Projekt: Prezentacja materiałów i rozwiązań 3M stosowanych przy oklejaniu pojazdów - kolejne szkolenie z cyklu Akademia Wiedzy i Praktyki firm 3M Poland i Antalis Poland.
Czas i miejsce realizacji:
Szkolenie odbyło się w siedzibie firmy 3M w Kajetanach k/Warszawy 17.06.2009 roku.
Cel:
W siedzibie 3M w Kajetanach w dniu 17 czerwca odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademia Wiedzy i Praktyki firm 3M Poland i Antalis Polska. Tym razem tematyka poświęcona była różnym materiałom 3M oraz rozwiązaniom stosowanym w oklejaniu pojazdów.
Szkolenie spotkało się z dużym zainteresowaniem ze strony rynku, co potwierdziła wysoka frekwencja uczestników. Zaprezentowane zostały folie 3M do wykonywania grafik na pojazdach: Controltac IJ380, Controltac IJ180Cv2, Scotchal IJ70, Scotchal IJ40 / 40 Comply, folie do grafiki odblaskowej: Scotchlite 680 Plus, folia konturowa Scotchlite 983 Diamond Grade. Jednak największym zainteresowaniem cieszyły się stosunkowo nowe na naszym rynku folie Di-Noc Carbon oraz Scotchal 85 CarWrap. Proces aplikacji tej pierwszej oraz efekt końcowy można było śledzić podczas części warsztatowej szkolenia, prowadzonej przez Applico Pl Piotr i Rafał Lewalscy. Część teoretyczną prezentacji poprowadził Wojciech Ślaski, technical specialist w Dziale Materiałów do Reklamy Wizualnej 3M.
Ponadto uczestnicy szkolenia mogli obejrzeć pojazdy w całości oklejone folią Di-Noc Carbon dzięki współpracy autoryzowanych partnerów 3M: firmie Polska Grafika Samochodowa oraz Slojd.
Celem szkolenia było przybliżenie klientom różnych rodzajów folii 3M do oklejania pojazdów zarówno teoretycznie, jak i praktycznie. Prezentacja sposobu pracy z foliami 3M pokazała jak sprawnie i efektywnie pracować z materiałem, aby osiągnąć dobry efekt i jakość oraz wykorzystać wszystkie zalety folii 3M.
Antalis Poland i 3M z początkiem 2007 roku podpisały porozumienie o wzajemnej współpracy, w ramach której Antalis dystrybuuje produkty firmy 3M. Wspólna inicjatywa szkoleniowa, jaką jest Akademia Wiedzy i Praktyki jest kolejnym działaniem korzystnym dla polskiego rynku reklamy. Wspiera ono wiedzą techniczną tych, którym zależy na jakości i trwałości wykonywanych prac oraz sprawia, że systematycznie poprawia się poziom wiedzy na temat właściwego doboru materiałów do aplikacji.
Źródło: 3M