Apella S.A. przygotowała kolejną odsłonę kampanii informacyjnej, wskazującej na polityczne tło działań wokół spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych. Kreacja "Marionetki" ukaże się jutro w czołowych polskich dziennikach oraz najważniejszych portalach informacyjnych. To kontynuacja przekazu "Stop korupcji politycznej", wdrożonego w ubiegłym tygodniu.
"Marionetki" symbolizują ważnych polskich urzędników oraz parlamentarzystów, którzy na zlecenie partii władzy manipulują opinią publiczną w sprawie SKOK-ów. Podobnie, jak w poprzedniej odsłonie kampanii, cytowana jest wypowiedź wicepremiera Janusza Piechocińskiego, wskazująca, że wokół spółdzielczych kas trwają polityczne targi, nie mające nic wspólnego z merytoryką czy próbą zdiagnozowania rzeczywistej sytuacji sektora. Została ona zestawiona z wypowiedzią Rafała Matusiaka, prezesa Krajowej SKOK, dowodzącego, że polityka nie powinna dyktować metod traktowania rynku finansowego.
Kreacja zawiera odniesienie do strony prawdaoskok.pl, gdzie można znaleźć materiały na temat politycznej nagonki na kasy a także rzetelne informacje o historii i obecnej kondycji sektora SKOK.
Źródło: Apella S.A.