logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kim jest James Bond... spersonalizowany numer Print Partnera

  PR 06.04.2008, przeczytano 872 razy
ilustracjastrzałka

„My name is Kowalski ... Jan Kowalski”, „I’m not LARA... my name is Ewa Kowalska”. Takie teksty w ustach popularnych bohaterów mogli ze zdziwieniem przeczytać pan Jan Kowalski i pani Ewa Kowalska na okładce otrzymanego właśnie najnowszego numeru Print Partnera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kim-jest-james-bond...-spersonalizowany-numer-print-partnera,7064,artykul.html

Zdumienie to podzielić mogli także pan Andrzej Nowak i pani Anna Zielińska oraz ponad trzy tysiące pozostałych czytelników Print Partnera, którzy otrzymali własne spersonalizowane egzemplarze. Większość z nich otrzymała także 13 stronicowe spersonalizowane kalendarze przygotowane przez firmę Konica Minolta.

Już po raz drugi wydawnictwo Vidart, jako jedno z nielicznych w Europie, zdecydowało się na oddanie w ręce czytelników spersonalizowanego numeru Print Partnera. Zaprojektowane przez Andrzeja Pągowskiego postacie Jamesa Bonda i Lary Croft wprowadzają czytelnika do tematyki druku cyfrowego i przykładów wykorzystania jego specyficznych możliwości. Odbiorcy Print Partnera znajdą tu prezentacje technologii, materiałów, urządzeń i zasad cyfrowego biznesu.

Materiały zostały przygotowane przez ekspertów i partnerów wydania, wśród których warto wymienić firmy: Cezex, Konica Minolta, Océ Poland, Xerox, Duplo Polska. Swoimi doświadczeniami podzielili się także właściciele cyfrowych drukarni. Druku spersonalizowanej okładki podjęła się firma CCS Druk. Całość oczywiście nadzorowała redakcja Vidart.

Spersonalizowany numer Print Partnera stanowi element serii wydawnictw poświęconych poszczególnym zagadnieniom poligraficznym.

Do druku przygotowywany jest już kolejny numer, prezentujący technologie postpressu, zaś w czerwcu planowane jest specjalne wydanie o znaczącym tytule roboczym: XXL, cyfra, display. Czytelnicy Print Partnera będą, jak zwykle, mogli nie tylko teoretycznie zapoznać się z daną technologią i specyfiką materiałów, ale będą także mogli je zobaczyć i dotknąć.

Źródło: Vidart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Media społecznościowe: I’m Keen
Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  
Rekordowe zainteresowanie Radiem Nowy Świat w Open FM
Poranny program Wojciecha Manna w Radiu Nowy Świat na platformie Open FM i w usłudze WP Pilot trafił łącznie do prawie 100 tysięcy słuchaczy. Według wstępnych szacunków to najlepszy wynik pojedynczej stacji w historii Open FM. W szczytowym momencie ponad 40% wszystkich korzystających w piątkowy poranek z tej usługi miało włączone Radio Nowy Świat.
12 lipca od godz. 7:00 w serwie Wyborcza.pl rozpocznie się całodobowy dyżur wyborczy, gdzie godzina po godzinie zespół „Gazety Wyborczej” będzie zdawać relację z najważniejszych wydarzeń drugiej tury wyborów prezydenckich. Redakcja przez cały dzień będzie przekazywać informacje o sondażowych, cząstkowych i ostatecznych wynikach wyborów,...
Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip
Decyzja Apple dotycząca zmian w obszarze bezpieczeństwa użytkowników w najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 14 wywołała zaniepokojenie ekspertów europejskiej branży internetowej. Szesnaście organizacji marketingowych, w tym IAB Europe i IAB Tech Lab, zdecydowało się wystosować list do Tima Cooka - CEO Apple, w którym apelują o przestrzeganie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764