logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Glazik nowym szefem redakcji żużlowej Canal+ Polska

  PR 18.11.2022, przeczytano 171 razy
ilustracja

Maciej Glazik objął stanowisko szefa redakcji żużlowej CANAL+ Polska. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Majewskiego, który zakończył współpracę z CANAL+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maciej-glazik-nowym-szefem-redakcji-zuzlowej-canal%2B-polska,398027,artykul.html

Maciej Glazik współpracuje z CANAL+ Polska od 2014 roku. Odpowiadał m.in. za przygotowanie i realizację setek transmisji – najważniejszych meczów PGE Ekstraligi, magazynów, turniejów Speedway Grand Prix, finałów Indywidualnych Mistrzostw Polski oraz Gali PGE Ekstraligi. Blisko współpracował również z zespołem dziennikarskim i realizacyjnym podczas wydarzeń na żywo.

Jako nowy szef redakcji żużlowej Maciej Glazik będzie  zarządzał pracą całego zespołu żużlowego, w tym pełnił nadzór nad pracą redakcji żużlowej od strony merytorycznej.

- Maciek kocha żużel i ma ogromne doświadczenie związane z realizacją telewizyjną najważniejszych wydarzeń. Przez lata pracował blisko z całym zespołem, który podobnie jak partnerzy zewnętrzni ceni sobie współpracę z nim przy wielu redakcyjnych projektach. Maciek ma też mnóstwo pomysłów na rozwój działu. Wierzę, że pod jego kierownictwem zespół rozwinie się zarówno pod względem dziennikarskim, jak i sposobu pokazywania żużla - dyscypliny tak kochanej przez Polaków. Liczę również, że zacieśni współpracę z naszymi partnerami biznesowymi i całym środowiskiem żużlowym. - Michał Kołodziejczyk, dyrektor redakcji sportowej CANAL+ Polska

- Bardzo dziękuje moim przełożonym za zaufanie i powierzenie tej pasjonującej misji. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt oraz zobowiązanie wobec naszych widzów. Razem z zespołem ruszamy z pracą nad nowymi formatami oraz udoskonaleniem dotychczasowych. Dla redakcji sezon 2023 rozpoczyna się już dziś. - Maciej Glazik, szef redakcji żużlowej CANAL+ Polska.

CANAL+ Polska posiada prawa do transmisji najlepszej żużlowej ligi świata – PGE Ekstraligi, jej bezpośredniego zaplecza – eWinner 1. Ligi żużlowej, a od 2022 roku także zmagań w ramach 2. Ligi. W każdym ligowym tygodniu kibice mogą oglądać na żywo 2 z 4 meczów Ekstraligi na antenie CANAL+ Sport 5, a wszystkie spotkania kolejki za pośrednictwem serwisu CANAL+ online. Ligowe mecze relacjonują najlepsi dziennikarze żużlowi w kraju, na czele z Tomaszem Dryłą, Maciejem Noskowiczem, Łukaszem Benzem i Michałem Łopacińskim. W gronie ekspertów żużlowych CANAL+ goszczą m.in. Tomasz Gollob, Marek Cieślak i Krzysztof Cegielski.

Oprócz rywalizacji o mistrzostwo PGE Ekstraligi, CANAL+ transmituje również zawody żużlowe z cyklu CANAL+ ONLINE Indywidualne Mistrzostwa Polski oraz PGE Indywidualne Międzynarodowe Mistrzostwa Ekstraligi im. Zenona Plecha.

CANAL+ Polska oprócz transmisji produkuje dla kibiców żużla dedykowane programy o tematyce żużlowej. Ligowe zmagania są zapowiadane są co czwartek w programie Speedway+. Cała kolejka podsumowywana jest natomiast w niedzielny wieczór w Magazynie PGE Ekstraligi.

Źródło: CANAL+ Polska

www.canalplus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ludmiła Lib przechodzi z Mindshare do Httpool
Ludmiła Lib dołączyła do zespołu Httpool, obejmując stanowisko SMB Lead Researcher w globalnych strukturach tej firmy. Ostatnio pracowała w Mindshare Polska, jako Research Manager. Httpool jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, takich jak m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Reddit czy...
W sobotę 18 marca 2023 roku kanał Boomerang w Polsce oraz CEE zmieni nazwę na Cartoonito. Działanie to jest częścią globalnej strategii Warner Bros. Discovery, która wprowadza nową markę dla przedszkolaków w regionie EMEA. Poza zmianą logo i kolorystyki, Cartoonito będzie miało również odświeżoną oprawę graficzną oraz premierowe produkcje –...
RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764