logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejna odsłona wspólnej akcji wolontariuszy PZU i policji

  PR 28.08.2015, przeczytano 654 razy
ilustracjastrzałka

Już wkrótce niebieskie serca kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” trafią w ręce kolejnych kierowców. Wspólna inicjatywa policji i wolontariuszy PZU promująca cel kampanii – poprawę bezpieczeństwa pieszych, przeprowadzona zostanie już w najbliższy weekend w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejna-odslona-wspolnej-akcji-wolontariuszy-pzu-i-policji,25810,artykul.html

To już druga w tym roku odsłona akcji wolontariuszy PZU i policji w ramach kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”. Poprzednie wspólne patrole zorganizowane w połowie sierpnia zakończyły się sukcesem. Mnóstwo pozytywnych emocji, tysiące rozdanych serc i ogromne zainteresowanie użytkowników dróg będą towarzyszyły kolejnej odsłonie akcji.

Podczas rutynowej kontroli kierowcy zatrzymanych samochodów mają możliwość porozmawiania z wolontariuszem PZU. Otrzymują też niebieskie serce, które ma przypominać o bezpieczeństwie na drodze. Nawiązany kontakt z kierowcą i pasażerem to bezpośrednia zachęta do ostrożnej i bezpiecznej jazdy oraz zwrócenie szczególnej uwagi na pieszych, którymi przecież mogą być ich bliscy. Niebieskie serca, które otrzymują kierowcy od wolontariuszy podczas kontroli, to impuls do pozytywnych zmian. Zawieszone w aucie cały czas przypominają o przesłaniu kampanii „Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi.”

- Wolontariusze PZU dzięki bezpośredniemu kontaktowi z kierowcami i pasażerami mogą skutecznie oddziaływać na ich zachowania. Cieszy nas, że akcja wspólnych patroli z policją spotkała się z tak dużym zainteresowaniem naszych pracowników. W najbliższy weekend na ulice wyjedzie kilkudziesięciu wolontariuszy. Wierzymy, że dzięki takim akcjom na drogach będzie bezpieczniej, a serduszko zawieszone w samochodzie przypomni kierowcy o bezpieczeństwie pieszych - mówi Agnieszka Kazimierska, koordynator ds. wolontariatu pracowniczego w Grupie PZU.

Celem tegorocznej kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” jest zwrócenie uwagi, że zarówno kierowca, jak i pieszy są odpowiedzialni za bezpieczeństwo na drodze i wspólnie powinni zadbać o jego poprawę.

Specjalne patrole na polskich drogach pojawią się już w najbliższy weekend - 29-30 sierpnia. Akcja swoim zasięgiem obejmie 33 miasta m.in. Bydgoszcz, Poznań, Leszno, Katowice, Zabrze, Rzeszów, Częstochowę, Piłę, Rybnik, Olsztyn, Toruń i Włocławek. 

Źródło: PZU

pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764