logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Stock Prestige Vodka

  PR 14.08.2019, przeczytano 253 razy
ilustracja

Marka Stock Prestige Vodka wystartowała z prestiżowym konkursem konsumenckim na Facebooku. Nagrodę główną stanowi wyjazd na Grand Prix do Abu Dhabi dla dwóch osób. Konkurs jest elementem tegorocznej aktywacji marki pod hasłem „Stock Prestige Abu Dhabi”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-stock-prestige-vodka,383593,artykul.html

Prestiżowy konkurs i prestiżowe nagrody

Sporty motorowe regularnie przyciągają kibiców na całym świecie. 24h Le Mans, GP Monako, rajd Dakar to imprezy znane wszystkim miłośnikom czterech kółek. Nie tylko zmagania kierowców, ale i prestiżowy charakter imprez zapewniają fanom potężny zastrzyk emocji podczas każdych zawodów. W tym roku Stock Prestige Vodka zaprasza do świata szybkich samochodów, elegancji i luksusu. W ramach aktywacji „Stock Prestige Abu Dhabi” organizuje ekskluzywny konkurs konsumencki. Aby wziąć w nim udział należy:

  • Kupić dowolną butelkę Stock Prestige i zachować paragon
  • Wejść na Messengera Stock Prestige m.me/Stock Prestige
  • Rozpocząć konwersację z chatbotem i odpowiedzieć na pytanie „Z którą ze znanych osób chciałbyś obejrzeć finałowy wyścig w Abu Dhabi i dlaczego?”

Nagrodzone zostaną najciekawsze odpowiedzi. Co tydzień do wygrania 150 butelek limitowanej edycji Stock Prestige, natomiast na zwycięzcę nagrody głównej czeka 2-osobowy wyjazd na finałowe Grand Prix w Abu Dhabi.

 „Wyścig o prestiż” w Monako

Jednak to nie jedyna szansa na wygranie atrakcyjnych nagród! Oprócz konkursu, marka Stock Prestige Vodka zaprosiła influencerów do uczestnictwa w „Wyścigu o prestiż”. Wzięli w nim udział: Aldona Marciniak - dziennikarka Przeglądu Sportowego i stacji Eleven Sports, Cezary Gutowski - dziennikarz motoryzacyjny również związany z Przeglądem Sportowym i pasjonat Formuły 1 oraz Anna Nowak - trendsetterka, blogerka lifestyle’owa i instagramerka.

Przez najbliższe 3 miesiące konsumenci będą mogli razem z uczestnikami doświadczać świata luksusu i przeżywać wyścigowe emocje. Pod koniec każdego odcinka pojawi się pytanie do widzów, a najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone butelkami Stock Prestige Vodka oraz koszulkami wyścigowymi. Konkurs w całości odbywa się na Messengerze marki.

Za strategię marki Stock Prestige Vodka oraz komunikację na Facebooku odpowiada agencja Fastline Advertising, natomiast za obsługę PR – agencja Publicis Consultants.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark
Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi
Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764