logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konfrontacje Plakatu Studenckiego 2022

   25.05.2022, przeczytano 307 razy
ilustracja

Konfrontacje Plakatu Studenckiego to trzecia edycja międzynarodowej wystawy plakatów studenckich, powstałych w pracowniach projektowych wyższych uczelni. Prezentujemy 250 plakatów wybranych z ponad 900 zgłoszeń z 60 pracowni, w tym z 35 pracowni z Polski oraz 25 z Ameryki, Europy i Azji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konfrontacje-plakatu-studenckiego-2022,395997,artykul.html

Na wystawie oglądać można projekty zróżnicowane tematycznie i formalnie: plakaty dotyczące tematów ekologicznych, społecznych, politycznych, kulturalnych, plakaty typograficzne, reklamowe, oraz realizację czysto autorskie i impresyjne.

Wystawa z jednej strony stanowi analizę trendów rozwoju plakatu oraz przegląd pracowni projektowych pod kątem rodzaju, charakteru i odmienności programów nauczania, prezentuje współczesne kierunki związane z projektowaniem komunikacji wizualnej, inspirujące, świeże i oryginalne rozwiązania formalne, z drugiej – ukazuje to, co ważne, z punktu widzenia młodych ludzi. 

Gościem honorowym festiwalu jest projektantka, wykładowczyni prof. Agnieszka Ziemiszewska, autorka projektu identyfikacji graficznej obecnej edycji. 

Podczas wernisażu rozstrzygnięty zostanie konkurs na najlepszy plakat studencki. Międzynarodowe jury przyzna nagrody w dwóch kategoriach: plakat i plakat animowany. 

  • Kurator wystawy: mgr Wojciech Kołek 
  • Organizator: Wydział Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie 
  • Partnerzy: Tarnowskie Centrum Kultury, Dydo Poster Gallery 
  • Rada programowa: prof. Wojciech Regulski, dr hab. Dariusz Vasina, dr Bartłomiej Bałut, dr Katarzyna 
  • Górowska, mgr Joanna Tyborowska 
  • Patronat: Prezydent Miasta Tarnowa, STGU

Dodatkowe informacje: wydzialsztuki.pl/konfrontacje-plakatu

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:

Konfrontacje Plakatu Studenckiego 2022 
Rynek w Tarnowie oraz Tarnowskie Centrum Kultury 
Wernisaż: 27.05.2022, godz. 18:00 
Wystawa czynna: 28.05–30.07.2022

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764