logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Jak to jest z tymi Jeti ? (Gandinnovations)

| 08.07.2008 15:07

Czy ktoś wie kto teraz sprzedaje i serwisuje plotery Jeti bo z tego co wiem Atrium i Spandex dostali kopa. Znam firmę w Gdańsku która ma Jeti z Atrium na gwarancji i czekała długo na naprawę bo nie było wiadomo kto ma ją naprawiać. Może wypowie się przedstawiciel Gandinnovations co i jak na teraz z tymi Jeti.

avatar użytkownika
+

Północ
wiadomości: 7
w Signs.pl od 30.03.2008
IP: 83.13.9.XXX

| 08.07.2008 19:07

... co i jak na teraz z tymi Jeti.


przekazalem info do "gandi"
niech sie oficjalnie wypowiedza... ja moge na privie

pozdr

-----------------
Atramenty SunChemical; Solwent, Sublimacja, UV, Led UV
Oprogramowanie ErgoSoft RIP v.16
Urządzenia pomiarowe Barbieri Electronic
www.e-ploter.pl

avatar użytkownika
+ + + + +

Warszawa
wiadomości: 520
w Signs.pl od 28.08.2005
IP: 87.204.214.XXX

| 08.07.2008 20:07

zależy co chcesz wiedzieć
ja w firmie w której pracuje mamy 2 jeti 12 i 24
jak coś to na priv napisz

avatar użytkownika
+ +

Warszawa
wiadomości: 73
w Signs.pl od 21.06.2006
IP: 89.77.159.XXX

| 08.07.2008 22:07

Witam Serdecznie Szanowne Grono,

Spiesze z wyjasnieniami. Z dniem 01.06.2008 zarzad firmy Gandi Innovations podjal decyzje o wejsciu na polski rynek z bezposrednia sprzedaza urzadzen marki Jeti (solvent, UV, flatbed, Druk na tkaninach).W zwiazku z tym,otrzymalam od Zarzadu propozycje opieki marka Gandi na naszym rynku jako przedstawiciel Gandi Innovations na Polske. Dotychczas oficjalnymi dystrybutorami ploterow oraz atramentow byly firmy: Oce Poland, Spandex, Atrium. Po rozmowach trwajacych przez kilka tygodni wspolnie podjelismy decyzje o rozstaniu sie z firma Atrium. Z firma Spandex rozmowy trwaja - o rezultacie z pewnoscia Panstwa poinformuje (jak na razie nasze drogi sie coraz bardziej rozchodza aniezeli schodza)

Jako Gandi Innovations na razie kierowanie działaniami biznesowymi odbywa się z poziomu centrali w Belgii; w Polsce oprócz mnie, mamy jeszcze doswiadczonego inżyniera wsparcia serwisowego a dodatkowo 12 serwisantow w Belgii.
W Warszawie mamy biuro oraz magazyn zarowno czesci zamiennych jaki i atramentow.
Wszystkie sprzedane dotychczas urzadzenia Jeti (gwarancyjne oraz pogwarancyjne) sa przejmowane przez producenta - Gandi (z wylaczeniem indywidualnych ustalen z klientami).

Na wszelkie pytania oraz watpliowsci z checia Panstwu odpowiem.


Pozdrawiam,
Monika Hagno
601 426 787
monika.hagno@gandinnovations.com
mhagno@jetiprinters.com

avatar użytkownika
+

Warszawa
wiadomości: 14
w Signs.pl od 17.11.2005
IP: 91.94.95.XXX

| 09.07.2008 12:07

Wiadomość Pani Moniki Hagno wymaga sprostowania, ponieważ z jej treści można wnioskować, że firma Gandi zrezygnowała ze współpracy z firmą Atrium. Faktycznie podczas rozmów na targach Drupa strony nie doszły do porozumienia co do proponowanych przez Gandi warunków gwarancyjnych na sprzedawane przez Atrium plotery Jeti. W związku z brakiem porozumienia obie strony z końcem czerwca 2008 postanowiły współpracę dotyczącą ploterów zakończyć, natomiast kontynuować współpracę dotyczącą dystrybucji oryginalnych atramentów Jeti. Potwierdzamy, że serwis techniczny będzie świadczony przez przedstawicielstwo firmy Gandi w Belgii.

Atrium Centrum Ploterowe Sp. z o.o.


(Wiadomość zmodyfikowana przez: Atrium dnia 09.07.2008 15:27)

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Opole
wiadomości: 129
w Signs.pl od 03.04.2001
IP: 79.189.183.XXX

| 09.03.2009 17:03



(Wiadomość zmodyfikowana przez: hegellxxx dnia 12.03.2009 15:10)

avatar użytkownika
?

Warszawa
wiadomości: 4
w Signs.pl od 06.05.2008
IP: 83.24.14.XXX

ratatata ratatata | 10.03.2009 20:03


On 2009-03-09 17:49, hegellxxx wrote:
Witam serdecznie
Jezeli ktoś chce uzyskac szczegółowe informacje dotyczace działania firmy Gandi oraz ich maszyn to zapraszam na maila awel.f@hegell.com" target="_new">pawel.f@hegell.com oraz telefonicznie 0601-999-555. Posiadamy 2 maszyny tej firmy Jeti 3324 oraz Jeti 5024 UV. Zanim kupicie i podpiszecie zamówienia to doradzam kontakt.

Pozdrawiam
Pawel



Witam. Snuje Pan domysły odnośnie maszyn bedacych w dystrybucji przez Pania Monikę Hagno, a prawda jest taka, że ma maszyny zostały Panu zablokowane z prostej przyczyny. Nie zapłacił Pan za nie. Proszę nie wylewać żali na forum. To zachowanie żałosne i niemęskie. Z wyrazami szacunku ale bez poważania.

ratatata

REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764