logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maffashion w podwójnej roli w kampanii Reserved

  PR 11.05.2018, przeczytano 1664 razy
ilustracjastrzałka

Maffashion  dyrektor kreatywną kampanii i modelką najnowszej festiwalowej kapsuły Desert Storm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maffashion-w-podwojnej-roli-w-kampanii-reserved,36462,artykul.html

Sezon festiwali oficjalnie rozpoczęty. Na równi z muzyką liczy się styl, osobowość i charakter. Gwiazdą kampanii  dedykowanej najnowszej kolekcji kapsułowej Reserved została ikona mody festiwalowej, jedna z najbardziej znanych w Polsce gwiazd mediów społecznościowych Julia Kuczyńska  publikująca  w sieci  swoje  działania  pod nickiem  Maffashion.  Jej styl jest doceniany i szeroko komentowany na całym świecie, świeży, zaskakujący i zawsze na czasie.

- To może nie być łatwe! - tak na gorąco komentowała swój udział w festiwalowym projekcie Reserved Julia.  Zadaniu sprostała  w stu procentach. - Stworzenie samodzielnie sesji do nowej kapsuły marki było dla mnie (NIE)małym wyzwaniem, odpowiedzialnością i ciekawym doświadczeniem. Jednak od początku wiedziałam, jaki efekt końcowy chcę uzyskać. Zebrałam 8 osobową ekipę i na lokalizację wybrałam malowniczą Majorkę. Dostałam szansę zaplanować wszystko po swojemu i podeszłam do tego z pełną odpowiedzialnością!

Pora zatem  zapakować plecak i śladami Maff ruszyć po modną  muzyczną przygodę.

Festiwalowa odsłona Reserved  obfituje w mocne kolorystyczne akcenty, wyraziste hasła i fasony podkreślające kobiecą siłę. Wśród wygodnych krojów inspirowanych street stylem i oryginalnymi strojami festiwalowej publiczności odnajdziemy zarówno oversize’owe komplety, jak i elementy body-con - elastyczne, przylegające do ciała. Futuryzm łączy się z nostalgią lat dziewięćdziesiątych, a sportowe elementy przełamywane są denimowymi szarpaniami i ozdobnym sznurowaniem.

Desert Storm”  Reserved przenosi w beztroski, wakacyjny czas, dając wytchnienie od szkolnych czy biurowych mundurków, łamiąc wszystkie zasady oficjalnego dress code’u. Ulubione przez blogerki  crop topy na ramiączkach lub z szerokimi kimonowymi rękawami, postrzępione szorty i kamizelki w dwóch odcieniach błękitu, srebrzyste, kosmiczne tkaniny i elementy pustynnego stroju militarnego tworzą spójną całość, idealną podczas najgorętszych muzycznie dni w roku. Ramy wyznacza nieduża, lecz starannie skomponowana paleta barw: przez odcień dojrzałych pomarańczy, klasyczną biel z kontrastowymi, czarnymi akcentami (w tym napisami na rękawach, nogawkach czy ściągaczach), po piaskowy beż i chłodne srebro. Liczą się duże powierzchnie koloru, które budują warstwowo całą sylwetkę. W festiwalowej garderobie nie może zabraknąć bluz z kapturem (tu w dwóch wersjach, jednokolorowej pomarańczowej i białej z kapturem w odcieniu srebra) i dżinsowych kurtek (w formie skróconej, sznurowanej na plecach, z ukośnie wszytymi przednimi kieszeniami). Wzór moro zyskuje nowy wizerunek, bardziej graficzny, z konsekwentnym z resztą kolekcji odcieniem oranżu i zabawnymi liniami wychodzącymi poza graficzne plamy. Całość wieńczą praktyczne akcesoria: miękka pikowana torba i plecak, uszyte ze srebrnej tkaniny oraz żartobliwe klapki z napisem „Jet Lag”.  Bez względu na strefy czasowe i przestrzenie najwyższy czas przygotować własna mapę festiwali.

Źródło: Reserved

www.reserved.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764