logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania ‘Wspieramy Rodziny’ otwarta śpiewająco

  PR 20.11.2011, przeczytano 976 razy
ilustracjastrzałka

„Wspaniały, fantastyczny, krzepiący” – tak słuchacze oceniali koncert pod hasłem ‘Wspieramy Rodziny!’, który odbył się 8 listopada w Filharmonii Krakowskiej. Artyści, m.in. Beata Rybotycka i Jacek Wójcicki zagrali tego wieczoru charytatywnie na rzecz Fundacji Aby żyć. Na scenie wystąpili również: Haliana Jarczyk, Konrad Mastyło, Michał Chytrzyński oraz Michał Braszak. To pierwsze tego typu wydarzenie realizowane wspólnie z firmą Wawel Service – sponsorem głównym Kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wspieramy-rodziny-otwarta-spiewajaco,13970,artykul.html

Koncert, zorganizowany dzięki hojności krakowskiego dewelopera zgromadził na widowni blisko 700 osób, dzięki którym udało się zebrać łącznie ponad 30 tyś zł. na rzecz Fundacji. Tak pokaźną sumę udało się uzyskać dzięki sprzedaży biletów wstępu, cegiełek oraz kilku przedmiotów wystawionych w przerwie koncertu na licytację.

Pierwszymi z nich były fotografie Jacka Wrzesińskiego, artysty plastyka i fotografika, który od lat z sukcesem fotografuje dla większości wydawnictw i magazynów w Polsce. Na licytację przeznaczył dwie wyjątkowe fotografie przedstawiające Florencję oraz Kraków. Unikatowe zdjęcia zostały wykonane przez Artystę w ramach jego pracy w serialu „Majka”, który nagrywany był właśnie w Krakowie.

Mamy to szczęście, że Jacek wspiera nasze działania otaczając Fundację opieką fotograficzną. Od początku trwania Kampanii dokonuje dla nas dokumentacji zdjęciowej, jest z nami wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ważnego i wszystkie te wydarzenia utrwala na kliszy - mówi Joanna Trafas z Fundacji Aby Żyć.

Kolejnym i zarazem największym przedmiotem licytacji był obraz namalowany przez dzieci pod okiem wybitnego malarza abstrakcjonisty – Ryszarda Ryho Paprockiego. Pokaźnych rozmiarów dzieło powstało w jednej z krakowskich szkół podstawowych i choć obraz stworzyły dzieci w wieku 6-7 lat, dzięki wsparciu Artysty nabrał on profesjonalnego charakteru. Po emocjonującej licytacji prowadzonej przez samego Jacka Wójcickiego, przedmiot ten został sprzedany za 5 tyś zł.

- To dla mnie zupełnie nowe i wyjątkowe doświadczenie, które sprawiło mi ogromną radość. Dzieci po raz pierwszy w życiu malowały profesjonalnymi farbami na prawdziwym płótnie. Co ważne, tworzyły świadomie, wiedziały, że namalowany przez nich obraz zostanie wylicytowany i pomoże innym dzieciom. Tym większa była ich wola pracy i radość z niesienia pomocy – mówi Ryho Paprocki.

Równie dużym zainteresowaniem cieszył się ostatni licytowany przedmiot – piłka z podpisami zawodników Wisły Kraków, która przyniosła fundacji ponad 2 tyś zł.

‘Aby żyć’ to powstała w 2007 r. organizacja pożytku publicznego. Jej statutowym celem jest szeroko pojęta ochrona dzieci przeciwko neuroinfekcjom. Fundacja zajmuje się m.in. propagowaniem wiedzy na temat tych chorób oraz refundacją szczepionek przeciw meningokokom i pneumokokom. Pomaga również dotkniętym neuroinfekcjami i wspiera rehabilitację dzieci i młodzieży z powikłaniami po schorzeniach neurologicznych.

Chcemy przypominać wszystkim, zarówno potencjalnym pacjentom, jak i pracownikom służby zdrowia, że wielu ciężkim schorzeniom można skutecznie zapobiegać poprzez szczepienia ochronne. Dlatego profilaktyka chorób zakaźnych zagrażających życiu jest jednym z celów statutowych naszej organizacji. Mając na uwadze dobro wszystkich, staramy się także objąć pomocą tych, których choroba już dotknęła – mówi Marta Grzyb, autorka Kampanii.

Koncert, który odbył się w Filharmonii to dopiero początek współpracy Fundacji Aby żyć oraz firmy Wawel Service. W ramach kampanii pod hasłem ‘Wspieramy Rodziny!’ zaplanowano szereg działań na rzecz walki z neuroinfekcjami. Deweloper zamierza m.in. refundować szczepienia ochronne dzieciom i młodzieży z rodzin o niskim statusie materialnym oraz podejmować wszelkie inicjatywy związane z edukacją grup społecznych i zawodowych w zakresie rozpoznawania i zapobiegania chorobom infekcyjnym.

Kampania „Wspieramy Rodziny!” zainicjowana przez Fundację doskonale wpisuje się w naszą filozofię. Już na początku istnienia firmy Wawel Service postawiliśmy na budowę przyjaznych osiedli przystosowanych dla rodzin z dziećmi. Teraz naszą podstawową działalność wzbogacamy o dar serca dla najmłodszych – mówi Bartłomiej Rzepa, prezes Wawel Service.

Źródło: Wawel Service

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764