logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Wow - szkolenie z marketingu online

  PR 27.03.2023, przeczytano 394 razy

Wirtualny świat stał się nieodłącznym elementem naszego życia. Rozwój nowych technologii, liczne narzędzia i różne programy, dają nam ogromne możliwości. Możemy je wykorzystać w pracy na etacie oraz dla rozwoju własnej działalności. Strefa biznesu online wciąż ewoluuje, zmieniają się też strategie  i mechanizmy marketingu internetowego. Jednym z najważniejszych elementów w nauce marketingu online jest ciągłe doskonalenie swoich umiejętności i poszerzanie wiedzy o zmieniających się trendach i technologiach. Jeśli chcesz rozpocząć pracę w marketingu cyfrowym, zwiększyć swoje kompetencje i zyskać uznanie w oczach szefa lub przenieść swoje umiejętności na wyższy poziom stacjonarne szkolenie Kampania WOW, organizowane przez Magdalenę Popławską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wow---szkolenie-z-marketingu-online,399417,artykul.html

O wydarzeniu

Kampania Wow to szkolenie z szeroko pojętego marketingu online, które odbędzie się w Warszawie, w dniach 21-23 kwietnia 2023 r. Pomysłodawczynią, jak i prowadzącą jest Magdalena Pawłowska, ekspertka marketingu, prekursorka kursów online. Podczas 3 dniowego wydarzenia podzieli się swoją wiedzą z uczestnikami. Uczestnicy poznają najnowsze techniki, narzędzia i możliwości do rozwoju firmy w której pracują, czy własnego biznesu. Nie zabraknie informacji dotyczących mentalności, pozbycia się naszych blokad czy radzeniem sobie ze stresem.

- Uczestnicy szkolenia Kampania WOW uczą się, jak mają sprzedawać, aby sprzedawać efektywnie i aby stworzyli DOCHODOWE biznesy online, bo taka jest obietnica tego szkolenia. - mówi organizatorka Magdalena Pawłowska.

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają m.in. jak stworzyć dochodowy biznes w oparciu o kursy online czy eBooki. Poznają najnowsze trendy w marketingu online, dowiedzą się jakie sposoby można wykorzystać na budowanie trwałych relacji z klientami i zasięgi w mediach społecznościowych. Szkolenie jest bardzo aktywne, w trakcie uczestnicy utrwalają swoją wiedzę poprzez różne ćwiczenia i pracę z workbookiem. To już 4 edycja szkolenia, które od samego początku cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

- Te podpowiedzi są tak trafne i od razu widać, że to jest osoba, która to przerobiła i która wie o czym mówi. Dzięki Magdzie zaczęłam w końcu robić kursy online i zaczęłam na nich naprawdę dobrze zarabiać. Otworzył się przede mną zupełnie inny świat - Nadia Poliszczuk.

Dla kogo jest to wydarzenie

Szkolenie z marketingu online - Kampania WOW przeznaczone jest dla każdego kto chce postawić na rozwój i edukację w zakresie tworzenia dochodowego biznesu online.

Kampania Wow pozwala  na zdobycie wiedzy i umiejętności, które pomogą w skutecznym prowadzeniu działań marketingowych.n Dowiesz się jak zarabiać na swojej wiedzy, jak zostać szanowanym i cenionym ekspertem w swojej branży i co najważniejsze - wrócisz do domu z gotowym planem i strategią marketingową na najbliższy rok, albo i dłużej.

- Nigdy nie czułam się dobrym sprzedawcą i po tym szkoleniu jestem pewna, że już mam krok po kroku odpowiedzi jak to zrobić. Nie mam tego bólu i tej nieśmiałości, że coś bym chciała zrobić, ale nie wiem jak. - mówi o wydarzeniu, uczestniczka Anna Podsiedlik.

Ponadto to świetna okazja do networkingu i poznania innych fantastycznych osób.

W trakcie szkolenia przewidziany jest serwis kawowy, woda i orzeźwiająca herbata. Nie zabraknie także obiadu podczas 3 dni szkolenia.  Uwieńczeniem intensywnej wiedzy jest, certyfikat ukończenia szkolenia.

- Ja wszystko będę spinać w proces, aby każdy uczestnik wyszedł z gotową strategią i planem na swój biznes online bez względu czy dopiero zaczyna czy już skaluje do dużych rezultatów. Będzie czas na warsztatowe ćwiczenia i to bardzo wyróżnia to szkolenie od innych. - mówi Magdalena Pawłowska.

Inni eksperci

Na wydarzeniu pojawią się także znakomici goście, praktycy którzy podzielą się z uczestnikami swoją historią, wiedzą i doświadczeniem. Gościem specjalnym będzie Dominika Żak, która opowie o budowaniu marki osobistej i budowaniu społeczności w social mediach. Pojawią się także absolwenci programów Magdaleny Pawłowskiej, którzy opowiedzą o tym jak zarobili 2,4 miliony w dwa miesiące czy 300 tysięcy w 3 miesiące.

Wśród gości pojawią się: Bartłomiej i Tobiasz Boral, Agnieszka Dembińska, Magdalena Mleczkowska i Paweł Sado, a także Estera Michalak i Bartek Indygo.

Najważniejsze korzyści

  • Dowiesz się, jak funkcjonuje branża kursów online, jakie są trendy i co najlepiej działa.
  • Zidentyfikujesz swoją NISZĘ na rynku, dla której staniesz się najlepszym wyborem!
  • Określisz profil swoich potencjalnych klientów, dzięki czemu Twoje działania marketingowe i sprzedażowe będą skuteczne.
  • Zrozumiesz zasady funkcjonowania w mediach społecznościowych, aby budować społeczność, która Cię lubi, ufa i kupuje.
  • Poznasz istotę i sposoby budowania bazy email swoich klientów, aby uniezależnić się od platform społecznościowych i sprzedawać w tym kanale..
  • Poznasz strategie, jak znaleźć i rzetelnie zweryfikować pomysł na kurs oraz eBook. Wydasz więc produkt, który będzie pożądany na rynku.
  • Poznasz, rodzaje produktów digitalowych, jakie możesz wydać i sposoby na wybór najlepszego typu dla siebie.
  • Nauczysz się tworzyć strukturę własnego kursu z podziałem na moduły i lekcje.
  • Dowiesz się, w jaki sposób wyceniać swoje produkty, aby dobrze się sprzedawały i generowały odpowiedni zysk.
  • Poznasz strategię “opakowania” swojej wiedzy w unikalny sposób, aby łatwo wyróżnić się nawet na zatłoczonym rynku.. i sprzedawać więcej!
  • Stworzysz atrakcyjną ofertę, która będzie zgodna z psychologią sprzedaży i będzie dopasowana do odbiorców.
  • Poznasz zasady tworzenia programów abonamentowych, aby generować regularny przychód przy minimalnym zaangażowaniu Twojego czasu.
  • Poznasz zasady automatyzacji sprzedaży, aby Twój biznes zarabiał bez ciągłego prowadzenia kampanii.

Źródło: Magdalena Pawłowska

www.kampaniawow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764