logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koral pierwszą marką lodów z oficjalnym kontem na Tiktoku

  PR 31.03.2020, przeczytano 680 razy
ilustracja

Marka Koral stworzyła oficjalne konto w serwisie TikTok i tym samym stała się pierwszą marką lodową w Polsce, która zdecydowała się uruchomić komunikację z polską społecznością video w aplikacji TikTok. – W najbliższym czasie strategia komunikacji marki Koral w aplikacji odbywać się będzie zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną „Zostań w domu” skierowaną do młodych użytkowników. Chcemy inspirować naszych odbiorców do dzielenia się pomysłami na to jak rozwijać swoje pasje i „zajawki” nie wychodząc z domu – mówi Piotr Gąsiorowski dyrektor marketingu PPL Koral.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koral-pierwsza-marka-lodow-z-oficjalnym-kontem-na-tiktoku,386345,artykul.html

TikTok to najbardziej popularna aplikacja na świecie, która w 2019 przekroczyła próg miliarda pobrań wyprzedzając nawet Facebooka. Jej głównymi użytkownikami są nastolatkowie z pokolenia Z, które nigdzie w sieci nie jest tak obecne, jak właśnie na TikTok’u. Marka Koral jako pierwsza firma z branży lodowej uruchomiła swój profil w aplikacji. Działania marki skoncentrowane będą wokół rozpoczętej współpracy z influencerami oraz promocji konkursu „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”, który ma zadanie zachęcić młodych ludzi do kreatywnego wykorzystania czasu, kiedy trzeba pozostać w domu.

Gwiazdy TikToka dla marki Koral

Koral zaprosił do współpracy popularnych tiktokerów, którzy mieli za zadanie nagrać video pokazujące, że życie i dana chwila, nawet spędzana w domu, nabiera koloru właśnie z lodami Koral. W akcji wzięli udział influencerzy generujący wszechstronny content (lip sync, transition, dance, comedy). Marka pozostawiła dowolność prezentacji filmów. Wszystkie video nakręcone zostały przez użytkowników w warunkach domowych lub przydomowych ogrodach.

#zawszejestpora na Twoją zajawkę

Młodzi ludzie są jedną z grup, która najdotkliwiej odczuwa konieczność pozostania w domu i braku kontaktu między sobą w czasie epidemii koronawirusa. Aby pomóc im przetrwać ten trudny okres i zainspirować do kreatywnego wykorzystania czasu Koral zorganizował dla użytkowników TikToka konkurs „#zawszejestpora na Twoją zajawkę”! Tak postawione zadanie jest niezwykle ciekawe, gdyż pozwala osobie na dowolną interpretację oraz podzielenie się z innymi użytkownikami aplikacji swoim talentem, hobby, zainteresowaniami, sposobami na nudę. Zgłoszenia konkursowe można dodawać do 11 kwietnia za pośrednictwem #zaswszejestpora. Do wygrania w konkursie jest 20 zestawów młodzieżowych gadżetów.

Obecność marki Koral w aplikacji TikTok od pierwszych dni pokazuje duże zainteresowanie młodych ludzi – jest już ponad 2,7 mln wyświetleń konkursowego hashtagu i ponad 7 tys. obserwatorów marki Koral.

Za strategię, realizację oraz promocję akcji za pośrednictwem reklam bezpośrednio w aplikacji TikTok oraz Facebook Ads odpowiedzialna jest agencja Veneo.

Źródło: PPL Koral

www.braciakoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764