Restauracje KFC wystartowały z nowym zestawem w menu – Longer Mix. Kreacją – zarówno w Internecie, jak i w restauracjach i ich otoczeniu – zajęła się agencja FireFly Creation. Akcja przeprowadzana jest w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
„Longer za 3,99” – to najważniejszy przekaz kampanii. W promocji klienci mogą mixować Longery do woli, ramach zestawu Longer Mix. Do wyboru mają teraz nowe smaki – Longer Caesar z łagodnym sosem
i Longer Mexican z pikantnym sosem meksykańskim.
Za zakup i planowanie mediów w Internecie odpowiedzialna jest agencja Code Media, natomiast FireFly Creation stworzyła kreację do kampanii na portalu Nasza Klasa, a także mikrowitrynę dostępną w Polsce pod adresem: www.longermix.kfc.pl. Wkrótce działania wesprze również mailing do klientów i... konkurs. Klienci KFC będą mogli przesyłać filmiki, na których uwiecznią specjalne wydarzenia ze swojego życia. Do najlepszych amatorów nagrywania trafią nagrody. W restauracjach i w ich pobliżu znajdują się materiały reklamowe wspierające promocję. Akcji będzie towarzyszyła kampania telewizyjna, która ruszy w tym tygodniu. Spot przygotowuje agencja Red8 COMMUNICATIONS GROUP.
Jest to druga promocja przeprowadzona przez FireFly dla KFC w ramach stałej międzynarodowej obsługi marek z portfolio firmy AmRest.
Źródło: FireFly