logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lotos rusza z nową kampanią wizerunkową

  PR 31.08.2017, przeczytano 764 razy
ilustracjastrzałka

LOTOS rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową z hasłem „NAJ nie bierze się znikąd”. Posługując się analogią do sportu, marka opowiada o konieczności nieustannego polepszania swoich produktów i usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lotos-rusza-z-nowa-kampania-wizerunkowa,33573,artykul.html

W kampanii biorą udział najbardziej popularne gwiazdy sportu, z którymi współpracuje LOTOS: piłkarze reprezentacji Polski oraz rajdowy kierowca Kajetan Kajetanowicz – wielokrotny mistrz Polski i Europy.

Nowa reklama to najbardziej zaawansowany post-produkcyjnie film marketingowy o marce LOTOS. Został nakręcony przy użyciu specjalnej technologii filmowania, dającej poczucie zatrzymanej w ruchu akcji (ang. freeze). Ponadto realizacja wymagała zaangażowania ekipy kaskaderskiej. Narratorem, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularno-naukowy Sonda w Telewizji Polskiej.

Jest to druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej wiele obszarów działalności Grupy Kapitałowej LOTOS, która wystartowała w czerwcu. Rozpoczęła ona cykl działań z obszaru komunikacji marketingowej, które pokazują LOTOS w procesie dążenia do doskonałości oraz osiągania konkretnych celów. To dzięki temu gdańska rafineria jest pozycjonowana jako najnowocześniejsza w Europie, a jej produkty zyskują miano najwyższej jakości.

– Kampanią „NAJ nie bierze się znikąd” staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką LOTOS; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw. – tłumaczy Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.

Kampania obejmuje telewizję oraz działania w Internecie. Prezentacja nowej reklamy będzie miała 1 września.

Oprócz tego LOTOS prezentuje również 2 materiały typu making of.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764