logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kolejne szkolenie z cyklu Akademia Wiedzy i Praktyki firm 3M i Antalis

  PR 20.07.2009, przeczytano 2491 razy
ilustracjastrzałka

Projekt: Prezentacja materiałów i rozwiązań 3M stosowanych przy oklejaniu pojazdów - kolejne szkolenie z cyklu Akademia Wiedzy i Praktyki firm 3M Poland i Antalis Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolejne-szkolenie-z-cyklu-akademia-wiedzy-i-praktyki-firm-3m-i-antalis,9273,artykul.html

Czas i miejsce realizacji:

Szkolenie odbyło się w siedzibie firmy 3M w Kajetanach k/Warszawy 17.06.2009 roku.

Cel:

W siedzibie 3M w Kajetanach w dniu 17 czerwca odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademia Wiedzy i Praktyki firm 3M Poland i Antalis Polska. Tym razem tematyka poświęcona była różnym materiałom 3M oraz rozwiązaniom stosowanym w oklejaniu pojazdów.

Szkolenie spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony rynku, co potwierdziła wysoka frekwencja uczestników. Zaprezentowane zostały folie 3M do wykonywania grafik na pojazdach: Controltac IJ380, Controltac IJ180Cv2, Scotchal IJ70, Scotchal IJ40 / 40 Comply, folie do grafiki odblaskowej: Scotchlite 680 Plus, folia konturowa Scotchlite 983 Diamond Grade. Jednak największym zainteresowaniem cieszyły się stosunkowo nowe na naszym rynku folie Di-Noc Carbon oraz Scotchal 85 CarWrap. Proces aplikacji tej pierwszej oraz efekt końcowy można było śledzić podczas części warsztatowej szkolenia, prowadzonej przez Applico Pl Piotr i Rafał Lewalscy. Część teoretyczną prezentacji poprowadził Wojciech Ślaski, technical specialist w Dziale Materiałów do Reklamy Wizualnej 3M.
Ponadto uczestnicy szkolenia mogli obejrzeć pojazdy w całości oklejone folią Di-Noc Carbon dzięki współpracy autoryzowanych partnerów 3M: firmie Polska Grafika Samochodowa oraz Slojd.

Celem szkolenia było przybliżenie klientom różnych rodzajów folii 3M do oklejania pojazdów zarówno teoretycznie, jak i praktycznie. Prezentacja sposobu pracy z foliami 3M pokazała jak sprawnie i efektywnie pracować z materiałem, aby osiągnąć dobry efekt i jakość oraz wykorzystać wszystkie zalety folii 3M.

Antalis Poland i 3M z początkiem 2007 roku podpisały porozumienie o wzajemnej współpracy, w ramach której Antalis dystrybuuje produkty firmy 3M. Wspólna inicjatywa szkoleniowa, jaką jest Akademia Wiedzy i Praktyki jest kolejnym działaniem korzystnym dla polskiego rynku reklamy. Wspiera ono wiedzą techniczną tych, którym zależy na jakości i trwałości wykonywanych prac oraz sprawia, że systematycznie poprawia się poziom wiedzy na temat właściwego doboru materiałów do aplikacji.

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764