logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Reklamowa PLAY „Łap Łup!”

  PR 04.02.2008, przeczytano 2444 razy
ilustracjastrzałka

Tematem nowej kampanii Play jest wielka akcja promocyjna składająca się z ofert zarówno dla nowych abonentów, jak i użytkowników telefonów na kartę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-play-lap-lup%21,6729,artykul.html

Oferty promocyjne obejmują między innymi telefony multimedialne już za 3 grosze w ofercie abonamentowej oraz telefony multimedialne na kartę w ofercie Playfon - już za 1 zł. W ramach akcji w salonach prowadzona jest także loteria z nagrodą główną 100 000 zł.

Motywem przewodnim kampanii jest potraktowany z przymrużeniem oka napad na Play. Teraz w Play są do zgarnięcia bardzo atrakcyjne łupy, nic więc dziwnego że w filmach i reklamach drukowanych przemykają w stronę salonów Play tajemnicze postacie, aby „się obłowić". Oczywiście „napady" kończą się pełnym sukcesem. Wizualnym znakiem kampanii są groteskowe cienie napadających.

Tak bezpiecznego i intratnego rozboju w biały dzień można dokonać tylko w Play.

Autorzy kampanii:

Osoby odpowiedzialne ze strony agencji Brain:
Art. Director: Anna Łoskiewicz
Copywriter: Jacek Izrailewski
Account Supervisor: Anna Browarek, Senior Account Executive: Wiktoria Mockałło
Reżyseria: Michał Sabliński

Osoby odpowiedzialne ze strony Klienta:
Dorota Banaszek, Aleksandra Borowicz, Marcin Wieczorkowski

Zakres mediów: TV 30", radio, outdoor, prasa, Internet, Ambient

Start: 18 stycznia 2008 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764