logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Stock Prestige Vodka

  PR 14.08.2019, przeczytano 962 razy
ilustracja

Marka Stock Prestige Vodka wystartowała z prestiżowym konkursem konsumenckim na Facebooku. Nagrodę główną stanowi wyjazd na Grand Prix do Abu Dhabi dla dwóch osób. Konkurs jest elementem tegorocznej aktywacji marki pod hasłem „Stock Prestige Abu Dhabi”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-stock-prestige-vodka,383593,artykul.html

Prestiżowy konkurs i prestiżowe nagrody

Sporty motorowe regularnie przyciągają kibiców na całym świecie. 24h Le Mans, GP Monako, rajd Dakar to imprezy znane wszystkim miłośnikom czterech kółek. Nie tylko zmagania kierowców, ale i prestiżowy charakter imprez zapewniają fanom potężny zastrzyk emocji podczas każdych zawodów. W tym roku Stock Prestige Vodka zaprasza do świata szybkich samochodów, elegancji i luksusu. W ramach aktywacji „Stock Prestige Abu Dhabi” organizuje ekskluzywny konkurs konsumencki. Aby wziąć w nim udział należy:

  • Kupić dowolną butelkę Stock Prestige i zachować paragon
  • Wejść na Messengera Stock Prestige m.me/Stock Prestige
  • Rozpocząć konwersację z chatbotem i odpowiedzieć na pytanie „Z którą ze znanych osób chciałbyś obejrzeć finałowy wyścig w Abu Dhabi i dlaczego?”

Nagrodzone zostaną najciekawsze odpowiedzi. Co tydzień do wygrania 150 butelek limitowanej edycji Stock Prestige, natomiast na zwycięzcę nagrody głównej czeka 2-osobowy wyjazd na finałowe Grand Prix w Abu Dhabi.

 „Wyścig o prestiż” w Monako

Jednak to nie jedyna szansa na wygranie atrakcyjnych nagród! Oprócz konkursu, marka Stock Prestige Vodka zaprosiła influencerów do uczestnictwa w „Wyścigu o prestiż”. Wzięli w nim udział: Aldona Marciniak - dziennikarka Przeglądu Sportowego i stacji Eleven Sports, Cezary Gutowski - dziennikarz motoryzacyjny również związany z Przeglądem Sportowym i pasjonat Formuły 1 oraz Anna Nowak - trendsetterka, blogerka lifestyle’owa i instagramerka.

Przez najbliższe 3 miesiące konsumenci będą mogli razem z uczestnikami doświadczać świata luksusu i przeżywać wyścigowe emocje. Pod koniec każdego odcinka pojawi się pytanie do widzów, a najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone butelkami Stock Prestige Vodka oraz koszulkami wyścigowymi. Konkurs w całości odbywa się na Messengerze marki.

Za strategię marki Stock Prestige Vodka oraz komunikację na Facebooku odpowiada agencja Fastline Advertising, natomiast za obsługę PR – agencja Publicis Consultants.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cykl Spotkań agencji Aliganza i uczelni Viamoda
Strategia obecności marki w sieci to od dawna nie tylko reklamy na Facebooku czy teksty na blogu napisane pod wyszukiwarki. Na wykładzie słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży, które przedstawią eksperci z wieloletnim doświadczeniem.
Ibuprom Zatoki z nową kampanią telewizyjną
Ruszyła kampania leku Ibuprom Zatoki za której koncepcję kreatywną odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Ricoh na Remadays 2020
Podczas tegorocznej edycji RemaDays Ricoh zaprezentuje swój flagowy system produkcyjny Pro C7200x z 5. stacją na kolor specjalny oraz najnowszy ploter lateksowy Pro L5160. Na stoisku firmy (hala F, stoisko M25) będzie można zobaczyć m.in. niestandardowe aplikacje wykorzystujące tonery specjalne: neon żółty, neon różowy, clear i biały oraz widoczny tylko pod...
Kozłowska wraca do Schulz brand friendly
Do agencji po rocznej przerwie wraca Dominika Kozłowska obejmując piastowane wcześniej stanowisko PR Managera.
Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764