logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kim jest James Bond... spersonalizowany numer Print Partnera

  PR 06.04.2008, przeczytano 1044 razy
ilustracjastrzałka

„My name is Kowalski ... Jan Kowalski”, „I’m not LARA... my name is Ewa Kowalska”. Takie teksty w ustach popularnych bohaterów mogli ze zdziwieniem przeczytać pan Jan Kowalski i pani Ewa Kowalska na okładce otrzymanego właśnie najnowszego numeru Print Partnera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kim-jest-james-bond...-spersonalizowany-numer-print-partnera,7064,artykul.html

Zdumienie to podzielić mogli także pan Andrzej Nowak i pani Anna Zielińska oraz ponad trzy tysiące pozostałych czytelników Print Partnera, którzy otrzymali własne spersonalizowane egzemplarze. Większość z nich otrzymała także 13 stronicowe spersonalizowane kalendarze przygotowane przez firmę Konica Minolta.

Już po raz drugi wydawnictwo Vidart, jako jedno z nielicznych w Europie, zdecydowało się na oddanie w ręce czytelników spersonalizowanego numeru Print Partnera. Zaprojektowane przez Andrzeja Pągowskiego postacie Jamesa Bonda i Lary Croft wprowadzają czytelnika do tematyki druku cyfrowego i przykładów wykorzystania jego specyficznych możliwości. Odbiorcy Print Partnera znajdą tu prezentacje technologii, materiałów, urządzeń i zasad cyfrowego biznesu.

Materiały zostały przygotowane przez ekspertów i partnerów wydania, wśród których warto wymienić firmy: Cezex, Konica Minolta, Océ Poland, Xerox, Duplo Polska. Swoimi doświadczeniami podzielili się także właściciele cyfrowych drukarni. Druku spersonalizowanej okładki podjęła się firma CCS Druk. Całość oczywiście nadzorowała redakcja Vidart.

Spersonalizowany numer Print Partnera stanowi element serii wydawnictw poświęconych poszczególnym zagadnieniom poligraficznym.

Do druku przygotowywany jest już kolejny numer, prezentujący technologie postpressu, zaś w czerwcu planowane jest specjalne wydanie o znaczącym tytule roboczym: XXL, cyfra, display. Czytelnicy Print Partnera będą, jak zwykle, mogli nie tylko teoretycznie zapoznać się z daną technologią i specyfiką materiałów, ale będą także mogli je zobaczyć i dotknąć.

Źródło: Vidart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764