logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krispol i Łukasz Piszczek w kampanii „Gwarancja spokoju”

  PR 02.09.2019, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Gwarancja spokoju marki KRISPOL we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem. Producent oferuje inwestorom szybki i sprawny zakup kompletu stolarki do domu w salonach KRISHOME.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krispol-i-lukasz-piszczek-w-kampanii-_gwarancja-spokoju_,383801,artykul.html

GWARANCJA SPOKOJU

Ambasador marki wcielił się w rolę Doradcy techniczno-handlowego, który odwiedza salony KRISHOME, pomagając klientowi podczas wyboru bram, okien, rolet i drzwi. Krótkie, zabawne sceny pokazują, z jakimi wyzwaniami spotykają się inwestorzy budujący dom i jak ważna jest tytułowa Gwarancja spokoju.

Cykl materiałów będzie pojawiał się na kanale KRISPOL na Youtubie, przez cały wrzesień. Co tydzień będzie emitowany kolejny spot z piłkarzem.

– W roku 2019 stawiamy mocny akcent na rosnący trend digitalizacji i contentu wideo. Lustrujemy badania, przeglądamy raporty i jesteśmy świadomi, że to Internet jest miejscem, w którym klient najczęściej spotyka się z marką. Nowe realizacje z ambasadorem są elementem długofalowej strategii – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

Gwarancja spokoju to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup jest premiowany dodatkowymi korzyściami dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem, poradą doradcy techniczno-handlowego, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem serwisowym czy dostawą i montażem w tym samym terminie.

7 LAT GWARANCJI NA OKNA

Producent zagrał kolejną mocną kartą - przedłużył gwarancję na swoje okna PVC do 7 lat. Do tej pory oferował 5-letnią gwarancję na komplet stolarki. Rozszerzenie ochrony okien o kolejne 2 lata to potwierdzenie jakości i trwałości produktów. W ciągu 7 lat inwestorzy przetestują swoje okna praktycznie w każdych warunkach. To dla nich komfortowa sytuacja i pozytywne doświadczenie. Na 7-letnią gwarancję w branży stolarki otworowej mogą sobie pozwolić wyłącznie solidni producenci.

BONUS DLA KLIENTÓW

Premiera kampanii to również start promocji na nowy model okien FEN 82, które przez 3 tygodnie będą dostępne z atrakcyjnym rabatem. Najwięcej zyska zdecydowany Inwestor, ponieważ co tydzień rabaty będą malały.

 -  Okna FEN82, krótko po premierze, stały się hitem sprzedaży w KRISPOL ze względu na antracytowy rdzeń – twierdzi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży. - W teorii mały detal, w praktyce ma duże znaczenie dla Klientów. Połączenie promocji z przedłużoną gwarancją na ten typ produktów, to bez wątpienia najlepszy wybór dla Inwestora w tym momencie – dodaje.

Materiały wideo do kampanii powstały przy współpracy z salonem KRISHOME CONCEPT PLUS w Tarnowie. Kampania digitalowa została zaplanowana na wrzesień.

Za kreację odpowiada dom produkcji filmowej i telewizyjnej - Baltic Media Group, a promocję MaxRoyAgency i dział marketingu KRISPOL.

Źródło: KRISPOL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764