logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna kampania produktu Soser

  PR 09.02.2012, przeczytano 1206 razy
ilustracjastrzałka

W lutym po raz kolejny rusza kampania telewizyjna promująca SOSER – uniwersalną bazę do sosów i dań. Równolegle na fan page’u oraz stronie internetowej www.winiary.pl jest prowadzona kampania internetowa, w czasie której konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości produktu oraz zapoznanie konsumentów z mocą jego kulinarnych możliwości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-kampania-produktu-soser,14589,artykul.html

Tegoroczna kampania telewizyjna to kontynuacja wcześniejszych działań reklamowych. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim zostaną wykorzystane dwa spoty: 30 oraz 15-sekundowy.

SOSER jest uniwersalną bazą, która nie tylko nadaje smak domowym sosom oraz poprawia ich konsystencję, ale także może być używany jako marynata, a nawet przyprawa. Jedynym ograniczeniem dla nowych zastosowań produktu SOSER jest nasza indywidualna, kulinarna wyobraźnia. W dedykowanej zakładce na stronie www.winiary.pl, można znaleźć wiele inspiracji na różnorodne jego wykorzystanie. Produkt nie zawiera dodatku glutaminianu sodu i konserwantów.

Spot reklamowy przedstawia rozmowę matki z córką w czasie przygotowywania obiadu. Gdy dziewczyna zwierza się, że chciałaby się wybrać z kolegą do kina, w kuchni pojawia się ojciec i widzi, iż przeszkodził w kobiecej rozmowie. Córka, chcąc zmienić temat, pyta o SOSER. Mama tłumaczy jej, w czym tkwi tajemnica pysznego dania - po dodaniu produktu SOSER, sos robi się gesty, aksamitny i niezwykle aromatyczny. Finalnie młoda dziewczyna otrzymuje zgodę mamy na wyjście z kolegą do kina.

Aktywności w internecie obejmują quiz prowadzony na fan page’u marki WINIARY. Osoby, które najszybciej udzielą poprawnej odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, otrzymają jeden z 2500 zestawów produktów marki WINIARY (do odebrania w sieci Kolporter). Akcja potrwa pięć dni, a codziennie na zwycięzców czeka 500 zestawów. Dodatkowo w lutym na stronie www.winiary.pl wystartował konkurs, w którym do wygrania jest 50 zestawów produktów marki WINIARY wraz z akcesoriami kulinarnymi. Na internautów czekają również inspirujące przepisy, które odkrywają moc możliwości produktu SOSER.

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada Legend Group. Spot został wyprodukowany przez: Film it (produkcja) oraz Platige Image (postprodukcja). Media do kampanii zaplanował i zakupił MEC. Kampanię w internecie prowadzi ADV.pl.

Źródło: Winiary

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764