logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral pierwszą marką lodów z oficjalnym kontem na Tiktoku

  PR 31.03.2020, przeczytano 135 razy
ilustracja

Marka Koral stworzyła oficjalne konto w serwisie TikTok i tym samym stała się pierwszą marką lodową w Polsce, która zdecydowała się uruchomić komunikację z polską społecznością video w aplikacji TikTok. – W najbliższym czasie strategia komunikacji marki Koral w aplikacji odbywać się będzie zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną „Zostań w domu” skierowaną do młodych użytkowników. Chcemy inspirować naszych odbiorców do dzielenia się pomysłami na to jak rozwijać swoje pasje i „zajawki” nie wychodząc z domu – mówi Piotr Gąsiorowski dyrektor marketingu PPL Koral.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-pierwsza-marka-lodow-z-oficjalnym-kontem-na-tiktoku,386345,artykul.html

TikTok to najbardziej popularna aplikacja na świecie, która w 2019 przekroczyła próg miliarda pobrań wyprzedzając nawet Facebooka. Jej głównymi użytkownikami są nastolatkowie z pokolenia Z, które nigdzie w sieci nie jest tak obecne, jak właśnie na TikTok’u. Marka Koral jako pierwsza firma z branży lodowej uruchomiła swój profil w aplikacji. Działania marki skoncentrowane będą wokół rozpoczętej współpracy z influencerami oraz promocji konkursu „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”, który ma zadanie zachęcić młodych ludzi do kreatywnego wykorzystania czasu, kiedy trzeba pozostać w domu.

Gwiazdy TikToka dla marki Koral

Koral zaprosił do współpracy popularnych tiktokerów, którzy mieli za zadanie nagrać video pokazujące, że życie i dana chwila, nawet spędzana w domu, nabiera koloru właśnie z lodami Koral. W akcji wzięli udział influencerzy generujący wszechstronny content (lip sync, transition, dance, comedy). Marka pozostawiła dowolność prezentacji filmów. Wszystkie video nakręcone zostały przez użytkowników w warunkach domowych lub przydomowych ogrodach.

#zawszejestpora na Twoją zajawkę

Młodzi ludzie są jedną z grup, która najdotkliwiej odczuwa konieczność pozostania w domu i braku kontaktu między sobą w czasie epidemii koronawirusa. Aby pomóc im przetrwać ten trudny okres i zainspirować do kreatywnego wykorzystania czasu Koral zorganizował dla użytkowników TikToka konkurs „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”! Tak postawione zadanie jest niezwykle ciekawe, gdyż pozwala osobie na dowolną interpretację oraz podzielenie się z innymi użytkownikami aplikacji swoim talentem, hobby, zainteresowaniami, sposobami na nudę. Zgłoszenia konkursowe można dodawać do 11 kwietnia za pośrednictwem #zaswszejestpora. Do wygrania w konkursie jest 20 zestawów młodzieżowych gadżetów.

Obecność marki Koral w aplikacji TikTok od pierwszych dni pokazuje duże zainteresowanie młodych ludzi – jest już ponad 2,7 mln wyświetleń konkursowego hashtagu i ponad 7 tys. obserwatorów marki Koral.

Za strategię, realizację oraz promocję akcji za pośrednictwem reklam bezpośrednio w aplikacji TikTok oraz Facebook Ads odpowiedzialna jest agencja Veneo.

Źródło: PPL Koral

www.braciakoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl
Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na...
Facebook zdążył przywyknąć do płacenia grzywien za naruszenie danych osobowych swoich użytkowników. Kolejna kara, tym razem nałożona przez Kanadyjskie Biuro ds. Konkurencji, wynosi 6,5 mln dolarów.
Play rozszerza ofertę pakietów telewizyjnych dla użytkowników PLAY NOW i PLAY NOW TV. Operator wprowadza do oferty nowy pakiet NEWS, w którym znajdą się popularne kanały informacyjne: TVN24, TVN24BiS, Euronews, Bloomberg i BBC World News.
Aplikacje i serwisy z Grupy Adretail z ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności
W kwietniu serwisy z Grupy AdRetail agregujące akcje rabatowe w sieciach handlowych, tj. Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding, odnotowały wyjątkowo duże wzrosty w porównaniu do marca br. Liczba realnych użytkowników (RU) zwiększyła się o 36%. Przybyło też 42% odsłon (PV). Wskaźniki najbardziej poszły w górę na urządzeniach mobilnych – RU o 47% (na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764