logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne szkolenia firm Avery Dennison Polska i Plastics Group

  PR 18.01.2009, przeczytano 2557 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnim kwartale 2008 roku firmy Avery Dennison Polska i Plastics Group przeprowadziły szereg szkoleń skierowanych do klientów z różnych regionów Polski w zakresie aplikacji folii samoprzylepnych na samochodach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-szkolenia-firm-avery-dennison-polska-i-plastics-group,8387,artykul.html

Spotkania odbywały się w lokalnych oddziałach Plastics Group w Lublinie, Opolu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze. Łącznie wzięło w nich udział ponad 260 osób ze 160 firm – agencji reklamowych, drukarń wielkoformatowych oraz przedsiębiorstw zajmujących się profesjonalnym oklejaniem aut.

Jesienno-zimowe szkolenia to ciąg dalszy tego rodzaju imprez warsztatowych organizowanych od dłuższego czasu przez firmę Avery Dennison Polska i Plastics Group, jednego z jej polskich dystrybutorów. Każde ze spotkań miało podobny przebieg i składało się z części teoretycznej i praktycznej. W pierwszej z nich uczestnicy mieli okazję zapoznać się z ogólnymi informacjami na temat folii z oferty Avery Graphics, technologii ich aplikowania na pojazdach oraz zastosowań poszczególnych materiałów.

Najwięcej miejsca, także podczas późniejszej sesji praktycznej, poświęcono foliom wylewanym, ze szczególnym uwzględnieniem materiałów zawierających nowoczesny klej RS. Pozwala on na swobodne pozycjonowanie, przemieszczanie a nawet usuwanie i ponowne nakładanie grafiki aż do osiągnięcia zamierzonego efektu. Co więcej, w przypadku folii Easy Apply RS w łatwy sposób usuwane są pęcherzyki powietrza powstające w czasie aplikacji. Podczas prezentacji mówiono także o foliach tuningowych uzupełniających grafikę samochodową, wśród których są m.in. folie Avery Carbon Films, imitujące wykończenie z włókna węglowego; Avery Ultra Metallics, imitujące kolory metaliczne; Avery Tattoo Films, folie tatuażowe pozwalające na tworzenie ciemnych cieni na jasnych podłożach i jasnych cieni na ciemnych powierzchniach; Avery Shade Shifter, folie opalizujące, oferujące zmianę wyglądu w zależności od kąta patrzenia; oraz różnego rodzaju folie odblaskowe. Na zakończenie wspomniano o foliach ploterowych znajdujących zastosowanie na tym rynku.

Kolejne tematy omawiane szczegółowo podczas szkoleń to: kwestia odpowiedniego doboru podłoża w zależności od konkretnej aplikacji, zasady przygotowania wydruków przed aplikacją, problemy, z jakimi spotykają się firmy realizujące aplikacje oraz właściwe narzędzia niezbędne przy oklejaniu.

W części praktycznej Jovan Deklewa, Key Account Manager w firmie Plastics Group, prezentował różne techniki klejenia, a następnie zapraszał uczestników do samodzielnego wykonania aplikacji, korygując jednocześnie powstałe w tym czasie błędy.

Mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphic & Reflective Products na obszar Europy Wschodniej: Jesteśmy bardzo zadowoleni z zainteresowania i frekwencji odnotowanej podczas ubiegłorocznych szkoleń przeprowadzonych wspólnie z firmą Plastics Group. Są one potwierdzeniem, że rynek grafiki samochodowej i aplikacji folii samoprzylepnych na pojazdach ma się bardzo dobrze i wciąż się rozwija. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych odbiorców już w styczniu planujemy kolejne szkolenia w tym zakresie; odbędą się one w Kędzierzynie-Koźlu. Wkrótce podobne imprezy zorganizujemy też w kolejnych miastach, przy czym z uwagi na olbrzymie zainteresowanie niektóre z nich, jak Warszawa czy Wrocław, pojawią się w naszych planach po raz kolejny. Już dziś zatem zapraszamy do udziału w szkoleniach. Szczegółowych informacji na ten temat udzielają przedstawiciele naszego partnera – firmy Plastics Group.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764