logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Rebranding portalu Nieruchomosci-online.pl

  PR 09.01.2020, przeczytano 1667 razy
ilustracjastrzałka

3 miliony unikalnych użytkowników i 24 miliony odsłon miesięcznie. Jeden z najpopularniejszych w Polsce portali z ogłoszeniami nieruchomości właśnie zakończył proces rebrandingu. Jest on zwieńczeniem niezwykle udanego dla portalu 2019 roku oraz odpowiedzią na panującą na rynku nieruchomości sytuację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-portalu-nieruchomosci-online.pl,385273,artykul.html

Nieruchomosci-online.pl to jeden z najstarszych w Polsce portali z ogłoszeniami nieruchomości. Jego pierwsza odsłona ujrzała światło dzienne dokładnie dwanaście lat temu. Dziś, na początku 2020 roku, znalazło się tu miejsce dla ponad 350 tys. ogłoszeń z całej Polski, co daje serwisowi niekwestionowaną pozycję lidera w swojej branży.

Proces rebrandingu to ostatni akt intensywnego, pełnego zmian i niezwykle udanego dla portalu roku 2019. Platforma Nieruchomosci-online.pl przejęła pozycję lidera w TOP 10 w Google oraz osiągnęła liczbę 3 mln użytkowników miesięcznie, co oznacza, że jest ona drugim najczęściej odwiedzanym portalem z ogłoszeniami nieruchomości na polskim rynku. Nowa odsłona wizualna portalu to także odpowiedź na panującą koniunkturę i sytuację w całym sektorze.

- Sprzedaż czy kupno nieruchomości to często trudny i stresujący proces, będący dużym wydarzeniem w życiu człowieka. Choć poziom podaży mieszkań i domów jest wysoki, co sprzyja znalezieniu odpowiedniej nieruchomości, to towarzyszy mu też jednak silny popyt, który powoduje ciągły wzrost cen i obawę, że oferta może zniknąć z rynku. Dlatego ważne jest, aby umożliwić szybki dostęp do pełnej bazy ogłoszeń oraz ułatwić dokonanie wyboru spełniającej oczekiwania nieruchomości – mówi Michał Kurczycki, dyrektor zarządzający Nieruchomosci-online.pl.

Przyjazny interfejs graficzny w zestawieniu z maksymalnie prostą nawigacją to przestrzeń, w której osoba poszukująca domu czy mieszkania otrzyma w odpowiednim czasie to, po co na portal przyszła. Aby ułatwić proces wyszukiwania, działanie portalu oparte jest na dopracowanym algorytmie, który prezentuje poszukującemu podobne nieruchomości na listach wyszukiwania i rozszerza automatycznie jego preferencje bez konieczności zmieniania kryteriów w wyszukiwarce.

Nowy, zaprojektowany w prostej formie logotyp, to z jednej strony esencja marki, a z drugiej jasne podkreślenie tego, czym portal jest, w jakim celu wchodzą na niego użytkownicy i jak istotny jest ich komfort. Warto zaznaczyć także brak w strukturze portalu dodatkowych bodźców, niepotrzebnych elementów graficznych lub, co jest ewenementem w branży w skali całego kraju, brak uciążliwych reklam atakujących użytkowników na każdym etapie wizyty.

- Rebranding jest efektem przyjętej i konsekwentnie realizowanej przez nas strategii. Naszym priorytetem jest skupienie się na celu użytkownika, który wchodzi na nasz portal, bo chce zmienić, kupić lub sprzedać nieruchomość. Nic innego. Dlatego też uprościliśmy szatę graficzną, skróciliśmy ścieżkę nawigacji i – co nas na rynku wyróżnia – nie publikujemy w portalu reklam. Po prostu użytkownik jest dla nas najważniejszy  – podkreśla Michał Kurczycki. - Dodajmy, że na ponad 350 tys. publikowanych w portalu ogłoszeń, oprócz mieszkań, składa się największa na rynku liczba tych dotyczących domów i działek, którymi coraz częściej interesują się Polacy – dodaje.

Tu zaczyna się dom” – to główne hasło i myśl przewodnia nie tylko samego rebrandingu, ale i działalności portalu. Graficznym punktem wyjścia i fundamentem procesu zmiany wizerunku jest ikona domu, która w materiałach reklamowych i w samym serwisie poddawana jest modyfikacji i multiplikacji.

- Naszą ambicją jest, aby to właśnie w naszym portalu rozpoczynała się droga do zakupu nowej nieruchomości oraz aby stać się istotną częścią nowej historii każdego poszukującego – dodaje dyrektor Kurczycki.

Za nową identyfikację wizualną odpowiada HOPA Studio. Zmianie wizerunku portalu towarzyszyć będzie kampania reklamowa.

Źródło: Nieruchomosci-online.pl

www.nieruchomosci-online.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764