logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JBB Bałdyga: grillowy cykl kulinarny w Dzień Dobry TVN

  PR 11.07.2022, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Po świątecznych i majówkowych kulinarnych wideo przepisach, marka JBB Bałdyga dalej gotuje razem ze znanym kucharzem Janem Kuroniem. Tym razem w ramach cyklu „Spotkajmy się przy grillu” w wykonaniu Martyny Chomackiej i Jaśka Kuronia w popularnym programie Dzień Dobry w TVN oraz w internecie. Dodatkowo JBB zachęca do pobrania darmowego ebooka z doskonałymi przepisami stworzonymi wspólnie ze znanymi kucharzami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jbb-baldyga%3A-grillowy-cykl-kulinarny-w-dzien-dobry-tvn,396547,artykul.html

Emisja programu rozpoczęła się końcem czerwca i potrwa do 28 sierpnia, a konkretnie będzie miała miejsce jeszcze 9 i 24 lipca oraz 6, 20 i 28 sierpnia. Podczas każdego odcinka kucharze będą lokować produkty marki JBB Bałdyga. Oprócz tego promocja marki będzie wspierana działaniami digital w TVN i mediach społecznościowych JBB oraz aktywnościami PR-owymi, a także w formie ebooka.

- Jeśli stoisz przed wyzwaniem zorganizowania insta-party w ogrodzie mamy dla ciebie kilka porad i wskazówek, dzięki którym przygotowania okażą się dziecinną igraszką, a ty zyskasz uznanie w oczach znajomych – tymi słowami zapowiadany na stronie Dzień Dobry TVN jest nowy, kulinarny ebook pt. "Spotkajmy się przy grillu". Fani dowiedzą się z niego m.in., jak ubrać się na przyjęcie w ogrodzie, czy imprezy składkowe są nadal w dobrym tonie, jakie są kluczowe elementy udanego garden party oraz co warto wrzucić na ruszt w 2022 roku.

Szefowie kuchni, znani z gotowania w Dzień Dobry TVN, czyli Martyna Chomacka i Jasiek Kuroń przygotowali również kilka porad związanych z grillowaniem oraz stworzyli aż 12 unikalnych przepisów, między innymi na letnie tacosy z pieczoną kiełbasą z karkówką JBB Bałdyga, szaszłyk chłopski, hot dogi z nowalijkami, ośmiorniczki grillowe, azjatyckiego burgera, czy polędwiczki faszerowane Szynką Sołtysówką JBB Bałdyga i serem pleśniowym.

  • Ebook można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: Zakład Przetwórstwa Mięsnego „JBB” Import- Eksport Józef Bałdyga

www.jbb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
Kampania „Za głosem serca”: niewydolność serca zabija ponad 120 tysięcy Polaków rocznie
Ponad 1,2 mln Polaków choruje na niewydolność serca. Choroba odpowiada za 20 proc. zgonów w Polsce. Dlatego organizacje pacjenckie, lekarze oraz eksperci nauk o zdrowiu łączą siły w kampanii edukacyjnej „Za głosem serca”, która ruszyła 19 stycznia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764