logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISE 2020: Panasonic zaprezentuje platformę IP/IT-Centric

  PR 09.01.2020, przeczytano 832 razy
ilustracja

Firma Panasonic zaprezentuje na targach ISE 2020 przyszłość rozwiązań „glass-to-glass” dla branży audiowizualnej. Za pomocą swojej najnowszej platformy IP/IT firma Panasonic zademonstruje, jak można uprościć proces tworzenia treści, łącząc wszystkie jego etapy - począwszy od nagrywania i edytowania materiału po jego dystrybucję i wyświetlanie. Połączenie technologii AV i IP będzie można zobaczyć w hali eSports Arena firmy Panasonic obok wielu innych pokazów. Firma zaprezentuje także swoje nowe technologie, w tym ultrakompaktowy projektor laserowy o jasności 30 000 lumenów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ise-2020%3A-panasonic-zaprezentuje-platforme-ip-it-centric,385271,artykul.html

eSports Arena

E-sport to najszybciej rozwijający się sektor w branży AV. Dlatego firma Panasonic stworzy podczas ISE własną halę e-sportową, w której goście będą mogli ze sobą rywalizować w czasie rzeczywistym. Arena łączyć będzie najnowsze rozwiązania Panasonic z zakresu rozrywki na żywo, takie jak platforma IP/IT, kamera 8K ROI oraz przełącznik 4K z zaawansowanymi projektorami laserowymi o rozdzielczości 4K (w tym najlżejszym i najmniejszym na świecie projektorem laserowym 4K+ o jasności 50 000 lumenów) oraz monitorami wielkoformatowymi. Odwiedzający będą mogli zobaczyć także nowy superkompaktowy projektor o jasności 30 000 lumenów, który wkrótce pojawi się na rynku.

Cyfrowe muzeum

Wykorzystując projekcję na ścianach i podłodze, firma Panasonic stworzy angażującą, interaktywną wystawę muzealną wyświetlaną w czasie rzeczywistym. Do przygotowania atrakcji wykorzystane zostaną projektory laserowe Panasonic z pierwszym na świecie obiektywem z zerowym offsetem o ultrakrótkiej ogniskowej i możliwością wyświetlania materiałów 4K.

Innowacyjne ujednolicone rozwiązania audiowizualne

Podczas targów ISE zaprezentowana zostanie pełnia możliwości zunifikowanych rozwiązań audiowizualnych Panasonic. Goście będą mogli przekonać się, jak kompleksowa oferta projektorów, obiektywów i monitorów profesjonalnych firmy pomaga obniżyć koszty eksploatacji oraz tworzyć innowacyjne instalacje audiowizualne w każdym środowisku.

Aktywna nauka

W supernowoczesnej sali lekcyjnej goście zobaczą, jak najnowsze technologie wizualne i ProAV Panasonic mogą podnieść standard nauki i zapewnić możliwość zdalnej interakcji, pozwalając nauczycielom na budowanie aktywnego i skoncentrowanego na uczniach środowiska edukacyjnego. W miejscach takich jak to uczniowie mogą pracować w małych grupach, korzystając z monitorów interaktywnych i prezentując swoje wnioski na dużych ekranach projekcyjnych.

Współpraca biznesowa

Z kolei w interaktywnych salach konferencyjnych goście będą mogli w praktyce przetestować szeroką gamę rozwiązań do współpracy opracowanych przez firmę Panasonic, od bezprzewodowych systemów do prezentacji i specjalnych monitorów typu „All-in-One” po ekonomiczne rozwiązania do tworzenia, nagrywania i udostępniania treści.

- Osoby odwiedzające stoisko firmy Panasonic będą mogły zobaczyć, jakie możliwości dają nasze zintegrowane rozwiązania audiowizualne w różnych środowiskach biznesowych, edukacyjnych i rozrywkowych, a także znaleźć inspirację do szukania nowych zastosowań - mówi Hartmut Kulessa, European Marketing Manager w Panasonic Business

Firma Panasonic będzie prezentować swoje rozwiązania na stoisku 1-H20 w hali nr 1 centrum kongresowego RAI w Amsterdamie w dniach 11–14 lutego 2020 roku.

Źródło: Panasonic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764