logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Zalewska rzeczniczką prasową Aion Banku

  PR 03.01.2022, przeczytano 435 razy
ilustracja

Marta Zalewska od lipca 2021 roku pełni rolę rzecznika prasowego Aion Banku – pierwszego w pełni cyfrowego banku w Polsce. Zalewska odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych, PR-owych i reprezentowanie banku  w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marta-zalewska-rzeczniczka-prasowa-aion-banku,394287,artykul.html

Rzeczniczka prasowa Aion Banku w branży PR pracuje od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała pracując dla zarówno polskich jak i globalnych firm, m.in. Citi Handlowy, Carlsberg Group, PKO Leasing czy Novartis, od kilku lat zajmuje się również strategicznym doradztwem w obszarze PR-u dla spółek technologicznych i fintechów.

Marta Zalewska jest absolwentką kierunku Business Communication na Clark University oraz filologii angielskiej.

Źródło: Aion Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego
Kultowa polska marka rusza z kampanią reklamową na Święta oraz organizuje konkurs dla konsumentów. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764