”, który przedstawia kroki, jakie organizacje powinny podjąć, aby sprostać wymaganiom związanym ze współczesnym miejscem pracy.  

- W mgnieniu oka zmieniły się podstawy komunikacji biznesowej. Kiedyś codziennością były bezpośrednie spotkania i uściski dłoni, teraz zostały zastąpione światem wirtualnym – powiedział John Goodwin, senior vice president, public affairs w firmie Poly. - Firma Poly zapewnia, że każdy może być częścią rozmowy, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca, przy zachowaniu całkowitej równości. Pomagamy firmom wymazać dystans we współpracy, nawet jeśli kontakt fizyczny nie jest obecnie możliwy oraz wzmocnić wymianę pomysłów do tego stopnia, że nikt nie zastanawia się już, czy były one przedstawione na ekranie, czy w Sali – dodaje ekspert.

W miarę jak zmienia się świat i sposób pracy ludzi, technologia umożliwia wyrównanie szans i zapewnienia, że każdy może czuć się częścią rozmowy. Poly rozumie, że organizacje nie mogą sobie pozwolić na przegapienie momentu i dobrego pomysłu – dlatego też firma i jej partnerzy dostarczają technologię integracyjną, która zbliża ludzi do siebie dzięki wyjątkowemu sprzętowi, oprogramowaniu, usługom i analityce. Poprzez wykorzystanie inteligentnych funkcji, takich jak NoiseBlockAI i technologie Acoustic Fence, rozwiązania wideo i audio od Poly sprawiają, że udział e-spotkaniu jest intuicyjny i bezproblemowy.

Innowacyjne produkty i usługi firmy Poly płynnie współpracują w zakresie wideokonferencji opartych na chmurze, aby dostarczyć kompleksowe rozwiązania – takie, które oferują elastyczność i wybór. Urządzenia i usługi w dużym stopniu przyczyniają się do ewolucji pracy hybrydowej poprzez wdrażanie narzędzi, które umożliwią bardziej sprawiedliwe doświadczenia ze spotkań.

Źródło: Poly

www.poly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764