Dzięki chipsom Lay’s oglądanie meczów jest lepsze. A co byście powiedzieli na wspólne kibicowanie z przyjaciółmi i siedmiokrotnym zdobywca Złotej Piłki, Lionelem Messim? Czterokrotny zwycięzca Ligi Mistrzów UEFA i Mistrz Świata FIFA 2022 wynosi platformę komunikacyjną marki „No Lay’s, No Game” („Nie ma meczu bez chipsów Lay's”) na zupełnie nowy poziom występując w nowej pełnej wrażeń i ekscytującej reklamie pod tytułem „Messi Visits” („Wizyta Messiego”) i pojawiając się na limitowanej edycji opakowania chipsów Lay’s, która towarzyszy tej kampanii celebrującej Ligę Mistrzów.
Specjalne edycje opakowań z legendami futbolu, takimi jak Messi, wskazują na kluczowe elementy, które sprawiają, że Liga Mistrzów UEFA jest jednym z najbardziej ekscytujących wydarzeń sportowych na Ziemi: wspaniali sportowcy, pełni pasji kibice i globalna widownia. Limitowana edycja opakowań odzwierciedla dynamikę, jaką sportowcy wnoszą do tej pięknej gry. Paczki będą dostępne w Stanach Zjednoczonych, RPA, Polsce i w innych krajach przez cały czas trwania obecnego sezonu Ligi Mistrzów UEFA aż do czerwca 2023 r.
Reklama telewizyjna „Wizyta Messiego" z udziałem Messiego jest już dostępna do obejrzenia
W nowym spocie Messi pojawia się jako niespodziewany gość w pewnym domu. Wszyscy szykują się właśnie do oglądania meczu Ligi Mistrzów. Jednak wydarzenia przybierają dramatyczny obrót, kiedy legendarny piłkarz zadaje pytanie „a gdzie są Lays’y?” Obejrzyj klip i zobacz, w jaki sposób kibice i jeden futrzasty przyjaciel reagują na poszukiwanie ulubionej przekąski przez gwiazdę piłki.
Emocje i humor sięgają zenitu dzięki przezabawnemu podkładowi muzycznemu — w tle gra specjalnie napisany do spotu utwór „No Lay’s, No Game” Erica Howarda Carmena będący parodią piosenki „All By Myself”.
- Jeśli jesteś dobrze przygotowany, masz większe szanse zagrać najlepiej jako potrafisz. To samo dotyczy wszystkich kibiców, którzy uwielbiają oglądać piłkę nożną, spotykają się z przyjaciółmi i wspólnie chrupią chipsy Lay's. O tym właśnie z odrobiną humoru opowiada nowa reklama Lay’sów. Dzień meczu bez Lay’sów to nie to samo! "Nie ma meczu bez chipsów Lay’s" – powiedział Messi.
Wypowiadając się na temat platformy komunikacyjnej „No Lay’s No Game” zawierającej nowe treści „Wizyta Messiego” i limitowane opakowania, wiceprezes ds. marketingu globalnych marek żywnościowych firmy PepsiCo, Ciara Dilley powiedziała: - Trudno sobie wyobrazić oglądanie piłki nożnej bez chipsów Lay’s, a jeszcze trudniej to, że Messi mógłby kiedykolwiek zostać pominięty w dyskusji o najlepszym piłkarzu wszech czasów. Dlatego Lionel jest doskonałym partnerem dla kampanii >>Nie ma meczu bez chipsów Lay’s<< i dlatego mamy go w swoim zespole od wielu lat. To ikona tego sportu i z jego pomocą, ruch >>Nie ma meczu bez chipsów Lay’s<< zjednoczy fanów wokół dzielenia się paczką chipsów Lay’s.
„Wizyta Messiego” to najnowszy przystanek w kampanii >>Nie ma meczu bez chipsów Lay’s<< realizowanej w tym sezonie. Przy pomocy tej platformy komunikacyjnej najpopularniejsza marka chipsów na świecie celebruje całą dekadę partnerstwa z Ligą Mistrzów UEFA. Kampania ruszyła 21 lutego wraz z premierą krótkiego klipu pod tytułem „Thierry Visits” („Wizyta Thierry’ego”), w której wziął udział inny legendarny piłkarz, Thierry Henry. Henry i Messi grali razem w zespole FC Barcelony, gdy ich drużyna w 2009 r sięgała po puchar Ligi Mistrzów UEFA.
Przez resztę sezonu 2022-2023 piłkarskiej Ligi Mistrzów mężczyzn i kobiet, kibice mogą spodziewać się kolejnych ekscytujących i niespodziewanych chwil w związku z kampanią „Nie ma meczu bez chipsów Lay’s”. Będą kolejne niespodzianki z udziałem supergwiazd futbolu, angażujące treści cyfrowe i nowe boiska na całym świecie. Nigdy nie wiesz, kto może zadzwonić do twoich drzwi i zapytać, czy masz Lay’sy.
Lay’s i Lionel Messi wspólnie świętują kampanię „Nie ma meczu bez chipsów Lay’s” pokazując fanom, że oglądanie piłki nożnej bez chipsów Lay’s jest nie do pomyślenia. Nie zapomnij o śledzeniu profilu Lay's Football na Instagramie aby docierały do ciebie wszystkie informacje na temat partnerstw związanych z Ligą Mistrzów UEFA i Ligą Mistrzów Kobiet UEFA oraz najnowsze wiadomości na temat kampanii „Nie ma meczu bez chipsów Lay’s”. Więcej informacji o turnieju na stronie UEFA.com.
Źródło: PepsiCo