Zina, polska marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów piłkarskich, ma ambitne plany rozwoju. Właśnie związała się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, wydając na początek linię odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach marki jest również kolekcja Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.
- Miło nam poinformować, że związaliśmy się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, piłkarzem reprezentacji Polski. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”. Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. My także podążamy tą drogą. Wchodząc w nowy segment rynku, jakim jest odzież typu streetwear/casual nasza marka otwiera się na klienta indywidualnego. Do tej pory nasza oferta była kierowana wyłącznie do klubów, akademii i szkółek piłkarskich. Wkrótce wchodzimy także w segment obuwia typu sneakers. Z nową linią produktów ZINA stanie się bardziej widoczna i dostępna dla ludzi. Pojawimy się w wielu sklepach partnerskich i sieciach handlowych w całej Polsce – twierdzi Jakub Karpiński z ZINA.
TG 11 to linia odzieżowa typu casual oraz streetwear, stanowiąca odpowiedź na zmieniające się trendy w środowisku piłkarskim. Jak twierdzi zarząd ZINA, coraz więcej osób grających w piłkę i trenujących na co dzień w klubach, chce ubierać się w dobrą markową odzież również poza boiskiem. Wielu z nich chce pozostać wiernych jednej marce, gdyż dobrze się w niej czuje oraz identyfikuje z jej wartościami. W skład nowej kolekcji wchodzą: T-shirty, koszulki Polo, bluzy, oraz spodnie.
- Cieszę się z możliwości współpracy z uznaną polską firmą. Nasz wspólne wysiłki i dotychczasowe doświadczenia poskutkowały wydaniem kolekcji pod nazwą TG11. Zależało nam, aby stworzyć na tyle uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design. W przyszłości będziemy poszerzać asortyment produktów pod znakiem TG11 – powiedział Kamil Grosicki, reprezentant Polski w piłce nożnej oraz ambasador marki ZINA.
Nowa kolekcja casualowa od ZINA dostępna jest w sklepie internetowym oraz w sieci sklepów partnerskich (oficjalni dystrybutorzy marki). Firma podejmuje starania w celu rozbudowy swojej siatki dystrybucyjnej dla nowej linii produktów. W tym celu poszukuje kolejnych partnerów - zarówno wśród specjalistycznych sklepów ze sprzętem sportowym, jak i dużych sieci handlowych.
Współpracy z Kamilem Grosickim towarzyszyć będzie kampania marketingowa realizowana przede wszystkim w Internecie. Duży nacisk kładziony będzie na media społecznościowe, które są głównym źródłem informacji oraz inspiracji dla młodych ludzi. Ponadto, w ramach podpisanej umowy, Kamil Grosicki zostanie ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP - Klubowe Mistrzostwa Polski.
Kolekcja na Euro 2020
Z myślą o przyszłorocznych mistrzostwach Europy firma ZINA wyprodukowała kolekcję gadżetów dla kibiców sygnowanych podpisem Kamila Grosickiego, składającą się z: koszulek, spodenek, getrów, piłek i rękawic. To nie pierwszy taki projekt firmy. Marka wyprodukowała kolekcję dla kibiców na Mundial w 2018 roku oraz Euro 2016, a partnerami handlowymi ówczesnych linii były sieci Rossmann i Go-sport.
Obecnie marka poszukuje dużej sieci handlowej, która będzie wyłącznym dystrybutorem dla całej linii Euro 2020.
Ambitne plany na przyszłość
Współpraca z Kamilem Grosickim ma być kołem zamachowym dla marki ZINA, które wyniesie firmę na jeszcze wyższy poziom. Plany są ambitne. Poza kolekcją casual/streetwear, już wkrótce powstanie linia specjalistycznych produktów piłkarskich. W proces ich projektowania i tworzenia zaangażował się Ambasador marki, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę wyniesione z boisk. W ofercie ZINA pojawią się między innymi: odzież meczowa i treningowa, torby, plecaki, akcesoria treningowe oraz piłki dla zawodników na każdym poziomie rozgrywkowym. Znajdą się one w katalogu produktowym na lata 2020-2022. W dłuższym czasie planowane jest wprowadzenie do oferty obuwia sportowego, a także butów piłkarskich TG11 – zarówno na trawiaste, sztuczne jak i halowe nawierzchnie.
– Katalog „Team” na lata 2020-2022 będzie przełomowym w naszej historii. Wchodzimy na rynek z innowacyjnymi produktami, które wywołają sporo pozytywnego zamieszania wśród zawodników i trenerów. Systematycznie, krok po kroku, budujemy naszą pozycję rynkową. Pozyskanie do współpracy Kamila Grosickiego to ważny etap naszej strategii. Tożsamość naszej marki zawarta jest w sloganie JUST FOR FOOTBALL. Koncentrujemy się na piłce nożnej, dostarczając klubom oraz wszystkim miłośnikom futbolu produkty, spełniające oczekiwania profesjonalnych piłkarzy. W najbliższych latach chcemy intensywnie umacniać naszą pozycję rynkową, podpisując strategiczne kontrakty z topowymi klubami piłkarskimi w Polsce i Czechach, a także rozbudowywać gamę produktów typu streetwear/casual, pojawiając się w setkach sklepów sportowych w Polsce. Uważamy, że firma o polskich korzeniach i kapitale, doceniona przez miliony osób, ma realne szanse stać się w przyszłości partnerem technicznym Biało-Czerwonych, co jest naszym długofalowym celem – dodał Jakub Karpiński.
Źródło: ZINA