logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IV edycja konferencji Prawo nowych technologii

  PR 31.10.2022, przeczytano 354 razy

Zapraszamy do udziału w IV edycji wydarzenia, poświeconemu nowym aktom pranym, które zostały lub maja zostac uchwalone w prawie Unii Europejskiej w latach 2022- 2023. Organizatorem konferencji jest Wydawnictwo C.H. Beck. Wydarzenie objęte została Patronatem IAB Polska, który poświadcza jego wysoką wartość merytoryczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iv-edycja-konferencji-prawo-nowych-technologii,397808,artykul.html

Konferencja odbędzie się 8 listopada w Warszawie oraz w trybie online. W programie znalazło się 5 eksperckich paneli dyskusyjnych:

  • Panel I – Zmiany na rynku umów IT
  • Panel II – Zmiany na rynku mediów w 2023 r.
  • Panel III – Ochrona w danych osobowych i prywatności w nowoczesnych technologiach – nadchodzące zmiany, trendy i wyzwania
  • Panel IV – Wpływ zmian w ochronie konsumentów na e-handel. Perspektywa prawna i biznesowa
  • Panel V – Innowacje i prawo. Czy można skutecznie obronić się przed cyberatakiem?

Podczas konferencji dowiesz się m.in.:

  • jakie są różnice pomiędzy „tradycyjnymi” umowami wdrożenia IT oraz umowami o świadczenie usług chmury obliczeniowej,
  • które z klauzul są najważniejsze w umowach o świadczenie usług chmury obliczeniowej,
  • jakie są różnice pomiędzy outsourcingiem IT a body leasingiem IT,
  • jak limitować ryzyka w umowach na udostępnianie pracowników IT,
  • jakie szczególne obowiązki nałożono na platformy internetowe w Akcie o Usługach Cyfrowych,
  • jakie regulacje prawne mają na celu zwalczanie dezinformacji i fake news,
  • jakie znaczenie dla rynku mediów elektronicznych będzie ma obecnie procedowana w Polsce nowelizacja prawa autorskiego,
  • o znaczeniu jakie dla ochrony prywatności i danych osobowych w sieciach łączności elektronicznej będą miały nowe regulacje prawne – Akt w sprawie zarządzania danymi (DGA), Data Act oraz Akt w sprawie sztucznej inteligencji,
  • o nowych trendach w reklamie internetowym oraz wytycznych regulatorów oraz orzecznictwie sądowym dotyczących cookies,
  • o zastosowaniu przepisów RODO do metaversum,
  • o wytycznych wydanych w sprawie ochrony danych osobowych i prywatności przy wdrażaniu innowacji (m.in. chmura obliczeniowa, Internet rzeczy, sztuczna inteligencja, blockchain),
  • o najważniejszych zmianach dla handlu elektronicznego wynikających z implementacji dyrektyw UE: Omnibus, towarowej i cyfrowej,
  • które z najnowszych zmian w prawie konsumenckich są najtrudniejsze do wdrożenia w e-handlu,
  • o planowanych zmianach w ustawie o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa,
  • o różnych sposobach zabezpieczeń przed cyberatakami,
  • obowiązkach prawnych w przypadku naruszenia poufności danych i systemów IT.

Dla kogo jest ta konferencja?

Konferencja jest adresowana zarówno do prawników wykonujących swoją działalność w kancelariach prawnych, jak i w wewnętrznych działach prawnych przedsiębiorstw i organów administracji.

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska otrzymują rabat 15% na udział w wydarzeniu. W tym celu prosimy o kontakt z a.garwolińska[at]iab.org.pl

  • Szczegółowe informacje oraz rejstracja na konferencję TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764