Magdalena Chybicka poszerza zakres odpowiedzialności w strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), obejmując stanowisko Operations Directora. Od lutego będzie nadzorować optymalizację procesów w obszarach: produkcji digital, projektów, a także komunikacji. Do tej pory związana była z agencją jako Production Director.
Chybicka pracuje w Brand New Galaxy (holdingu marketingowo-technologicznym, do którego należy Spacecamp) od 2018 roku. Swoją ścieżkę zawodową w tej grupie rozpoczynała w produkcji digital, jako Managing Director domu produkcyjnego 8.54. Wcześniej przez ponad osiem lat związana była z Saatchi&Saatchi IS. Początkowo działała w zespole social media, obsługując dziesiątki brandów z portfolio takich klientów, jak T-Mobile (Heyah, Era), Maspex (Tymbark, DecoMorreno) czy Wedel. Następnie jako Group Account Director koordynowała prace z zakresu digital m.in. dla marek Toyota, Microsoft czy PepsiCo. Od 2012 roku jako Business Director pracowała przede wszystkim dla marki Selgros.
- Spacecamp tworzą eksperci, których zaangażowanie w globalny rozwój agencji jest motorem jej szybkiego wzrostu i poszerzania kompetencji. Dynamiczne zmiany rynkowe i szybki przyrost klientów oraz pracowników, zrodziły potrzebę utworzenia stanowiska dyrektora operacyjnego. Magda doskonale zna nasze środowisko i strukturę, wobec czego jestem pewna, że fantastycznie odnajdzie się w nowej roli – komentuje Alicja Miłuńska, Managing Director Spacecamp.
Źródło: Spacecamp