logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ipresso: marketing w chmurze dla małych i dużych

  PR 22.10.2012, przeczytano 2229 razy

Zaawansowane, wyrafinowane narzędzia do prowadzenia działań marketingowych w Internecie (i nie tylko) już w zasięgu polskich firm - prosto z chmury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ipresso%3A-marketing-w-chmurze-dla-malych-i-duzych,17014,artykul.html

Od kilku miesięcy korzystają z niego firmy sektora korporacyjnego oraz duże miasta. Jednak w obliczu wyrównujących się szans promocyjnych w Internecie, tego typu narzędzia zintegrowanego marketingu dostępne są także dla mniejszych firm i projektów start-upowych.

Dzięki iPresso można m.in. dotrzeć w przeciągu kliku godzin, w kilka kliknięć, do kilku tysięcy serwisów informacyjnych na całym świecie, pojawić się w świadomości mediów, poprawić odwiedzalność serwisu internetowego, zautomatyzować obsługę i automatycznie zindywidualizować oferty. Do tego to wszystko automatycznie monitorować od A do Z - od zachowania poszczególnych kontaktów, po kompleksowy monitoring mediów. I, co jest największą siłą systemu, to wszystko może obsłużyć dosłownie jedna osoba.

Co jest bardzo ważne w tego typu systemach? Ciągły rozwój i nieustanne dopasowywanie się do wymagań. Za sprawą wszechobecnej technologii, marketing zmienia się za szybko, aby firmy mogły pozwolić sobie na długotrwałe wdrożenia i prowadzenie ciągłych analiz pod nowe potrzeby. "Nikt w działach marketingu i sprzedaży nie ma na to czasu. Nikt nie będzie płacił za rozwiązanie, które za rok będzie bezużyteczne, bo trzeba je gruntownie zaktualizować. Taki system musi być jak dobrze dopasowany kombinezon akrobaty, pozwalając na wykonanie każdego ruchu na żądanie" - mówi Michał Wojciechowski z encja.com S.A., twórcy systemu.

System łączy w sobie dostępne dotąd osobno narzędzia, takie jak:

  • e-mail marketing,
  • marketing automation,
  • monitoring Internetu i portali społecznościowych,
  • zarządzanie portalami społecznościowymi,
  • zarządzanie kontaktami,
  • tworzenie landing page, ankiet i formularzy internetowych

i wiele innych. Dzięki połączeniu tak wielu narzędzi w jednym miejscu, możliwe stało się generowanie przekrojowych raportów wymagających do tej pory długotrwałych analiz i scalania danych.

iPresso w październiku wprowadza nowe funkcje, stając się jednocześnie najbardziej zaawansowanym narzędziem do zarządzania PR i marketingiem na rynku dostępnym w chmurze. Jedną z nich jest uczący się kontekstu mechanizm oznaczania sentymentu opinii w Internecie na monitorowany temat oraz międzynarodowa dystrybucja informacji prasowych.

System ma interfejs dostosowany do korzystania z tabletami i nie wymaga inwestowania w sprzęt. Co więcej, firma w ramach aktywacji systemu (co odbywa się z dnia na dzień) dostarcza tablety dla użytkowników - zależy to oczywiście do zakresu korzystania z usług.

iPresso to całkowicie polski system, który spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem na rynku jako narzędzie nie tylko wprowadzające nową jakość w PR, promocji i komunikacji wewnętrznej, ale zwiększające konkurencyjność i wartość firmy. Dlatego z iPresso korzystają już uznane firmy, takie jak Wawel, Budimex czy Echo Investment.

Źródło: SIZ PAP / encja.com S.A.

ipresso.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764