logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kwiecień 2020 najlepszym miesiącem w historii Kino Polska Muzyka

  PR 06.05.2020, przeczytano 498 razy

Kwiecień 2020 roku był najlepszym miesiącem w historii nadawania Kino Polska Muzyka. W omawianym miesiącu kanał osiągnął 0,21% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), ustępując jedynie kanałom muzycznym nadawanym naziemnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kwiecien-2020-najlepszym-miesiacem-w-historii-kino-polska-muzyka,386899,artykul.html

Z kolei wśród widowni kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie Kino Polska Muzyka osiągnął w kwietniu 2020 udział na poziomie 0,30% (SHR%, All Cab-Sat 16-49), co czyni go liderem zestawienia.

Hitami programowymi Kino Polska Muzyka są m.in. programy: Nastrojowe, Kultowe przeboje oraz Kochamy lata 90! (AMR, All 16-49).

Dyrektorką programową Kino Polska Muzyka jest Marzena Mikłaszewicz.

Źródło: Kino Polska TV SA.

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Audience Measurement; wszystkie dane live.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764