logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Canpol babies wspiera młode mamy

  PR 09.06.2016, przeczytano 1298 razy
ilustracjastrzałka

20 maja marka Canpol babies rozpoczęła kampanię o społecznym charakterze „Mama na medal”. Jej celem jest pokazanie, że opieka nad małym dzieckiem jest pełnoetatowym, wymagającym zajęciem. Za realizację kampanii odpowiada Brandblooming i White Paper Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-canpol-babies-wspiera-mlode-mamy,28869,artykul.html

- Młode mamy nie czują się doceniane przez swoich partnerów i bliskich. Urlop macierzyński - zdaniem wielu mężczyzn - to chwila odpoczynku od pracy, a zajmowanie się dzieckiem to naturalny obowiązek kobiety, który nie zasługuje na uznanie. To dlatego zdecydowaliśmy się na realizację tej kampanii – tłumaczy Daria Łamejko-Biedrzycka z agencji Brandblooming, odpowiedzialnej za strategię kampanii. 

W kampanii „Mama na medal” młode mamy przedstawiane są jako silne kobiety, mistrzynie multizadaniowości. Kreacja sesji i całej  kampanii „Mama na medal” nawiązuje do prac „We can do it” J. Howarda Millera i Roy’a Lichtensteina - mamy są stylizowane na pop-artowe superbohaterki, a grafiki kampanii są utrzymane w konwencji komiksowej.


 

Realizacja kampanii

Działania w ramach kampanii prowadzone są od 20 maja do końca roku na stronie www.mamanamedal.com, w social mediach (Facebook, Youtube), w dedykowanej sekcji serwisu parenting.pl (http://mamanamedal.wp.pl/index.html), na znanych blogach parentingowych oraz w prasie parentingowej (Dziecko, M jak Mama, Claudia Mama, Dobra Mama). Obejmują także kampanię odsłonową skierowaną do rodziców niemowląt oraz reklamę POS. Za zakup mediów odpowiada White Paper Agency.

Kampania trafia w czuły punkt, jakim jest poczucie dowartościowania u młodych matek. Grafika opublikowana na fanpage’u Canpol babies obrazująca główny problem poruszany w ramach kampanii stała się wirusowym memem, który w niespełna 3 dni dotarł organicznie do ponad 4 000 000 użytkowników Facebooka: https://www.facebook.com/Canpolbabies/photos/a.105409352930412.7613.103730396431641/692474094223932/?type=3&theater
 
- Około 11 milionów millenialsów w Polsce, z których wielu już jest albo wkrótce będzie młodymi rodzicami to łakomy kąsek dla firm związanych z branżą parentingową. Rodzice z młodego pokolenia to świadomi konsumenci, sceptyczni wobec reklam. Cenią marki, które ich rozumieją. Kampania Canpol babies odpowiada na ich potrzeby – podkreśla Jarosław Sosiński z White Paper Agency.

Źródło: White Paper Agency

www.whitepaperagency.pl

Dodatkowe informacje:

Strategia kampanii: Brandblooming
Realizacja kampanii: Brandblooming i White Paper Agency
Zakup mediów: White Paper Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764