logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kamil Rutkowski i Taida Mrówczynska z nowymi obowiązkami w dziale wideo Gazeta.pl

  PR 03.07.2018, przeczytano 1148 razy

Portal Gazeta.pl wzmacnia swój dział wideo. Od lipca br. Kamil Rutkowski pełni funkcję dyrektora kreatywnego, a za materiały wideo portalu tworzone z myślą o platformie YouTube odpowiada Taida Mrówczyńska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kamil-rutkowski-i-taida-mrowczynska-z-nowymi-obowiazkami-w-dziale-wideo-gazeta.pl,37118,artykul.html

– Rynek cyfrowego wideo dynamicznie się rozwija, wzrasta także zainteresowanie reklamodawców materiałami wideo. Chcemy rozbudować naszą ofertę zarówno pod ich kątem, jak i z myślą o użytkownikach, którym proponujemy coraz ciekawsze formaty wideo na różnych platformach. Nowe stanowiska w naszym zespole powołaliśmy z myślą, by uporządkować ofertę i jeszcze dynamiczniej wdrażać nowe pomysły – mówi Anna Gumkowska, szefowa biznesu Lifestyle i wideo w Gazeta.pl.

Dyrektorem kreatywnym w dziale wideo Gazeta.pl od początku lipca br. jest Kamil Rutkowski, dotychczas szef produkcji wideo. W nowej roli będzie odpowiadał za wszystkie produkcje wideo portalu, nadzorując prace producentów, operatorów i montażystów od koncepcji po realizację.

Kamil Rutkowski od ponad 10 lat zajmuje się produkcją materiałów wideo. Współtworzył programy telewizyjne, spoty reklamowe, relacje live i materiały dedykowane mediom społecznościowym. Pracował dla takich marek, jak Biedronka, Orlen, LPP czy Pernod Ricard. Od 2015 roku jest związany z portalem Gazeta.pl – współtworzył pierwsze w Polsce mediowe produkty wideo dedykowane mediom społecznościowym (Wideonews/Now i Haps), publicystykę sportową (m.in. Studio Mundial) i publicystyczno-satyryczny show Make Poland Great Again, wyróżniony w kategorii „Najlepsze wykorzystanie wideo” (Best Use of Video) w finale międzynarodowych nagród INMA Global Media Awards 2018.

Po sukcesach kanałów Gazeta.pl na YouTube (trzy kanały z subskrypcjami powyżej 100 tys. i srebrnymi nagrodami dla twórców platformy), Tadia Mrówczyńska obejmuje nowe stanowisko w dziale wideo – Head of YouTube Growth. W tej roli będzie współpracowała z redakcjami portalu przyopracowaniu i realizacji materiałów wideo tworzonych z myślą o platformie YouTube, a także nadzorowała rozwój kanałów portalu na tej platformie.

Taida Mówczyńska od 7 lat jest związana z platformą YouTube. Przez rok była dyrektorem sieci partnerskiej Epic Makers. Wcześniej była związana z Warner Home Video, gdzie pełniła funkcję szefa działu kreacji. W Monolith Films przez 3 lata była szefem działu promocji kino i video. Z zawodu i zamiłowania jest grafikiem komputerowym, z kilkoma międzynarodowymi nagrodami na koncie.

obrazek

W ofercie wideo Gazeta.pl są m.in. wyjątkowe autorskie programy („Wilkowicz Sam na Sam”, „Make Poland Great Again”, „Next Time”, „Dogrywka”), popularne formaty social video (Gazeta.pl NOW, Haps, Myk!, Na Zdrowie), a także relacje z najważniejszych wydarzeń czy formaty wideo tworzone z myślą o serwisie YouTube („Koło Plotka”, „Plan Gry”). Materiały dostępne są na wielu platformach: w serwisach Gazeta.pl, w mediach społecznościowych, na kanałach w serwisie YouTube i za pośrednictwem aplikacji mobilnych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764