Polska Akcja Humanitarna ogłasza otwarty konkurs na projekt graficzny koszulki Kampanii Wodnej, z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Wody.
ŚDW ma być ważną okazją, by przypomnieć społeczeństwu o problemie z dostępem do wody, z którym na całym świecie zmagają się 884 miliony osób. W tym czasie Polska Akcja Humanitarna będzie promować Kampanię Wodną, dzięki której pozyskuje środki na budowę ujęć wodnych w najmniej rozwiniętych krajach świata. W związku z tym PAH zaprasza wszystkich grafików do wzięcia udziału w konkursie na projekt koszulki przedstawiającej problem dostępu do wody, skutki braku wody lub wezwanie do działania na rzecz tych, którzy zmagają się z brakiem dostępu do wody.
Prace można składać do 25 lutego 2011r. Szczegółowe informacje odnośnie przygotowania projektu znajdują się w Regulaminie Konkursu (www.pah.org.pl).
Projekty należy przesłać na adres: Polska Akcja Humanitarna, ul. Szpitalna 5/3, 00-031 Warszawa, z dopiskiem ''Konkurs graficzny''. Do przesyłki należy dołączyć dane kontaktowe oraz oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem konkursu.
Prace oceniać będzie jury w składzie:
- Magdalena Frankowska, projektantka ze studia Fontarte, członek zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
- Daniel Mizieliński, współzałożyciel Hipopotam studio, asystent w Pracowni projektowania książki prof. Macieja Buszewicza w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
- Janina Ochojska, prezes PAH.
- Justyna Stępień, dyrektor Działu Komunikacji PAH
- Agata Szydłowska, krytyczka i historyczka dizajnu.
Pokaz zwycięskich koszulek odbędzie się podczas imprezy z okazji Światowego Dnia Wody, organizowanej przez PAH 18 marca 2011 w Fabryce Trzciny w Warszawie. Projekt, który zyska największe uznanie jury będzie promował Kampanię Wodną PAH.
Źródło: PAH