logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zina łączy siły z Kamilem Grosickim

  PR 02.09.2019, przeczytano 956 razy
ilustracjastrzałka

Zina, polska marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów piłkarskich, ma ambitne plany rozwoju.  Właśnie związała się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, wydając na początek linię odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach marki jest również kolekcja Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zina-laczy-sily-z-kamilem-grosickim,383798,artykul.html

- Miło nam poinformować, że związaliśmy się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, piłkarzem reprezentacji Polski. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”. Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko  w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. My także podążamy tą drogą. Wchodząc w nowy segment rynku, jakim jest odzież typu streetwear/casual nasza marka otwiera się na klienta indywidualnego. Do tej pory nasza oferta była kierowana wyłącznie do klubów, akademii i szkółek piłkarskich. Wkrótce wchodzimy także w segment obuwia typu sneakers. Z nową linią produktów ZINA stanie się bardziej widoczna i dostępna dla ludzi. Pojawimy się w wielu sklepach partnerskich i sieciach handlowych w całej Polsce  – twierdzi Jakub Karpiński z ZINA.

TG 11 to linia odzieżowa typu casual oraz streetwear, stanowiąca odpowiedź na zmieniające się trendy w środowisku piłkarskim. Jak twierdzi zarząd ZINA, coraz więcej osób grających w piłkę i trenujących na co dzień w klubach, chce ubierać się w dobrą markową odzież również poza boiskiem. Wielu z nich chce pozostać wiernych jednej marce, gdyż dobrze się w niej czuje oraz identyfikuje z jej wartościami. W skład nowej kolekcji wchodzą: T-shirty, koszulki Polo, bluzy, oraz spodnie.

- Cieszę się z możliwości współpracy z uznaną polską firmą. Nasz wspólne wysiłki i dotychczasowe doświadczenia poskutkowały wydaniem kolekcji pod nazwą TG11. Zależało nam, aby stworzyć na tyle uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które  przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design. W przyszłości będziemy poszerzać asortyment produktów pod znakiem TG11 – powiedział Kamil Grosicki, reprezentant Polski w piłce nożnej oraz ambasador marki ZINA.

Nowa kolekcja casualowa od ZINA dostępna jest w sklepie internetowym oraz w sieci sklepów partnerskich (oficjalni dystrybutorzy marki). Firma podejmuje starania w celu rozbudowy swojej siatki dystrybucyjnej dla nowej linii produktów. W tym celu poszukuje kolejnych partnerów - zarówno wśród specjalistycznych sklepów ze sprzętem sportowym, jak i dużych sieci handlowych.

Współpracy z Kamilem Grosickim towarzyszyć będzie kampania marketingowa realizowana przede wszystkim w Internecie. Duży nacisk kładziony będzie na media społecznościowe, które są głównym źródłem informacji oraz inspiracji dla młodych ludzi. Ponadto, w ramach podpisanej umowy, Kamil Grosicki zostanie ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP - Klubowe Mistrzostwa Polski.

Kolekcja na Euro 2020

Z myślą o przyszłorocznych mistrzostwach Europy firma ZINA wyprodukowała kolekcję gadżetów dla kibiców sygnowanych podpisem Kamila Grosickiego, składającą się z: koszulek, spodenek, getrów, piłek i rękawic. To nie pierwszy taki projekt firmy. Marka wyprodukowała kolekcję dla kibiców na Mundial w 2018 roku oraz Euro 2016, a partnerami handlowymi ówczesnych linii były sieci Rossmann i Go-sport.

Obecnie marka poszukuje dużej sieci handlowej, która będzie wyłącznym dystrybutorem dla całej linii Euro 2020.

Ambitne plany na przyszłość

Współpraca z Kamilem Grosickim ma być kołem zamachowym dla marki ZINA, które wyniesie firmę na jeszcze wyższy poziom. Plany są ambitne. Poza kolekcją casual/streetwear, już wkrótce powstanie linia specjalistycznych produktów piłkarskich. W proces ich projektowania i tworzenia zaangażował się Ambasador marki, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę wyniesione z boisk. W ofercie ZINA pojawią się między innymi: odzież meczowa i treningowa, torby, plecaki, akcesoria treningowe oraz piłki dla zawodników na każdym poziomie rozgrywkowym. Znajdą się one w katalogu produktowym na lata 2020-2022. W dłuższym czasie planowane jest wprowadzenie do oferty obuwia sportowego, a także butów piłkarskich TG11 – zarówno na trawiaste, sztuczne jak i halowe nawierzchnie.

–  Katalog „Team” na lata 2020-2022 będzie przełomowym w naszej historii. Wchodzimy na rynek z innowacyjnymi produktami, które wywołają sporo pozytywnego zamieszania wśród zawodników i trenerów. Systematycznie, krok po kroku, budujemy naszą pozycję rynkową. Pozyskanie do współpracy Kamila Grosickiego to ważny etap naszej strategii. Tożsamość naszej marki zawarta jest w sloganie JUST FOR FOOTBALL. Koncentrujemy się na piłce nożnej, dostarczając klubom oraz wszystkim miłośnikom futbolu produkty, spełniające oczekiwania profesjonalnych piłkarzy. W najbliższych latach chcemy intensywnie umacniać naszą pozycję rynkową, podpisując strategiczne kontrakty z topowymi klubami piłkarskimi w Polsce i Czechach, a także rozbudowywać gamę produktów typu streetwear/casual, pojawiając się w setkach sklepów sportowych w Polsce.  Uważamy, że firma o polskich korzeniach i kapitale, doceniona przez miliony osób, ma realne szanse stać się w przyszłości partnerem technicznym Biało-Czerwonych,  co jest naszym długofalowym celem – dodał Jakub Karpiński.

Źródło: ZINA

www.zina.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764