logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowykantor.pl zmienia wygląd na 10-lecie

  PR 29.04.2020, przeczytano 612 razy
ilustracja

Na swoje 10-lecie InternetowyKantor.pl odświeżył wygląd strony internetowej. Zmienił także logotyp i wprowadził nowy symbol identyfikacyjny. Za wprowadzenie zmian graficznych odpowiada brand designer marki - Karolina Lorek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowykantor.pl-zmienia-wyglad-na-10-lecie,386815,artykul.html

Początek zmian zainaugurowały warsztaty z pracownikami, które posłużyły do określenia ich kierunku oraz zakresu. Jubileusz stworzył świetną okazję, aby wprowadzić te zmiany, graficznie podkreślić eksperckość, doświadczenie i doskonałą obsługę klienta.

- Refresh IK ma na celu zaprezentowanie marki w odświeżonym i uspójnionym wizerunku oraz wyeksponowanie jej zalet i wartości. Chcemy, by marka była nowocześniejsza - mówi Karolina Lorek, brand designer InternetowyKantor.pl.

Co zmieni się w serwisie:

  • odświeżone zostanie logo InternetowyKantor.pl, które od 10 lat reprezentowało markę w niezmiennej formie;
  • dodany zostanie symbol - nowa ikona zastąpi dotychczasowe “ik”, ale będzie nawiązywać do swojego poprzednika. Symbol podkreśli dziedzinę działalności, jaką jest wymiana walut;
  • unowocześniony zostanie wygląd strony internetowej - łatwiejsza nawigacja sprawi, że strona będzie bardziej przejrzysta i wygodniejsza w użytkowaniu dla klientów;
  • modyfikacji ulegnie kolorystyka strony - przeważać będzie biel oraz dotychczasowe barwy: zieleń i szarość;

Na stronie pojawią się też rozbudowane treści, więcej materiałów video.

- Zmiany identyfikacji wizualnej będą wprowadzane etapami, ale pierwsze z nich zauważyć już będzie można w najbliższych tygodniach. Panel klienta i sposoby dokonywania wymiany walut nie zmienią się - mówi Maciej Sawicki, UX designer InternetowyKantor.pl

Stronę wzbogacono też o nowe treści. Powstał specjalny projekt na 10-lecie - Dekada Wiedzy. To ekspercka platforma, na której pracownicy oraz zaproszeni blogerzy i youtuberzy dzielą się swoją wiedzą w różnych dziedzinach. Do projektu zaproszono Doradcę TV, Adama Haertle ZaufanaTrzeciaStrona.pl, Oszczednicka.pl oraz Pawła Tkaczyka.

Źródło: InternetowyKantor.pl

www.internetowykantor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii
Ruszyła nowa kampania reklamowa Columbus, w której możemy zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji marki. Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk prezentują przełomową na rynku usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej przy wykorzystaniu technologii blockchain.
Nowe płyty z tworzyw w ofercie Igepa
Igepa Polska dodała do swojego portfolio tworzyw sztucznych kolejne warte zainteresowania płyty PVC, PVC spienione, marki Brett Martin oraz płyty Hips Economy.
W lutym br. mija pięć lat działalności 25wat – kreatywnej agencji, specjalizującej się w komunikacji marketingowej. W tym czasie jej zespół zrealizował 250 projektów dla klientów z ponad 50 branż. Miał też swój udział w powstaniu aplikacji STOP COVID ProteGo Safe. Do tego w ostatnim roku – mimo pandemicznego biznesowego rollercoastera –...
Społeczności wprowadzają nowy model rozliczania w kampaniach programatycznych
Wprowadzenie przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska standardu widoczności reklam, jak i zwiększenie ilości dostępnych narzędzi do pomiaru  tego wskaźnika spowodowały, że reklamodawcy coraz częściej zainteresowani są zakupem wyłącznie widocznych wyświetleń. Z kolei wydawcy internetowi korzystający z platform do sprzedaży powierzchni reklamowej...
Agencja Up&More podjęła współpracę z firmą Apartamenty Kieleckie w zakresie promocji najnowszej inwestycji kieleckiego dewelopera – Górna22. Strategia digital obejmuje kampanie SEM oraz działania promocyjne prowadzone za pośrednictwem platformy Facebook.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764