logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lego Hidden Side - zabawa w rozszerzonej rzeczywistości

  PR 14.02.2019, przeczytano 1780 razy
ilustracjastrzałka

LEGO HIDDEN SIDE to pionierskie rozwiązanie wprowadzone przez Grupę LEGO, które otwiera przed dziećmi zupełnie nowe doświadczenia, łączące zabawę fizycznymi zestawami LEGO i w rozszerzonej rzeczywistości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lego-hidden-side---zabawa-w-rozszerzonej-rzeczywistosci,381248,artykul.html

Grupa LEGO pokazała swój nowatorski produkt - serię LEGO HIDDEN SIDE - grę fabularną, która w pełni integruje rozszerzoną rzeczywistość (AR) z fizyczną zabawą klockami LEGO i pozwala dzieciom na odkrycie nowego świata interaktywnej zabawy.

Zadaniem dzieci jest odmienienie nawiedzonego świata, eliminując po kolei duchy. W zabawie wykorzystują osiem konstrukcyjnych, niezwykle funkcjonalnych i pełnych niespodzianek, „nawiedzonych” zestawów LEGO HIDDEN SIDE. Podczas zabawy dzieci mogą budować rozmaite konstrukcje z fizycznych klocków i wcielać się w postaci z dowolnej tematyki świata LEGO, a aktywacja aplikacji AR ożywia modele, ujawniając tym samym ukryty świat interaktywnych wyzwań i zagadek, które trzeba rozwiązać. Połączenie tych dwóch światów sprawia, że zabawa staje się jeszcze bardziej fascynująca, twórcza i rozwijająca dziecięcą wyobraźnię i umiejętności.

- Lata doświadczeń w pionierskim łączeniu najnowszych technologii i fizycznej zabawy nauczyły nas, że dzieci oczekują ekscytujących doświadczeń, łączących w płynny sposób świat fizyczny i cyfrowy - mówi Tom Donaldson, senior wiceprezes Creative Play Lab w Grupie LEGO. I dodaje: - Skupiamy się przede wszystkim na realnym budowaniu, ale AR oferuje możliwość wzbogacenia fizycznej zabawy z klockami LEGO o nowe elementy akcji. Przełamujemy tradycyjną formę AR, która stawia na pierwszym miejscu doświadczenia związane z grą, aby stworzyć zupełnie nową formę zabawy, gdzie fizyczny świat oddziałuje na warstwę AR, a nie odwrotnie.

ilustracjastrzałka

Podstawowe doświadczenia konstrukcyjne z LEGO

Zestawy konstrukcyjne LEGO HIDDEN SIDE zapewniają dzieciom wszystko, co uwielbiają i czego oczekują od LEGO - wyzwania konstrukcyjne, bogate w detale i funkcjonalne modele oraz minifigurki bohaterów osadzone w świecie pełnym przygód. W innowacyjnej serii każdy z modeli można zbudować tak, jak wygląda za dnia - szkołę, autobus czy cmentarz – a następnie dokonać transformacji i sprawić, aby stał się on swoją „nawiedzoną” wersją. Zestawy są przeznaczone dla dzieci od 7 lat.

ilustracjastrzałka

Naprawdę rozszerzona zabawa

Aplikacja pozwala dzieciom na zabawę z perspektywy jednego z dwóch bohaterów: Jacka lub Parker, którzy przemierzają swoje rodzinne miasto Newbury, jednocześnie rozwiązując paranormalne zagadki, skryte pod powierzchnią zwykłego otoczenia. Można je dostrzec jedynie używając telefonu. Celem gry jest zachęcenie dzieci do zintegrowanej zabawy, w której główną rolę odgrywają klocki LEGO oraz urządzenie mobilne, a poprzez to do odkrywania wielu różnorodnych elementów i „nawiedzonych punktów”, w których odnajdują ukryte wirtualne duchy. Dzięki aplikacji AR mogą je schwytać i stoczyć walkę, aby duchy przestały nawiedzać wybrane miejsce. Liczne scenariusze zapewniają niezwykle dynamiczną rozgrywkę, która wymaga od dzieci obecności w każdym ze światów. Po uruchomieniu aplikacji losowo pojawiają się nowe duchy i wyzwania, a doświadczenia dziecka zmieniają się za każdym razem, gdy rozpocznie zabawę.

ilustracjastrzałka

- Projektując LEGO HIDDEN SIDE, stworzyliśmy niezwykle wciągające, wzajemnie zależne i nieznane dotąd wrażenia z dwóch światów. Fizyczna zabawa wpływa na warstwę AR, podczas gdy zabawa AR odkrywa przed użytkownikami nowe elementy w prawdziwych modelach - dodaje Tom Donaldson.

Aplikacja składa się również z kilku krótkich gier cyfrowych, w które dzieci mogą grać niezależnie od zestawów.

Donaldson komentuje: - Wykorzystujemy najlepsze elementy gier mobilnych, aby zachować świeżość, która zachęci dzieci do powrotu do ich ulubionych zestawów LEGO i sprawdzenia, co uległo zmianie. Dzięki przemyślanej integracji świata LEGO oraz technologii AR możemy zapewnić prawdziwie innowacyjne wrażenia z zabawy, które staje się płynna, i dzięki temu dzieci stale odkrywają nieznane dotychczas możliwości i nowe rodzaje zabawy w świecie realnym i wirtualnym.

ilustracjastrzałka

LEGO HIDDEN SIDE będzie dostępne na całym świecie pod koniec lata 2019 roku. Ceny zestawów mieszczą się w przedziale od od 89,99 PLN do 549,99 PLN. Aplikację The LEGO HIDDEN SIDE będzie można pobrać bezpłatnie z App Store oraz Google Play.

Źródło: Grupa LEGO

www.lego.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764