logo
KSIĄŻKI
Polska reklama i poligrafiaKSIĄŻKI

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Autor: Ślifirska Aleksandra


data wydania: 2014
liczba stron: 200
wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: miękka

książka drukowana: dostępna w onepress
39.67 zł
Do koszyka
cena katalogowa: 49.00 zł
Tytuł w ofercie księgarni onepress w dziale: Public Relations,
Informacje:

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy.

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:

 

  • Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,
  • Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES,
  • Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
  • Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,
  • Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
  • Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,
  • Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
  • Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN,
  • Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,
  • Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
  • Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.

 

Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Książka otrzymała Nagrodę Czytelników dla polskiego autora konkursu Książka dla trenera!




Na stronach działu "Książki" prezentowane są informacje promocyjne pochodzące od niezależnych od Signs.pl, zewnętrznych dostawców, które nie są wiążące prawnie. Informacje te, w szczególności ceny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawa. Ceny, dostępność oraz specyfikacja produktów mogą ulegać zmianom. Signs.pl nie jest stroną w transakcjach związanych z prezentowanymi tu produktami. Użycie przycisku "Do koszyka" powoduje przeniesienie użytkownika na stronę dostawcy, gdzie może on zapoznać się z wiążącą prawnie ofertą handlową oraz zawrzeć z dostawcą umowę kupna sprzedaży. Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieaktualne, nieścisłe lub niepełne dane prezentowane w tym dziale.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764