logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Internetowykantor.pl zmienia wygląd na 10-lecie

  PR 29.04.2020, przeczytano 751 razy
ilustracja

Na swoje 10-lecie InternetowyKantor.pl odświeżył wygląd strony internetowej. Zmienił także logotyp i wprowadził nowy symbol identyfikacyjny. Za wprowadzenie zmian graficznych odpowiada brand designer marki - Karolina Lorek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/internetowykantor.pl-zmienia-wyglad-na-10-lecie,386815,artykul.html

Początek zmian zainaugurowały warsztaty z pracownikami, które posłużyły do określenia ich kierunku oraz zakresu. Jubileusz stworzył świetną okazję, aby wprowadzić te zmiany, graficznie podkreślić eksperckość, doświadczenie i doskonałą obsługę klienta.

- Refresh IK ma na celu zaprezentowanie marki w odświeżonym i uspójnionym wizerunku oraz wyeksponowanie jej zalet i wartości. Chcemy, by marka była nowocześniejsza - mówi Karolina Lorek, brand designer InternetowyKantor.pl.

Co zmieni się w serwisie:

  • odświeżone zostanie logo InternetowyKantor.pl, które od 10 lat reprezentowało markę w niezmiennej formie;
  • dodany zostanie symbol - nowa ikona zastąpi dotychczasowe “ik”, ale będzie nawiązywać do swojego poprzednika. Symbol podkreśli dziedzinę działalności, jaką jest wymiana walut;
  • unowocześniony zostanie wygląd strony internetowej - łatwiejsza nawigacja sprawi, że strona będzie bardziej przejrzysta i wygodniejsza w użytkowaniu dla klientów;
  • modyfikacji ulegnie kolorystyka strony - przeważać będzie biel oraz dotychczasowe barwy: zieleń i szarość;

Na stronie pojawią się też rozbudowane treści, więcej materiałów video.

- Zmiany identyfikacji wizualnej będą wprowadzane etapami, ale pierwsze z nich zauważyć już będzie można w najbliższych tygodniach. Panel klienta i sposoby dokonywania wymiany walut nie zmienią się - mówi Maciej Sawicki, UX designer InternetowyKantor.pl

Stronę wzbogacono też o nowe treści. Powstał specjalny projekt na 10-lecie - Dekada Wiedzy. To ekspercka platforma, na której pracownicy oraz zaproszeni blogerzy i youtuberzy dzielą się swoją wiedzą w różnych dziedzinach. Do projektu zaproszono Doradcę TV, Adama Haertle ZaufanaTrzeciaStrona.pl, Oszczednicka.pl oraz Pawła Tkaczyka.

Źródło: InternetowyKantor.pl

www.internetowykantor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland: akcja edukacyjna dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo
Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy oraz ich rodziców. Właśnie do nich jest skierowana akcja edukacyjna organizowana przez...
Badanie przeprowadzone przez BravoKupony, platformę sprzedażową oferującą kody rabatowe i kupony przeanalizował kraje OECD w ramach badania Smart Shopper Index, który porównuje rozsądne zachowania konsumenckie oraz wydatki mieszkańców poszczególnych krajów EOCD. Polska została sklasyfikowana na samym końcu rankingu.
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa
Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale...
Inspiracje produktowe na platformie ESB
Każdego tygodnia na łamach ESB Online publikowanych jest około 50 nowych inspiracji produktowych, które wyświetlają się na stronie głównej.
Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022
PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764