logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jurczyk Design projektantem materiałów wizerunkowych 10. Fotofestiwalu Łódź 2011

   11.05.2011, przeczytano 2248 razy

Studiu Jurczyk Design została powierzona całość prac nad wizerunkiem tegorocznej edycji 10. Fotofestiwalu w Łodzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jurczyk-design-projektantem-materialow-wizerunkowych-10.-fotofestiwalu-lodz-2011,12513,artykul.html

Na projektowane przez Jurczyk Design materiały wizerunkowe Fotofestiwalu 2011 składa się całość publikacji promocyjnej. Studio opracowało zarówno drobne druki firmowe (zaproszenia, bilety, ulotki armbandy, pocztówki, papier listowy, koperty, zaproszenia, itp.), jak również jest autorem blisko 300-stronicowego katalogu z reprodukcjami fotografii artystów. Studio odpowiedzialne było również za całość oznakowania Fotofestiwalu - identyfikatory, plakaty, rollupy, bannery, naklejki i billboardy.

Izabela Jurczyk zaprojektowała również katalog prezentowanej w Galerii Kobro wystawy fotografii Grzegorza Przyborka, Pawła Kuli, Marii Dmitruk, Dominiki Sadowskiej oraz Oli Buczkowskiej pt. ''Tożsamość fotografii''. Katalog wydrukowany został na zróżnicowanych wielkościowo papierach ozdobnych przy użyciu wielu technik zadruku i sposobów uszlachetniania papieru z wykrawaniem laserowym włącznie. Katalog prezentowany jest na wystawie obok prac artystów.

Źródło: Jurczyk Design


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: rbr1

(Fabryka Koloru)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764