logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Kulig Marketing & PR Managerem w Luckyyou

  PR 18.04.2023, przeczytano 643 razy
ilustracja

Karolina Kulig objęła nowoutworzone stanowisko Marketing & PR Managera w agencji LUCKYYOU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kulig-marketing-and-pr-managerem-w-luckyyou,399677,artykul.html

Kulig w LUCKYYOU zajmie się budową strategii marketingowej agencji oraz kompleksową obsługą projektów wewnętrznych i zewnętrznych. Odpowiedzialna będzie również za działania komunikacyjne i CSR-owe firmy, eventy, publikacje oraz rzecznictwo prasowe.

Karolina Kulig posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR i komunikacji. Pełniła funkcję Communication Managera w agencjach RiverWood i AF.agency, obsługiwała liczne wydarzenia i instytucje kulturalne. Przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję rzecznika prasowego i Marketing Managera w prywatnej uczelni wyższej Collegium Da Vinci, gdzie pozostaje wykładowcą. Jest członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”.

- Wzmocnienie zespołu przez Karolinę na stanowisku Marketing & PR Managera to dla nas bardzo ważny krok w kierunku wzmacniania wizerunku i widoczności agencji na rynku. Dotychczasowe doświadczenie Karoliny to nie tylko wzmocnienie marketingu agencji, ale też ważny ruch w rozwoju działań edukacyjnych i CSRowych, tak ważnych na dynamicznie rozwijającym się rynku marketingowym i kreatywnym - mówi Krzysztof Świtoński, CEO & Co-Founder w LUCKYYOU. - To też doskonałe wejście w drugą dekadę działalności agencji – w roku 2023 obchodzimy dziesiąte urodziny – dodaje.

Źródło: LUCKYYOU Interactive sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764