„My name is Kowalski ... Jan Kowalski”, „I’m not LARA... my name is Ewa Kowalska”. Takie teksty w ustach popularnych bohaterów mogli ze zdziwieniem przeczytać pan Jan Kowalski i pani Ewa Kowalska na okładce otrzymanego właśnie najnowszego numeru Print Partnera.
Zdumienie to podzielić mogli także pan Andrzej Nowak i pani Anna Zielińska oraz ponad trzy tysiące pozostałych czytelników Print Partnera, którzy otrzymali własne spersonalizowane egzemplarze. Większość z nich otrzymała także 13 stronicowe spersonalizowane kalendarze przygotowane przez firmę Konica Minolta.
Już po raz drugi wydawnictwo Vidart, jako jedno z nielicznych w Europie, zdecydowało się na oddanie w ręce czytelników spersonalizowanego numeru Print Partnera. Zaprojektowane przez Andrzeja Pągowskiego postacie Jamesa Bonda i Lary Croft wprowadzają czytelnika do tematyki druku cyfrowego i przykładów wykorzystania jego specyficznych możliwości. Odbiorcy Print Partnera znajdą tu prezentacje technologii, materiałów, urządzeń i zasad cyfrowego biznesu.
Materiały zostały przygotowane przez ekspertów i partnerów wydania, wśród których warto wymienić firmy: Cezex, Konica Minolta, Océ Poland, Xerox, Duplo Polska. Swoimi doświadczeniami podzielili się także właściciele cyfrowych drukarni. Druku spersonalizowanej okładki podjęła się firma CCS Druk. Całość oczywiście nadzorowała redakcja Vidart.
Spersonalizowany numer Print Partnera stanowi element serii wydawnictw poświęconych poszczególnym zagadnieniom poligraficznym.
Do druku przygotowywany jest już kolejny numer, prezentujący technologie postpressu, zaś w czerwcu planowane jest specjalne wydanie o znaczącym tytule roboczym: XXL, cyfra, display. Czytelnicy Print Partnera będą, jak zwykle, mogli nie tylko teoretycznie zapoznać się z daną technologią i specyfiką materiałów, ale będą także mogli je zobaczyć i dotknąć.
Źródło: Vidart