logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnie

   11.04.2019, przeczytano 896 razy
ilustracjastrzałka

Już za kilkanaście dni w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad 20 prelekcjach i 2 warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kongres-profesjonalistow-pr-juz-za-dwa-tygodnie,382054,artykul.html

Kongres Profesjonalistów PR już od 19 lat stanowi forum wymiany doświadczeń dla specjalistów, ekspertów i naukowców z zakresu public relations, marketingu i komunikowania. Tegoroczna edycja odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Hotelu Bristol Tradition & Luxury w Rzeszowie, a jej tematem przewodnim będą „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”.

W tym roku wśród prelegentów znaleźli się m.in. Ryan Socash, Founder & Managing Director Mediakraft TV, Aida Bella, Rzecznik Prasowy Totalizatora Sportowego Sp. z o.o., Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Adam Burak, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN czy Michał Leksiński, Rzecznik Prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2.

Prelegenci w trakcie tegorocznej edycji będą koncentrować swoje wystąpienia wokół zagadnień związanych z influencer relations i social mediami. Mając jednak na uwadze, jak ważna w branży public relations jest wiedza praktyczna, w drugi dzień wydarzenia organizatorzy przewidzieli dla uczestników dwa bloki warsztatów tematycznych.

Organizatorem jednego z nich jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Sponsor Główny wydarzenia. Temat warsztatu będzie koncentrował się wokół działań związanych z weryfikacją influencerów.

– Decydując się na współpracę z influencerem należy pamiętać, że ma on realny wpływ na wizerunek marki. Bardzo często nieadekwatny dobór osoby i źle prowadzona komunikacja mogą prowadzić do kryzysu wizerunkowego – komentuje Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, prowadzący warsztaty. – Aby uniknąć tej niepożądanej sytuacji już na samym początku należy zweryfikować z kim, wizerunkowo, zwiążemy naszą markę – dodaje.

Drugi warsztat pn. „Sprawdzone i skuteczne narzędzia w pracy Social Media” poprowadzi Wojciech Szymański, ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR, Prezes Zarządu IDEO Force, Partnera Kongresu

– Bez umiejętności związanych z funkcjonowaniem w mediach społecznościowych ciężko jest prowadzić skuteczną komunikację. W szczególności jeżeli mowa jest o influencer relations – mówi.

Źródło: EXACTO sp. z o.o.

www.exacto.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów PR jest Newsline sp. z o.o., Partnerem Strategicznym Totalizator Sportowy, Sponsorem Głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, natomiast Partnerem Merytorycznym Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Rejestracji na wydarzenie można dokonać za pomocą strony www.kongrespr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764