logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Stock Prestige Vodka

  PR 14.08.2019, przeczytano 2341 razy
ilustracja

Marka Stock Prestige Vodka wystartowała z prestiżowym konkursem konsumenckim na Facebooku. Nagrodę główną stanowi wyjazd na Grand Prix do Abu Dhabi dla dwóch osób. Konkurs jest elementem tegorocznej aktywacji marki pod hasłem „Stock Prestige Abu Dhabi”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-stock-prestige-vodka,383593,artykul.html

Prestiżowy konkurs i prestiżowe nagrody

Sporty motorowe regularnie przyciągają kibiców na całym świecie. 24h Le Mans, GP Monako, rajd Dakar to imprezy znane wszystkim miłośnikom czterech kółek. Nie tylko zmagania kierowców, ale i prestiżowy charakter imprez zapewniają fanom potężny zastrzyk emocji podczas każdych zawodów. W tym roku Stock Prestige Vodka zaprasza do świata szybkich samochodów, elegancji i luksusu. W ramach aktywacji „Stock Prestige Abu Dhabi” organizuje ekskluzywny konkurs konsumencki. Aby wziąć w nim udział należy:

  • Kupić dowolną butelkę Stock Prestige i zachować paragon
  • Wejść na Messengera Stock Prestige m.me/Stock Prestige
  • Rozpocząć konwersację z chatbotem i odpowiedzieć na pytanie „Z którą ze znanych osób chciałbyś obejrzeć finałowy wyścig w Abu Dhabi i dlaczego?”

Nagrodzone zostaną najciekawsze odpowiedzi. Co tydzień do wygrania 150 butelek limitowanej edycji Stock Prestige, natomiast na zwycięzcę nagrody głównej czeka 2-osobowy wyjazd na finałowe Grand Prix w Abu Dhabi.

 „Wyścig o prestiż” w Monako

Jednak to nie jedyna szansa na wygranie atrakcyjnych nagród! Oprócz konkursu, marka Stock Prestige Vodka zaprosiła influencerów do uczestnictwa w „Wyścigu o prestiż”. Wzięli w nim udział: Aldona Marciniak - dziennikarka Przeglądu Sportowego i stacji Eleven Sports, Cezary Gutowski - dziennikarz motoryzacyjny również związany z Przeglądem Sportowym i pasjonat Formuły 1 oraz Anna Nowak - trendsetterka, blogerka lifestyle’owa i instagramerka.

Przez najbliższe 3 miesiące konsumenci będą mogli razem z uczestnikami doświadczać świata luksusu i przeżywać wyścigowe emocje. Pod koniec każdego odcinka pojawi się pytanie do widzów, a najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone butelkami Stock Prestige Vodka oraz koszulkami wyścigowymi. Konkurs w całości odbywa się na Messengerze marki.

Za strategię marki Stock Prestige Vodka oraz komunikację na Facebooku odpowiada agencja Fastline Advertising, natomiast za obsługę PR – agencja Publicis Consultants.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764