Tematem nowej kampanii Play jest wielka akcja promocyjna składająca się z ofert zarówno dla nowych abonentów, jak i użytkowników telefonów na kartę.
Oferty promocyjne obejmują między innymi telefony multimedialne już za 3 grosze w ofercie abonamentowej oraz telefony multimedialne na kartę w ofercie Playfon - już za 1 zł. W ramach akcji w salonach prowadzona jest także loteria z nagrodą główną 100 000 zł.
Motywem przewodnim kampanii jest potraktowany z przymrużeniem oka napad na Play. Teraz w Play są do zgarnięcia bardzo atrakcyjne łupy, nic więc dziwnego że w filmach i reklamach drukowanych przemykają w stronę salonów Play tajemnicze postacie, aby „się obłowić". Oczywiście „napady" kończą się pełnym sukcesem. Wizualnym znakiem kampanii są groteskowe cienie napadających.
Tak bezpiecznego i intratnego rozboju w biały dzień można dokonać tylko w Play.
Autorzy kampanii:
Osoby odpowiedzialne ze strony agencji Brain:
Art. Director: Anna Łoskiewicz
Copywriter: Jacek Izrailewski
Account Supervisor: Anna Browarek, Senior Account Executive: Wiktoria Mockałło
Reżyseria: Michał Sabliński
Osoby odpowiedzialne ze strony Klienta:
Dorota Banaszek, Aleksandra Borowicz, Marcin Wieczorkowski
Zakres mediów: TV 30", radio, outdoor, prasa, Internet, Ambient
Start: 18 stycznia 2008 r.