logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona kampanii informacyjnej SKOK

  PR 27.07.2015, przeczytano 403 razy

Apella S.A. przygotowała kolejną odsłonę kampanii informacyjnej, wskazującej na polityczne tło działań wokół spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych. Kreacja "Marionetki" ukaże się jutro w czołowych polskich dziennikach oraz najważniejszych portalach informacyjnych. To kontynuacja przekazu "Stop korupcji politycznej", wdrożonego w ubiegłym tygodniu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-kampanii-informacyjnej-skok-,25524,artykul.html

"Marionetki" symbolizują ważnych polskich urzędników oraz parlamentarzystów, którzy na zlecenie partii władzy manipulują opinią publiczną w sprawie SKOK-ów. Podobnie, jak w poprzedniej odsłonie kampanii, cytowana jest wypowiedź wicepremiera Janusza Piechocińskiego, wskazująca, że wokół spółdzielczych kas trwają polityczne targi, nie mające nic wspólnego z merytoryką czy próbą zdiagnozowania rzeczywistej sytuacji sektora. Została ona zestawiona z wypowiedzią Rafała Matusiaka, prezesa Krajowej SKOK, dowodzącego, że polityka nie powinna dyktować metod traktowania rynku finansowego. 

Kreacja zawiera odniesienie do strony prawdaoskok.pl, gdzie można znaleźć materiały na temat politycznej nagonki na kasy a także rzetelne informacje o historii i obecnej kondycji sektora SKOK. 

Źródło: Apella S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764