logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo Polski: głosowanie przedłużone. Będą debaty i kampania edukacyjna

  PR 30.10.2014, przeczytano 1445 razy
ilustracja

W związku z dużym zainteresowaniem opinii publicznej oraz mediów inicjatywą społeczną logo promocyjne Polski organizatorzy – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP - postanowili przedłużyć wybory do 14 grudnia. Równocześnie zapowiadają dalsze prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz konsultacji społecznych dotyczących budowania i identyfikacji Marki Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-polski%3A-glosowanie-przedluzone.-beda-debaty-i-kampania-edukacyjna,23070,artykul.html

Na stronie www.logodlapolski.pl zagłosowało już ponad 165 000 Polaków. Widzimy, że zorganizowana przez polskie środowisko przedsiębiorców akcja cieszy się dużym zainteresowaniem, ale także wzbudza emocje, a nawet kontrowersje. Ostatnie 14 dni pokazało jak ważna jest debata publiczna nad ujednoliceniem identyfikacji wizualnej kraju i rozpoczęciem procesu budowania pozytywnego wizerunku Polski za granicą. Dodatkowy czas głosownia przeznaczymy na działania edukacyjno-informacyjne i konsultacje społeczne – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SKM SAR.

Organizatorzy planują szereg wydarzeń i debat, które mają odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania dotyczące brandu Polska i logo promocyjnego Polski. Debaty będą miały charakter społeczny i otwarty – celem ich będzie prezentacja różnych punktów widzenia na samą konieczność ujednoliconej promocji Polski poza granicami kraju. Prowadzona kampania informacyjna będzie się koncentrować wokół najbardziej poruszających opinię społeczną kwestii:

  • Logo promocyjne a godło (czy godło może być/jest logiem państwa?);
  • Potrzeba (lub jej brak) posiadania przez Polskę logo promocyjnego;
  • Współczesność a branding narodowy;
  • Twórcze Napięcie (Creative Tenision) i sprężyna jako pozytywna idea wyrażająca energię Polaków, polskich przedsiębiorców i całego kraju.


Projekt wystartował tak na dobrą sprawę 10 lat temu, kiedy Wally Olins opracował ideę Creative Tension. Obecne wybory to finał prac trwający przez ponad dekadę. Zdajemy sobie sprawę, że temat budowania marki Polska jest skomplikowany nawet dla specjalistów od brandingu. Patrząc na skalę projektu, emocje i setki tysięcy zaangażowanych Polaków uznaliśmy, że jedyną słuszną decyzją będzie wydłużenie czasu wyborów. Pozwoli to większej grupie Polaków wypowiedzieć się na temat projektu i trzech propozycji. Dodatkowo, ten czas da szansę na debatę społeczną i pełniejsze zrozumienie historii projektu i korzyści jakie wiążą się z wdrożeniem ujednoliconej, nowoczesnej identyfikacji wizualnej dla polskich produktów i usług – powiedział Marek Kłoczko, Dyrektor Generalny KIG.

Od rozpoczęcia głosowania (14 października) na jeden z trzech wariantów propozycji logo nawiązujących do sprężyny oraz stworzonych w oparciu o ideę Creative Tension zagłosowało już ponad 164 000 osób. W tym czasie na oficjalnym fanpage'u (1548 fanów) pojawiło się 3379 komentarzy i 217 komentarzy zawierających odnośnik do materiałów z serwisu YouTube. Ponadto, na Twitterze pojawiło się 1209 publikacji bezpośrednio związanych z akcją logo promocyjne Polski. Na Facebooku Internauci zamieścili 19 672 wzmianki dotyczących logo promocyjnego Polski. W pozostałych miejscach w Internecie pojawiło się około 6 500 wzmianek.

Źródło: SKM SAR

www.logodlapolski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czyli zagłosowało niewiele, znacznie więcej osób ogląda z zapartym tchem rolników i synusi szukających żon. Poza tym - nie ma się co chwalić ilością komentarzy na F, bo trudno się tam doszukać oklasków.

avatar użytkownika
,

Dlatego właśnie ciemny lud będzie edukowany.  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764