logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Rebranding portalu Nieruchomosci-online.pl

  PR 09.01.2020, przeczytano 718 razy
ilustracjastrzałka

3 miliony unikalnych użytkowników i 24 miliony odsłon miesięcznie. Jeden z najpopularniejszych w Polsce portali z ogłoszeniami nieruchomości właśnie zakończył proces rebrandingu. Jest on zwieńczeniem niezwykle udanego dla portalu 2019 roku oraz odpowiedzią na panującą na rynku nieruchomości sytuację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-portalu-nieruchomosci-online.pl,385273,artykul.html

Nieruchomosci-online.pl to jeden z najstarszych w Polsce portali z ogłoszeniami nieruchomości. Jego pierwsza odsłona ujrzała światło dzienne dokładnie dwanaście lat temu. Dziś, na początku 2020 roku, znalazło się tu miejsce dla ponad 350 tys. ogłoszeń z całej Polski, co daje serwisowi niekwestionowaną pozycję lidera w swojej branży.

Proces rebrandingu to ostatni akt intensywnego, pełnego zmian i niezwykle udanego dla portalu roku 2019. Platforma Nieruchomosci-online.pl przejęła pozycję lidera w TOP 10 w Google oraz osiągnęła liczbę 3 mln użytkowników miesięcznie, co oznacza, że jest ona drugim najczęściej odwiedzanym portalem z ogłoszeniami nieruchomości na polskim rynku. Nowa odsłona wizualna portalu to także odpowiedź na panującą koniunkturę i sytuację w całym sektorze.

- Sprzedaż czy kupno nieruchomości to często trudny i stresujący proces, będący dużym wydarzeniem w życiu człowieka. Choć poziom podaży mieszkań i domów jest wysoki, co sprzyja znalezieniu odpowiedniej nieruchomości, to towarzyszy mu też jednak silny popyt, który powoduje ciągły wzrost cen i obawę, że oferta może zniknąć z rynku. Dlatego ważne jest, aby umożliwić szybki dostęp do pełnej bazy ogłoszeń oraz ułatwić dokonanie wyboru spełniającej oczekiwania nieruchomości – mówi Michał Kurczycki, dyrektor zarządzający Nieruchomosci-online.pl.

Przyjazny interfejs graficzny w zestawieniu z maksymalnie prostą nawigacją to przestrzeń, w której osoba poszukująca domu czy mieszkania otrzyma w odpowiednim czasie to, po co na portal przyszła. Aby ułatwić proces wyszukiwania, działanie portalu oparte jest na dopracowanym algorytmie, który prezentuje poszukującemu podobne nieruchomości na listach wyszukiwania i rozszerza automatycznie jego preferencje bez konieczności zmieniania kryteriów w wyszukiwarce.

Nowy, zaprojektowany w prostej formie logotyp, to z jednej strony esencja marki, a z drugiej jasne podkreślenie tego, czym portal jest, w jakim celu wchodzą na niego użytkownicy i jak istotny jest ich komfort. Warto zaznaczyć także brak w strukturze portalu dodatkowych bodźców, niepotrzebnych elementów graficznych lub, co jest ewenementem w branży w skali całego kraju, brak uciążliwych reklam atakujących użytkowników na każdym etapie wizyty.

- Rebranding jest efektem przyjętej i konsekwentnie realizowanej przez nas strategii. Naszym priorytetem jest skupienie się na celu użytkownika, który wchodzi na nasz portal, bo chce zmienić, kupić lub sprzedać nieruchomość. Nic innego. Dlatego też uprościliśmy szatę graficzną, skróciliśmy ścieżkę nawigacji i – co nas na rynku wyróżnia – nie publikujemy w portalu reklam. Po prostu użytkownik jest dla nas najważniejszy  – podkreśla Michał Kurczycki. - Dodajmy, że na ponad 350 tys. publikowanych w portalu ogłoszeń, oprócz mieszkań, składa się największa na rynku liczba tych dotyczących domów i działek, którymi coraz częściej interesują się Polacy – dodaje.

Tu zaczyna się dom” – to główne hasło i myśl przewodnia nie tylko samego rebrandingu, ale i działalności portalu. Graficznym punktem wyjścia i fundamentem procesu zmiany wizerunku jest ikona domu, która w materiałach reklamowych i w samym serwisie poddawana jest modyfikacji i multiplikacji.

- Naszą ambicją jest, aby to właśnie w naszym portalu rozpoczynała się droga do zakupu nowej nieruchomości oraz aby stać się istotną częścią nowej historii każdego poszukującego – dodaje dyrektor Kurczycki.

Za nową identyfikację wizualną odpowiada HOPA Studio. Zmianie wizerunku portalu towarzyszyć będzie kampania reklamowa.

Źródło: Nieruchomosci-online.pl

www.nieruchomosci-online.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Brakło przed i po.
Bez tego w zasadzie artykuł jest... no właśnie, reklamą portalu?

avatar użytkownika
,

Tak tak, wszystkie nasze artykuły to reklamy nielubianych przez Ciebie portali.  

,

Rzetelniej byłoby pokazać widoki przed i po.
Jeśli ich nie ma, to jaki jest sens publikować artykuł o REBRANDINGU?
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli dysponujemy takim materiałem, staramy się go pokazać. Czy jeśli nie dysponujemy oznacza to, że notka staje się czyjąś reklamą? Litości...  

,

Jeżeli nie dysponujecie materiałem, zmieniacie tytuł na właściwszy dla jego zawartości.

Ale może tu nie treść jest ważna a link...
  

avatar użytkownika
,

Oczywiście że link. I przekaz podprogowy.  

,

Przekazu nie ma, bo w materiale treści brak.
Jest za to laurka reklamowa i aktywny link.
  

avatar użytkownika
,

Przekaz podprogowy ma to do siebie że znajduje się poniżej progu świadomej percepcji.  

,

To skąd wiesz, że tam jest?  

Najnowsze w tym dziale

Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
Ruszyła kampania „Gotowi na zmianę” wspierająca osoby chore na łuszczycę
Jak żyć lepiej pomimo widocznej choroby skóry? Ruszyła kampania GOTOWI NA ZMIANĘ wspierająca osoby chore na łuszczycę. Cykl poradniczy prowadzą znana jako Pani Łuska Dominika Jeżewska, której udaje się pokazywać, że z łuszczycą można normalnie żyć i trener zdrowego, pozytywnego myślenia Izabela Krawczyk. Partnerem akcji jest marka dermokosmetyków...
Nie tracić talentów – kampania „Nauka bez Barier”
Podstawowym celem projektu, realizowanego pod patronatem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, jest zwiększenie dostępności edukacji akademickiej i nauki dla osób z  niepełnosprawnościami.
Big Picture prowadzi działania PR dla marki Costa Coffee Home Edition
Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie...
Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna  „Wygrywaj i pomagaj z Milką”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764