logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Label Innovations: Co mówi Twoje opakowanie?

   21.02.2017, przeczytano 1163 razy
ilustracjastrzałka

Etykiety.pl Etigraf wraz z firmą Targi w Krakowie, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations: CO MÓWI TWOJE OPAKOWANIE? Nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/label-innovations%3A-co-mowi-twoje-opakowanie,31531,artykul.html

Tylko 4 kwietnia 2017 r na Label Innovations nauczysz się dobrego podejścia do budowania silnej marki. Damy Ci narzędzia i inspirację, które pomogą Ci stworzyć to, co pragniesz – marki, która podbije rynek. Nie może cię tam zabraknąć! To jedyna konferencja szkoleniowa o takim charakterze w tym roku!

Prelekcje szkoleniowe, oprócz Pawła Tkaczyka i dr Moniki Górskiej poprowadzą m. in.: dr Małgorzata Majcher, Marcin Penconek, dr Renata Nestorowicz, Maciej Szaroleta.

Konferencja ma charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. Poprzez udział w konferencji, uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie:
- analizy i oceny potrzeb konsumenckich,
- analizy i oceny trendów rynkowych,
- budowania silnych marek,
- budowania właściwej ścieżki komunikacji z konsumentem,
- konstrukcji wyróżników marki z wykorzystaniem grywalizacji i storytellingu.

  • Czas: 4 kwietnia 2017 (wtorek) w godzinach 10:00 – 17:00
  • Miejsce: targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C


Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz bilety24.pl
Przedsprzedaż biletów w cenach promocyjnych zostanie zakończona w dniu 3 marca 2017.

Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; niespodziankę od organizatorów oraz catering kawowy i obiadowy.

Konferencja jest skierowana do:

  • właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
  • Brand Managerów,
  • Product Managerów,
  • pracowników działów marketingu różnego szczebla,
  • szefów sprzedaży i zakupów.


Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, strategii marketingowych, oraz badań rynku, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.

Harmonogram konferencji Label Innovations:

10:00 – 10:58 rejestracja i kawa na otwarcie       

10:58 - 11:00 otwarcie       

11:00 - 11:45 Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal
      
11:45 - 12:15 Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe       

12:15 - 13:00 Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu       

13:00 - 13:40 przerwa obiadowa       

13:40 - 14:10 Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing       

14:10 -14:35 Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf       

14:35 - 14:55 przerwa kawowa       

14:55 - 15:15 Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf       

15:15 - 16:00 Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA       

16:00 - 16:45 Storytelling w budowaniu wartościowej marki - Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego       

16:45 - 17:00 Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf


Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Targi w Krakowie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

100 lat innowacyjności firmy Nilpeter
1 maja 2019 roku w swojej siedzibie w duńskim Slagelse firma Nilpeter, założona w 1919 roku w Kopenhadze przez dwóch przyjaciół, obchodziła okrągłą, setną rocznicę istnienia. Przedsiębiorstwo do dzisiaj pozostaje w rękach rodziny założycieli i obecnie jest zarządzane przez trzecie (w osobie Larsa Eriksena) oraz czwarte (w osobie Petera Eriksena) pokolenie...
W ramach transformacji cyfrowej Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) systematycznie rozszerza swoje cyfrowe modele biznesowe. W ramach tej strategii firma nabyła start-up Crispy Mountain GmbH z Moguncji w Niemczech, który oferuje Keyline, opartą na chmurze platformę zarządzania drukarnią. Współpraca z Crispy Mountain pozwoli zaoferować platformę...
Koenig & Bauer o cyfrowej transformacji oraz usługach Connected Services (2/3)
W dniach 16. i 17. maja pod hasłem „Koenig & Bauer 4.0 – druk akcydensowy & Connected Services“ firma Koenig & Bauer zaprezentowała specjalistom akcydensowym z całego świata swoją ofertę z zakresu transformacji cyfrowej oraz usług opartych o zbieranie danych.
Polski oddział Sun Chemical po raz kolejny już wziął udział w Forum Fleksograficznym, zorganizowanym przez Polską Izbę Fleksografów (PIF). Kolejny raz był platynowym sponsorem wydarzenia, jakie miało miejsce we Wrocławiu w dniach 3-4 czerwca. Podczas niego miała miejsce również prezentacja przedstawiciela Sun Chemical, dotycząca polityki zrównoważonego...
Ricoh Pro VC70000 w Melter
Melter, jedna z firm w branży Direct mail w Niemczech, zdecydowała się na rozszerzenie swojego parku maszynowego o najnowszy atramentowy system produkcyjny na papier ciągły Ricoh Pro VC70000. Firma posiada już dwa cyfrowe systemy produkcyjne Ricoh Pro C9200.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764