logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowykantor.pl zmienia wygląd na 10-lecie

  PR 29.04.2020, przeczytano 4079 razy
ilustracja

Na swoje 10-lecie InternetowyKantor.pl odświeżył wygląd strony internetowej. Zmienił także logotyp i wprowadził nowy symbol identyfikacyjny. Za wprowadzenie zmian graficznych odpowiada brand designer marki - Karolina Lorek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowykantor.pl-zmienia-wyglad-na-10-lecie,386815,artykul.html

Początek zmian zainaugurowały warsztaty z pracownikami, które posłużyły do określenia ich kierunku oraz zakresu. Jubileusz stworzył świetną okazję, aby wprowadzić te zmiany, graficznie podkreślić eksperckość, doświadczenie i doskonałą obsługę klienta.

- Refresh IK ma na celu zaprezentowanie marki w odświeżonym i uspójnionym wizerunku oraz wyeksponowanie jej zalet i wartości. Chcemy, by marka była nowocześniejsza - mówi Karolina Lorek, brand designer InternetowyKantor.pl.

Co zmieni się w serwisie:

  • odświeżone zostanie logo InternetowyKantor.pl, które od 10 lat reprezentowało markę w niezmiennej formie;
  • dodany zostanie symbol - nowa ikona zastąpi dotychczasowe “ik”, ale będzie nawiązywać do swojego poprzednika. Symbol podkreśli dziedzinę działalności, jaką jest wymiana walut;
  • unowocześniony zostanie wygląd strony internetowej - łatwiejsza nawigacja sprawi, że strona będzie bardziej przejrzysta i wygodniejsza w użytkowaniu dla klientów;
  • modyfikacji ulegnie kolorystyka strony - przeważać będzie biel oraz dotychczasowe barwy: zieleń i szarość;

Na stronie pojawią się też rozbudowane treści, więcej materiałów video.

- Zmiany identyfikacji wizualnej będą wprowadzane etapami, ale pierwsze z nich zauważyć już będzie można w najbliższych tygodniach. Panel klienta i sposoby dokonywania wymiany walut nie zmienią się - mówi Maciej Sawicki, UX designer InternetowyKantor.pl

Stronę wzbogacono też o nowe treści. Powstał specjalny projekt na 10-lecie - Dekada Wiedzy. To ekspercka platforma, na której pracownicy oraz zaproszeni blogerzy i youtuberzy dzielą się swoją wiedzą w różnych dziedzinach. Do projektu zaproszono Doradcę TV, Adama Haertle ZaufanaTrzeciaStrona.pl, Oszczednicka.pl oraz Pawła Tkaczyka.

Źródło: InternetowyKantor.pl

www.internetowykantor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764