logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie

   11.04.2019, przeczytano 932 razy
ilustracjastrzałka

Już za kilkanaście dni w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad 20 prelekcjach i 2 warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kongres-profesjonalistow-pr-juz-za-dwa-tygodnie,382054,artykul.html

Kongres Profesjonalistów PR już od 19 lat stanowi forum wymiany doświadczeń dla specjalistów, ekspertów i naukowców z zakresu public relations, marketingu i komunikowania. Tegoroczna edycja odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Hotelu Bristol Tradition & Luxury w Rzeszowie, a jej tematem przewodnim będą „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”.

W tym roku wśród prelegentów znaleźli się m.in. Ryan Socash, Founder & Managing Director Mediakraft TV, Aida Bella, Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego Sp. z o.o., Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Adam Burak, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN czy Michał Leksiński, Rzecznik Prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2.

Prelegenci w trakcie tegorocznej edycji będą koncentrować swoje wystąpienia wokół zagadnień związanych z influencer relations i social mediami. Mając jednak na uwadze, jak ważna w branży public relations jest wiedza praktyczna, w drugi dzień wydarzenia organizatorzy przewidzieli dla uczestników dwa bloki warsztatów tematycznych.

Organizatorem jednego z nich jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Sponsor Główny wydarzenia. Temat warsztatu będzie koncentrował się wokół działań związanych z weryfikacją influencerów.

– Decydując się na współpracę z influencerem należy pamiętać, że ma on realny wpływ na wizerunek marki. Bardzo często nieadekwatny dobór osoby i źle prowadzona komunikacja mogą prowadzić do kryzysu wizerunkowego – komentuje Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, prowadzący warsztaty. – Aby uniknąć tej niepożądanej sytuacji już na samym początku należy zweryfikować z kim, wizerunkowo, zwiążemy naszą markę – dodaje.

Drugi warsztat pn. „Sprawdzone i skuteczne narzędzia w pracy Social Media” poprowadzi Wojciech Szymański, ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR, Prezes Zarządu IDEO Force, Partnera Kongresu

– Bez umiejętności związanych z funkcjonowaniem w mediach społecznościowych ciężko jest prowadzić skuteczną komunikację. W szczególności jeżeli mowa jest o influencer relations – mówi.

Źródło: EXACTO sp. z o.o.

www.exacto.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów PR jest Newsline sp. z o.o., Partnerem Strategicznym Totalizator Sportowy, Sponsorem Głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, natomiast Partnerem Merytorycznym Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Rejestracji na wydarzenie można dokonać za pomocą strony www.kongrespr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
Marka Profi w nowej odsłonie
Marka Profi odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek.
Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764