logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie

  PR 29.07.2021, przeczytano 364 razy
ilustracjastrzałka

Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lokalna-eko-inicjatywa-ams-na-start-oferty-digital-indoor-w-sadyba-best-mall-w-warszawie,392446,artykul.html

Pracownicy AMS w ramach specjalnej akcji nie tylko posprzątali otoczenie rezerwatu przy Jeziorku Czerniakowskim, ale także poznali historię okolicy - teraz przybliżają to wyjątkowe miejsce w materiale prezentowanym na cyfrowych nośnikach w centrum handlowym Sadyba Best Mall.

- Chcieliśmy w szczególny­ sposób zaakcentować uruchomienie systemu Digital Indoor na warszawskiej Sadybie i przy okazji wesprzeć lokalną społeczność i otoczenie - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS – Odwiedzającym centrum Sadyba Best Mall przybliżamy historię miejsca na cyfrowych nośnikach w ramach naszego autorskiego kontentu, w ciekawej, angażującej i przyciągającej uwagę formie - dodaje.

Na mocy podpisanych umów w czerwcu br. AMS stał się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w centrach handlowych Klépierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską, Rybnik i Sosnowiec. Tym samym AMS umocnił pozycję lidera, oferując klientom największą na rynku ofertę nośników Digital Indoor o wystandaryzowanym formacie 65”.

Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Dzięki wielkości nośników i usytuowaniu ich przy wejściach do centrum handlowego i w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, a najwyższa jakość i ciekawe treści przyciągają ich uwagę. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo – informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4000 punktów styku: na przystankach – dzięki nośnikom Digital Citylight, przy kluczowych skrzyżowaniach poprzez Digital Cityscreeny, w galeriach handlowych poprzez nośniki Digital Indoor i Digital Indoorscreen oraz podczas korzystania z bankomatów i oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Źródło: AMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764