Komunikacja+PR zajmie się obsługą Grupy Goldenmark – jednego z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce.
Grupa Goldenmark zajmuje się sprzedażą sztab i monet lokacyjnych wykonanych z metali szlachetnych najwyższej próby, a także diamentów i przedmiotów kolekcjonerskich. W ramach współpracy PR, agencja będzie odpowiadać za działania obejmujące komunikację zewnętrzną, m.in. media relations i pozycjonowanie eksperckie oraz doradztwo strategiczne. Przeprowadzi również warsztaty z komunikacji w social media.
– Branża, w której funkcjonuje Grupa Goldenmark, jest nie tylko ciekawa, ale też wciąż mało rozpoznawalna w Polsce. Będziemy pracować nad zmianą tej sytuacji, wzmacniając bieżącą działalność promocyjną klienta o doświadczenie PR naszych konsultantów – mówi Agata Potarzycka-Szczerba, Head of Strategy and Development w Komunikacji+.
Zespół dedykowany do obsługi PR to Agata Potarzycka-Szczerba, Aleksander Łoś oraz Laura Gardyza. W planowaniu działań social media będą natomiast doradzać Robert Tarnowski i Joanna Smoleńska.
Źródło: Komunikacja+