logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management AG

  PR 31.03.2022, przeczytano 923 razy
ilustracja

W piątek, 1 kwietnia br. rusza pierwsza, globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG prowadzona pod hasłem //DIGITAL is about… Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy ERGO, jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a  także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT, którzy chcą kreować przyszłość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wizerunkowo-rekrutacyjna-ergo-technology-and-services-management-ag,395310,artykul.html

Zaplanowane w ramach kampanii działania komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej prowadzone będą w oparciu o wspólny motyw przewodni - ERGO //Digital World – a space for future-driven minds - który podkreśla, że międzynarodowy holding technologiczny ET&SM oferuje przestrzeń do rozwoju dla ludzi otwartych na ciągłe doskonalenie się w dziedzinie nowych technologii i odważnie patrzących w przyszłość.

- Celem kampanii jest budowanie świadomości ET&SM jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, pokazanie jak wiele twarzy ma praca w obszarze zaawansowanych technologii, a także przedstawienie naszego wielokulturowego zespołu. Stąd pomysł kreatywny polegający na wykorzystaniu elementów kodu jako tła do zdjęć naszych pracowników. Podkreśla on „digitalowe DNA” holdingu ET&SM w połączeniu z sylwetkami osób ze wszystkich szczebli organizacji z Polski, Niemiec i Indii – mówi Sabina Salamon, Head of Change and Communications w ERGO Technology & Services Management AG.

Działania zewnętrzne kampanii //DIGITAL is about… skierowane są do specjalistów IT - potencjalnych kandydatów, poruszających się w kluczowych dla firmy obszarach takich jak m.in.: software engineering, cloud computing, security, architecture, testing, project management czy IT administration. Grupą docelową działań wewnętrznych są pracownicy spółek wchodzących w skład holdingu ET&SM - ET&S S.A. w Polsce, ITERGO w Niemczech oraz ET&S Ltd. w Indiach. Celem wewnętrznym jest dalsze wzmacnianie poczucia jedności, podkreślanie wartości, jakie niesie współpraca wielokulturowych zespołów i wspólna realizacja globalnych projektów.

Seria key visuali przygotowanych w ramach kampanii //DIGITAL is about…, których bohaterami są pracownicy spółek ERGO Technology & Services Management AG, prezentuje różnorodne aspekty pracy w IT. W poszczególnych odsłonach kreacji podkreślane są kwestie rozwoju i doświadczenia

//DIGITAL is about Challenge, //DIGITAL is about Growth, //DIGITAL is about Global Impact. Istotnym aspektem komunikacji jest także wskazywanie na korzyści wynikające z pracy w wielokulturowych zespołach oraz szanowania indywidualnej perspektywy każdego pracownika - //DIGITAL is about People, //DIGITAL is about Change, //DIGITAL is about Diversity.

Działania wewnętrzne uwzględniają m.in. udostępnienie generatora ASCII, dzięki któremu można edytować zdjęcia, zmieniając je w kolorowy obraz ASCII art. - na wzór kreacji kampanijnych. Angażującym elementem kampanii wewnętrznej jest Digital Chaser – gra dla pracowników stworzona przez developerów ET&S podczas jednego z hackatonów firmowych. Korzystający z niej gracze mogą zdobywać punkty, wcielając się w rolę bohatera wędrującego po miejskiej planszy.

Kampania zewnętrzna obejmuje działania w Internecie: reklamy, artykuły kontekstowe i komunikację w kanałach mediów społecznościowych takich jak: LinkedIn, Facebook oraz Instagram. Przygotowany w ramach kampanii generator ASCII dostępny jest także dla użytkowników zewnętrznych. Ze względu na lokalizację biur firmy w Polsce, działania outdoorowe, w tym citylighty, zaplanowano na terenie Warszawy i Trójmiasta. Dodatkowo w Trójmieście pojawią się plakaty na przystankach autobusowych i w pociągach SKM. Kreacja kampanii będzie miała swoją odsłonę również w postaci murali inspirowanych kodem ASCII w Gdańsku oraz Warszawie.

Kampania startuje 1 kwietnia i potrwa dwa miesiące. Za koncepcję i kreację kampanii, a także działania z obszaru digital i engagement marketingu odpowiada agencja Directors. Z kolei agencja Havas PR Warsaw wspierała zespół komunikacji ERGO Technology & Services w opracowaniu przekazów kampanii oraz wybranych materiałów komunikacyjnych.

Źródło: ERGO Technology & Services S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764