logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maja Piotrowicz wzmacnia dział mediów w Insignii

  PR 01.08.2017, przeczytano 574 razy

Maja Piotrowicz rozpoczęła pracę w agencji Insignia jako Media Planner. Odpowiada za zakup mediów oraz prowadzenie kampanii mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maja-piotrowicz-wzmacnia-dzial-mediow-w-insignii-,33281,artykul.html

Z branżą związana jest od ponad dwóch lat. Doświadczenie zdobywała planując zakup mediów oraz prowadząc kampanie społeczne m.in. antysmogowe „94% krakowian mówi: zmieńmy to!”, czy „Piąte: nie zabijaj! …ale nie w Krakowie. Smog w Krakowie to 1400 zgonów rocznie”. Ich zasięg obejmował nie tylko Kraków i okolice, ponieważ akcje były prowadzone również za granicą.

Obecnie jako Media Planner w agencji interaktywnej INSIGNIA zajmuje się mediami dla klientów z branży FMCG i AGD. Maja Piotrowicz jest również certyfikowanym project managerem oraz trenerką fitness. W branży sportowej działa od ponad 10 lat. Wspiera działania agencji w pracy dla Klientów swoją szeroką wiedzą z zakresu zdrowego odżywania i aktywności fizycznej.

Źródło: Insignia

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764