logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Timecode Akcja Animacja 2021 rozstrzygnięty

   17.11.2021, przeczytano 491 razy
ilustracjastrzałka

Animacja dla Planety - pod tym hasłem odbyła się tegoroczna, czwarta edycja konkursu dla twórczyń i twórców animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja. 16 listopada podczas finału transmitowanego na Facebooku poznaliśmy tegorocznych laureatów. Jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie dwa wyróżnienia. Konkurs wygrała Zuzanna Labus, która przygotowała animację dla marki Veolia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-timecode-akcja-animacja-2021-rozstrzygniety,393801,artykul.html

Laureatka tegorocznej edycji Timecode AKCJA ANIMACJA otrzymała honorarium w wysokości 10 000 zł i tablet Wacom Cintiq 16 oraz sadzonkę dębu, która w tym roku zastąpiła tradycyjną statuetkę.

- Zwycięska animacja konkursowa od samego początku zwracała uwagę jury. Na tle pozostałych prac wyróżniał ją autorski, subtelny minimalizm. - powiedział Tomasz Dławichowski - partner zarządzający w Timecode Film Production, organizator konkursu.

Partnerzy konkursu, marki Energa i Veolia przyznali swoje wyróżnienia w postaci honorariów (2 000 zł) oraz tabletów Wacom Intuos Pro S. Otrzymali je: Adam Łabuś i Zuzanna Labus.

Laureatka konkursu Zuza Labus ukończyła studia graficzne na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, pracuje jako freelancer, natomiast wyróżniony Adam Łabuś, który w konkursie Timecode Akcja Animacja uczestniczył już po raz drugi, ukończył Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Wśród finalistów znalazł się także zespół Mateusz Trytek, Joanna Wójtowicz, Paulina Kozieł-Pacia.

Tegoroczna edycja Timecode AKCJA ANIMACJA poświęcona była ekologii. Do konkursu zgłosiło się ponad 200 uczestniczek i uczestników.

Prace oceniali: Andrzej Pągowski - Artysta grafik, Kreacja Pro, Kasia Kijek i Przemek Adamski - Reżyserzy animacji, Kijek/Adamski, Małgosia Drozdowska - Creative Director, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director, Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann, Kuba Matyka - Creative /Experience Director, MELT, Anna Szkałuba - Lead Ilustrator, Letko, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Olga Wroniewicz - Reżyserka, graficzka, PJATK, Małgorzata Grochala - Art Director, PZL, Weronika Majchrzak - Senior Copywriter, PZL, Vladi Kravets - Motion Designer, Feeders, Michał Kuczkowski - Head of Motion, Opus B, Juliusz Strachota -   Creative Director, Nieagencja, Bartłomiej Szołajski - Creative Director, Advalue Engaged oraz Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Jurorzy, podobnie jak w latach ubiegłych, spotkali się z twórcami półfinałowych prac na warsztatach kreatywnych. To już tradycja konkursu, która umożliwia udoskonalenie zgłoszonych animacji.

Prace wszystkich tegorocznych laureatów można obejrzeć na www.timecodeakcjaanimacja.pl.

- Subtelna kreska autorskich ilustracji, użycie tylko dwóch kolorów i przemyślany scenariusz. Autorka bardzo ciekawie komponuje kadr bawiąc się dalszymi i bliższymi planami. Bez zbędnych ozdobników, lekko, ale nie nudno. W tej animacji obraz połączony z VO, tworzy klimat i pięknie opowiada historię. Od początku widać pomysł i świetny warsztat autorki. - powiedziała jurorka Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann.

  • Partnerzy konkursu: Energa Obrót, Fixly, Goodvalley, Nexera, Tefal, Veolia
  • Partnerzy kreatywni: Advalue Engaged, Feeders Agency, Nieagencja, Opus B, PZL, Uchostudio, Studio BANK
  • Partner edukacyjny: PJATK
  • Fundator nagród: Wacom
  • Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
  • Patroni medialni: Grafmag, Niech żyje Planeta! – grupa strony Onet, Screen Network, Radio Kampus
  • Komunikacja: Open Minded Group

Źródło: Open Minded Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii
25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe
Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
Konkurs Artinpost 2022
ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 
Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
Nikon z przyjemnością informuje o zdobytych nagrodach na prestiżowych światowych konkursach. Aż cztery produkty marki zwyciężyły i zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie IF DESIGN AWARD. Ponadto pięć kolejnych produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Z kolei w globalnym konkursie TIPA 2022 marka otrzymała trzy nagrody w różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764