logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KFC mixuje Longery z FireFly

  PR 10.01.2010, przeczytano 945 razy

Restauracje KFC wystartowały z nowym zestawem w menu – Longer Mix. Kreacją – zarówno w Internecie, jak i w restauracjach i ich otoczeniu – zajęła się agencja FireFly Creation. Akcja przeprowadzana jest w Polsce, Czechach i na Węgrzech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kfc-mixuje-longery-z-firefly,10050,artykul.html

„Longer za 3,99” – to najważniejszy przekaz kampanii. W promocji klienci mogą mixować Longery do woli, ramach zestawu Longer Mix. Do wyboru mają teraz nowe smaki – Longer Caesar z łagodnym sosem
i Longer Mexican z pikantnym sosem meksykańskim.

Za zakup i planowanie mediów w Internecie odpowiedzialna jest agencja Code Media, natomiast FireFly Creation stworzyła kreację do kampanii na portalu Nasza Klasa, a także mikrowitrynę dostępną w Polsce pod adresem: www.longermix.kfc.pl. Wkrótce działania wesprze również mailing do klientów i... konkurs. Klienci KFC będą mogli przesyłać filmiki, na których uwiecznią specjalne wydarzenia ze swojego życia. Do najlepszych amatorów nagrywania trafią nagrody. W restauracjach i w ich pobliżu znajdują się materiały reklamowe wspierające promocję. Akcji będzie towarzyszyła kampania telewizyjna, która ruszy w tym tygodniu. Spot przygotowuje agencja Red8 COMMUNICATIONS GROUP.

Jest to druga promocja przeprowadzona przez FireFly dla KFC w ramach stałej międzynarodowej obsługi marek z portfolio firmy AmRest.

Źródło: FireFly

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764