logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Johnnie Walker i Bushmills ponownie pod opieką BrainJuice

  PR 05.10.2012, przeczytano 1388 razy

Diageo – producent i dystrybutor marek alkoholowych – przedłuża współpracę z BrainJuice Group na 2013 rok. Głównym zadaniem BJG jest obsługa działań w obszarze social media dla marek Johnnie Walker i Bushmills, obejmująca także produkcję aplikacji i realizację kampanii reklamowych na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/johnnie-walker-i-bushmills-ponownie-pod-opieka-brainjuice,16842,artykul.html

Współpraca obu firm toczy się od 2009 roku. W lipcu 2011 roku BrainJuice Group otrzymała zadanie przejęcia i zaktywizowania społeczności House of Walkers zgromadzonej na Facebooku oraz stworzenia i wdrożenia strategii wprowadzenia marki Bushmills do social media.

Prowadzone dla obu marek działania obejmują redakcję i moderację treści na fan page oraz realizację akcji konkursowych, aplikacji i kampanii reklamowych na Facebooku; BrainJuice odpowiada także za adaptację globalnych akcji społecznościowych Diageo na polski rynek. Prowadzone przez agencję działania obejmują także web PR, a w przypadku marki Bushmills – współpracę z liderami opinii i sponsoring eventów.

- Zespół BrainJuice Group, realizujący dla nas działania w social media, umiejętnie łączy aktywności na Facebooku z webPR, eventami i współpracą z blogerami – komentuje Maria Roszkowska, Relationship Marketing & Digital Manager z Diageo. – To szerokie spojrzenie na social media przekłada się na konkretne, mierzalne efekty. Jako Klient doceniamy takie podejście – dowodem niech będzie fakt zgłoszenia przez nas działań prowadzonych przez BrainJuice Group dla marki Bushmills do globalnego konkursu Diageo Marketing Brilliance Awards 2012.

Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group, uzupełnia: Praca z Diageo daje nam możliwość pełnego zaprezentowania naszego kompleksowego podejścia do działań on-line. Jest nam miło być jedyną agencją obsługującą marki Johnnie Walker i Bushmills w Polsce w zakresie działań digital.

Działania z zakresu social media i webPR realizowane są przez zespół FuturePR, a realizację kampanii reklamowych koordynuje Web Search Factory. Oba zespoły działają w ramach BrainJuice Group.

Źródło: BrainJuice Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764