logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt koszulki Kampanii Wodnej PAH

   09.02.2011, przeczytano 3932 razy
ilustracjastrzałka

Polska Akcja Humanitarna ogłasza otwarty konkurs na projekt graficzny koszulki Kampanii Wodnej, z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Wody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-koszulki-kampanii-wodnej-pah,11973,artykul.html

ŚDW ma być ważną okazją, by przypomnieć społeczeństwu o problemie z dostępem do wody, z którym na całym świecie zmagają się 884 miliony osób. W tym czasie Polska Akcja Humanitarna będzie promować Kampanię Wodną, dzięki której pozyskuje środki na budowę ujęć wodnych w najmniej rozwiniętych krajach świata. W związku z tym PAH zaprasza wszystkich grafików do wzięcia udziału w konkursie na projekt koszulki przedstawiającej problem dostępu do wody, skutki braku wody lub wezwanie do działania na rzecz tych, którzy zmagają się z brakiem dostępu do wody.

Prace można składać do 25 lutego 2011r. Szczegółowe informacje odnośnie przygotowania projektu znajdują się w Regulaminie Konkursu (www.pah.org.pl).

Projekty należy przesłać na adres: Polska Akcja Humanitarna, ul. Szpitalna 5/3, 00-031 Warszawa, z dopiskiem ''Konkurs graficzny''. Do przesyłki należy dołączyć dane kontaktowe oraz oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem konkursu. 

Prace oceniać będzie jury w składzie:

  • Magdalena Frankowska, projektantka ze studia Fontarte, członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
  • Daniel Mizieliński, współzałożyciel Hipopotam studio, asystent w Pracowni projektowania książki prof. Macieja Buszewicza w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
  • Janina Ochojska, prezes PAH.
  • Justyna Stępień, dyrektor Działu Komunikacji PAH
  • Agata Szydłowska, krytyczka i historyczka dizajnu.


Pokaz zwycięskich koszulek odbędzie się podczas imprezy z okazji Światowego Dnia Wody, organizowanej przez PAH 18 marca 2011 w Fabryce Trzciny w Warszawie. Projekt, który zyska największe uznanie jury będzie promował Kampanię Wodną PAH.

Źródło: PAH

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764