logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Timecode Akcja Animacja 2021 rozstrzygnięty

   17.11.2021, przeczytano 883 razy
ilustracjastrzałka

Animacja dla Planety - pod tym hasłem odbyła się tegoroczna, czwarta edycja konkursu dla twórczyń i twórców animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja. 16 listopada podczas finału transmitowanego na Facebooku poznaliśmy tegorocznych laureatów. Jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie dwa wyróżnienia. Konkurs wygrała Zuzanna Labus, która przygotowała animację dla marki Veolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-timecode-akcja-animacja-2021-rozstrzygniety,393801,artykul.html

Laureatka tegorocznej edycji Timecode AKCJA ANIMACJA otrzymała honorarium w wysokości 10 000 zł i tablet Wacom Cintiq 16 oraz sadzonkę dębu, która w tym roku zastąpiła tradycyjną statuetkę.

- Zwycięska animacja konkursowa od samego początku zwracała uwagę jury. Na tle pozostałych prac wyróżniał ją autorski, subtelny minimalizm. - powiedział Tomasz Dławichowski - partner zarządzający w Timecode Film Production, organizator konkursu.

Partnerzy konkursu, marki Energa i Veolia przyznali swoje wyróżnienia w postaci honorariów (2 000 zł) oraz tabletów Wacom Intuos Pro S. Otrzymali je: Adam Łabuś i Zuzanna Labus.

Laureatka konkursu Zuza Labus ukończyła studia graficzne na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, pracuje jako freelancer, natomiast wyróżniony Adam Łabuś, który w konkursie Timecode Akcja Animacja uczestniczył już po raz drugi, ukończył Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Wśród finalistów znalazł się także zespół Mateusz Trytek, Joanna Wójtowicz, Paulina Kozieł-Pacia.

Tegoroczna edycja Timecode AKCJA ANIMACJA poświęcona była ekologii. Do konkursu zgłosiło się ponad 200 uczestniczek i uczestników.

Prace oceniali: Andrzej Pągowski - Artysta grafik, Kreacja Pro, Kasia Kijek i Przemek Adamski - Reżyserzy animacji, Kijek/Adamski, Małgosia Drozdowska - Creative Director, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director, Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann, Kuba Matyka - Creative /Experience Director, MELT, Anna Szkałuba - Lead Ilustrator, Letko, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Olga Wroniewicz - Reżyserka, graficzka, PJATK, Małgorzata Grochala - Art Director, PZL, Weronika Majchrzak - Senior Copywriter, PZL, Vladi Kravets - Motion Designer, Feeders, Michał Kuczkowski - Head of Motion, Opus B, Juliusz Strachota -   Creative Director, Nieagencja, Bartłomiej Szołajski - Creative Director, Advalue Engaged oraz Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Jurorzy, podobnie jak w latach ubiegłych, spotkali się z twórcami półfinałowych prac na warsztatach kreatywnych. To już tradycja konkursu, która umożliwia udoskonalenie zgłoszonych animacji.

Prace wszystkich tegorocznych laureatów można obejrzeć na www.timecodeakcjaanimacja.pl.

- Subtelna kreska autorskich ilustracji, użycie tylko dwóch kolorów i przemyślany scenariusz. Autorka bardzo ciekawie komponuje kadr bawiąc się dalszymi i bliższymi planami. Bez zbędnych ozdobników, lekko, ale nie nudno. W tej animacji obraz połączony z VO, tworzy klimat i pięknie opowiada historię. Od początku widać pomysł i świetny warsztat autorki. - powiedziała jurorka Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann.

  • Partnerzy konkursu: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal, Veolia
  • Partnerzy kreatywni: Advalue Engaged, Feeders Agency, Nieagencja, Opus B, PZL, Uchostudio, Studio BANK
  • Partner edukacyjny: PJATK
  • Fundator nagród: Wacom
  • Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
  • Patroni medialni: Grafmag, Niech żyje Planeta! – grupa strony Onet, Screen Network, Radio Kampus
  • Komunikacja: Open Minded Group

Źródło: Open Minded Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764