logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing House wzmacnia kompetencje pod wodzą Stefana Nowaka

  PR 21.03.2014, przeczytano 2454 razy

Marketing House pod kierunkiem nowego managing directora Stefana Nowaka (na zdjęciu) rozwija usługi z zakresu customer experience, customer intelligence oraz digital & mobile transformation, wzmacniając przy tym kompetencje konsultingowe. Do struktury dołączyli ostatnio doświadczeni specjaliści, wkrótce planowane są kolejne wzmocnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-house-wzmacnia-kompetencje-pod-wodza-stefana-nowaka,21175,artykul.html

Na ofertę Marketing House składają się usługi: customer intelligence, czyli efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie danych o konsumencie, customer experience mające na celu kształtowanie optymalnych interakcji z odbiorcą oraz digital & mobile transformation pozwalające klientowi wykorzystać szanse biznesowe, jakie stwarzają nowe kanały komunikacji i sprzedaży w relacjach
z konsumentem.

Marketing House realizuje projekty kompleksowo, począwszy od konsultingu, poprzez tworzenie i wdrażanie strategii, aż po pełny outsourcing procesów biznesowych, łącząc narzędzia marketingowe i zaawansowane technologie.

W dzisiejszej rzeczywistości, dynamicznie zmieniającej się wraz z rewolucją cyfrową i big data, klienci coraz częściej szukają wśród agencji silnych partnerów biznesowych, którzy mogą pomóc zmierzyć się z nowymi wyzwaniami – mówi Antoine Kolendowski, CEO Grupy Havas Worldwide w Polsce, której częścią jest Marketing House. – Chcąc spełnić te oczekiwania, inwestujemy we wzmocnienie kompetencji w zakresie customer intelligence, customer experience oraz digital & mobile transformation i gromadzimy silny zespół z dużym doświadczeniem oraz sukcesami w tych  obszarach. Międzynarodowe firmy konsultingowe rozszerzają swoje usługi o pola związane z marketingiem i technologią, naturalny jest również kierunek odwrotny − uzupełnienie usług marketingowych o elementy związane ze wsparciem biznesowym – dodaje.

Nad wzmocnieniem kompetencji konsultingowych Marketing House, a także nad rozwojem kluczowych obszarów customer experience, customer intelligence oraz digital & mobile czuwa doświadczony manager i specjalista w obszarze zastosowania innowacji w biznesie, Stefan Nowak.

W dobie konsumenta, wyzwaniem dla wielu firm jest już nie tylko lepsze zrozumienie konsumenta, dotarcie do niego i utrzymanie dialogu w miejscach, w których funkcjonuje, ale także wyprzedzanie jego przyszłych oczekiwań − mówi Stefan Nowak. − Nasza rola w tym procesie, będąca synergią działań marketingowych i zaawansowanych technologii, to wsparcie biznesowe naszych partnerów w zakresie zaawansowanej analizy danych sprzedażowych i marketingowych oraz tworzenie i modelowanie relacji z konsumentem obecnym oraz konsumentem jutra w każdym punkcie styku. Mamy odpowiednie zasoby, doświadczenie i kompetencje, aby w tym obszarze wyznaczać trendy – dodaje.

Poza Nowakiem do Marketing House dołączyły ostatnio dwie osoby z dużym doświadczeniem: Agata Jaeger i Julia Roszko-Mietlińska. W najbliższym czasie w Marketing House pojawią się kolejni eksperci.

Klienci, dla których obecnie pracuje Marketing House, to m.in. Philip Morris, BPH TFI, Danone, Volvo, Panasonic, L’Oreal.

Źródło: Marketing House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764