logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maja Piotrowicz wzmacnia dział mediów w Insignii

  PR 01.08.2017, przeczytano 440 razy

Maja Piotrowicz rozpoczęła pracę w agencji Insignia jako Media Planner. Odpowiada za zakup mediów oraz prowadzenie kampanii mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maja-piotrowicz-wzmacnia-dzial-mediow-w-insignii-,33281,artykul.html

Z branżą związana jest od ponad dwóch lat. Doświadczenie zdobywała planując zakup mediów oraz prowadząc kampanie społeczne m.in. antysmogowe „94% krakowian mówi: zmieńmy to!”, czy „Piąte: nie zabijaj! …ale nie w Krakowie. Smog w Krakowie to 1400 zgonów rocznie”. Ich zasięg obejmował nie tylko Kraków i okolice, ponieważ akcje były prowadzone również za granicą.

Obecnie jako Media Planner w agencji interaktywnej INSIGNIA zajmuje się mediami dla klientów z branży FMCG i AGD. Maja Piotrowicz jest również certyfikowanym project managerem oraz trenerką fitness. W branży sportowej działa od ponad 10 lat. Wspiera działania agencji w pracy dla Klientów swoją szeroką wiedzą z zakresu zdrowego odżywania i aktywności fizycznej.

Źródło: Insignia

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Think Tank PE: 39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci
39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci. Dlatego Komisja Europejska przedstawiła projekt deklaracji praw i zasad cyfrowych, którego celem jest zwiększenie wiedzy w tym zakresie i stworzenie nadrzędnych ram odniesienia dla transformacji cyfrowej - czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla...
Radosław Majdan dołącza do newsroomu sportowego Ringier Axel Springer Polska jako komentator i dziennikarz. Nowe stanowisko obejmie od października 2022 r.
Wirtualna Polska na początku roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju, gdzie jednym z filarów jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i środowiska pracy szanującego różnorodność. Teraz spółka podpisała Kartę Różnorodności, która jest inicjatywą pod patronatem Komisji Europejskiej i jednym z ważnych kroków  w...
Unijne prawa i wolności oraz wartości europejskie powinny być respektowane w internecie w taki sam sposób, jak poza nim. Proponowana deklaracja praw i zasad cyfrowych ma też promować europejskie podejście do transformacji cyfrowej na arenie międzynarodowej - podkreślono w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764