logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral pierwszą marką lodów z oficjalnym kontem na Tiktoku

  PR 31.03.2020, przeczytano 315 razy
ilustracja

Marka Koral stworzyła oficjalne konto w serwisie TikTok i tym samym stała się pierwszą marką lodową w Polsce, która zdecydowała się uruchomić komunikację z polską społecznością video w aplikacji TikTok. – W najbliższym czasie strategia komunikacji marki Koral w aplikacji odbywać się będzie zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną „Zostań w domu” skierowaną do młodych użytkowników. Chcemy inspirować naszych odbiorców do dzielenia się pomysłami na to jak rozwijać swoje pasje i „zajawki” nie wychodząc z domu – mówi Piotr Gąsiorowski dyrektor marketingu PPL Koral.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-pierwsza-marka-lodow-z-oficjalnym-kontem-na-tiktoku,386345,artykul.html

TikTok to najbardziej popularna aplikacja na świecie, która w 2019 przekroczyła próg miliarda pobrań wyprzedzając nawet Facebooka. Jej głównymi użytkownikami są nastolatkowie z pokolenia Z, które nigdzie w sieci nie jest tak obecne, jak właśnie na TikTok’u. Marka Koral jako pierwsza firma z branży lodowej uruchomiła swój profil w aplikacji. Działania marki skoncentrowane będą wokół rozpoczętej współpracy z influencerami oraz promocji konkursu „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”, który ma zadanie zachęcić młodych ludzi do kreatywnego wykorzystania czasu, kiedy trzeba pozostać w domu.

Gwiazdy TikToka dla marki Koral

Koral zaprosił do współpracy popularnych tiktokerów, którzy mieli za zadanie nagrać video pokazujące, że życie i dana chwila, nawet spędzana w domu, nabiera koloru właśnie z lodami Koral. W akcji wzięli udział influencerzy generujący wszechstronny content (lip sync, transition, dance, comedy). Marka pozostawiła dowolność prezentacji filmów. Wszystkie video nakręcone zostały przez użytkowników w warunkach domowych lub przydomowych ogrodach.

#zawszejestpora na Twoją zajawkę

Młodzi ludzie są jedną z grup, która najdotkliwiej odczuwa konieczność pozostania w domu i braku kontaktu między sobą w czasie epidemii koronawirusa. Aby pomóc im przetrwać ten trudny okres i zainspirować do kreatywnego wykorzystania czasu Koral zorganizował dla użytkowników TikToka konkurs „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”! Tak postawione zadanie jest niezwykle ciekawe, gdyż pozwala osobie na dowolną interpretację oraz podzielenie się z innymi użytkownikami aplikacji swoim talentem, hobby, zainteresowaniami, sposobami na nudę. Zgłoszenia konkursowe można dodawać do 11 kwietnia za pośrednictwem #zaswszejestpora. Do wygrania w konkursie jest 20 zestawów młodzieżowych gadżetów.

Obecność marki Koral w aplikacji TikTok od pierwszych dni pokazuje duże zainteresowanie młodych ludzi – jest już ponad 2,7 mln wyświetleń konkursowego hashtagu i ponad 7 tys. obserwatorów marki Koral.

Za strategię, realizację oraz promocję akcji za pośrednictwem reklam bezpośrednio w aplikacji TikTok oraz Facebook Ads odpowiedzialna jest agencja Veneo.

Źródło: PPL Koral

www.braciakoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach „Dnia Zero” ogólnoświatowego Forum Zarządzania Internetem (IGF), którego gospodarzem jest Organizacja Narodów Zjednoczonych, IAB Polska organizuje dwa panele dyskusyjne dotyczące kwestii opodatkowania gospodarki cyfrowej oraz konieczności przyśpieszenia cyfryzacji gospodarki i społeczeństwa.
Ringier Axel Springer Polska rusza z ofertą płatnej subskrypcji w ramach serwisu Autoswiat.pl. 19 października w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. Autoswiat.pl obok Newsweek.pl, Forbes.pl i Fakt24.pl jest kolejnym serwisem Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.
Gwiazdy w kampanii wizerunkowej TVP VOD - Dołącz do Nas
19 października ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa TVP VOD, której celem jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. W spocie promocyjnym do oglądania TVP VOD zapraszają gwiazdy: artystki – Urszula Dudziak i Reni Jusis oraz aktorzy – Andrzej Hausner i Przemysław Stippa.
TVN Fabuła z nowym programem Fabuła News
Już dziś o godzinie 19:50 na antenie TVN Fabuła swoją premierę będzie miał nowy filmowy serwis informacyjny "Fabuła News". W roli prowadzącej zadebiutuje znana widzom TVN24 Ewelina Witenberg.
Od 1 października 2020 25 serwisów lokalnych noszących do tej pory nazwę Eska Info zmieniają nazwę na Projekt Miasto. Domena nie ulega zmianie i czytelnicy lokalnych serwisów po najwazniejsze informacje z ich regionów nadal będą wchodzić pod adres <nazwa miasta>.se.pl. Modyfikacji graficznej ulega też logo.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764